سئو

ترتیب نمایش استوری اینستاگرام چگونه کار می کند؟

کاربران اینستاگرام، مدیران رسانه‌ های اجتماعی و آژانس‌ها تلاش می‌کنند درباره ترتیب بازدید از استوری اینستاگرام بیاموزند تا بتوانند از بینشی که به دست می‌آورند برای بهبود کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنند. اگر می خواهید بدانید اینستاگرام چگونه لیست بینندگان استوری شما را مرتب می کند و  نمایش استوری اینستاگرام چرا اهمیت دارد به خواندن ادامه دهید.

آیا می توانید ببینید چه کسانی استوری های اینستاگرام شما را مشاهده می کنند؟ 

بیایید با این سوال شروع کنیم: آیا می توانید ببینید چه کسی استوری های اینستاگرام شما را مشاهده می کند؟  هنگام انتشار استوری اینستاگرام، می توانید لیست کاربران اینستاگرامی که استوری شما را مشاهده کرده اند را مشاهده کنید.

سپس اینستاگرام لیست بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام شما را همراه با واکنش‌های آن‌ها (در صورت وجود) نمایش می‌دهد. همچنین می توانید از آنجا برای آنها پیام ارسال کنید یا اتصال خود را در اینستاگرام مدیریت کنید.  در حالی که منطقی است که این لیست به ترتیب زمانی باشد، اینستاگرام لیست نمایش استوری اینستاگرام کاربران را بر اساس عوامل دیگر مرتب می کند.

ترتیب نمایش استوری اینستاگرام به چه معناست؟

ترتیب بینندگان استوری اینستاگرام می تواند به شما کمک کند فعال ترین فالوورهای خود را شناسایی کنید. هرچه تعامل و تعامل بیشتر باشد، فرد بالاتری در لیست بینندگان استوری اینستاگرام شما ظاهر می شود. اگر شخصی همیشه در بالای لیست بینندگان استوری اینستاگرام قرار دارد، ممکن است به این دلیل باشد که با نمایه مشتری شما ارتباط زیادی دارد. این ممکن است به صورت بازدید از نمایه، لایک، نظر، پیامک، اشتراک‌گذاری و غیره باشد.

اینستاگرام چگونه بینندگان استوری را مرتب می کند؟

مشابه ترتیب لیست های فالو اینستاگرام ، اینستاگرام به طور کامل نحوه مرتب سازی لیست بینندگان استوری را فاش نمی کند. می‌توانید دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام ، خط‌مشی‌ها و مقالات مرکز راهنما را هرچه می‌خواهید بخوانید. اینستاگرام به صراحت قوانینی را درباره نحوه مرتب‌سازی بینندگان استوری بیان نمی‌کند.

با این حال، الگوریتم اینستاگرام برای لیست بینندگان استوری به وضوح (و قابل تأیید) تحت تاثیر چند عامل خاص قرار دارد.

1. ترتیب اولیه لیست بینندگان استوری اینستاگرام

اگر استوری کمتر از 50 بازدید داشته باشد و هیچ تعاملی نداشته باشد، لیست بینندگان استوری اینستاگرام به ترتیب زمانی معکوس است. این در واقع بسیار آسان برای تایید است. هر زمان که استوری را پست می کنید، نام بینندگان جدید به صورت پررنگ نمایش داده می شود. آنها همچنین در بالای لیست بینندگان استوری اینستاگرام ظاهر می شوند.

2. واکنش ها و پاسخ ها

اگر شخصی به استوری مشتری شما واکنش نشان دهد (مانند، ایموجی یا آواتار)، همیشه در بالای لیست در کنار سایر کاربرانی که واکنش نشان داده اند ظاهر می شود.

همین امر در مورد کسانی که از طریق پیام های مستقیم (DM) به استوری های اینستاگرام پاسخ می دهند نیز صدق می کند. در این صورت، تکه‌ای از پاسخ آن‌ها در فهرست بازدیدکنندگان Story قابل مشاهده خواهد بود.  این امر تصمیم گیری برای پاسخ دادن به آنها یا ضربه زدن به آنها را با محدودیت اینستاگرام در مقابل بلاک آسان تر می کند .

3. تعاملات اخیر

به عنوان مثال، اغلب کاربرانی را که بیشترین تعامل را دارند در بالای لیست مشاهده کنندگان Story می بینید. اینها فالوور هایی هستند که مکرراً محتوای اینستاگرام شما را از طریق کامنت، لایک یا دایرکت درگیر می کنند.

4. نمایش مشخصات

در حالی که تأیید آن به تنهایی دشوار است، چندین گزارش – از جمله آزمایش‌های مستقل بی‌شماری در Reddit – تأیید می‌کنند که بازدید از نمایه تأثیر زیادی بر ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام دارد.  اگر اکانتی را می‌بینید که به‌طور مداوم در بالای فهرست بازدیدکنندگان Story ظاهر می‌شود، احتمالاً آن‌ها جزو پرکارترین دنبال‌کنندگان مشتری شما هستند.

5. غیر فالوور

حساب‌هایی که اکانت شما را دنبال نمی‌کنند اما استوری شما را مشاهده می‌کنند به‌طور خودکار در انتهای لیست قرار می‌گیرند. این چیزی است که می توانید به راحتی آن را تأیید کنید، به خصوص اگر شما یا مشتری شما یک حساب عمومی اینستاگرام داشته باشید. کافی است به انتهای لیست بازدیدهای استوری اینستاگرام خود نگاه کنید و باید فالوورهای ناآشنا را مشاهده کنید.

جالب اینجاست که احتمال زیادی وجود دارد که این غیر فالوورها حساب‌های جعلی یا «ربات‌هایی» باشند که برای هرزنامه در نظر گرفته شده‌اند.

6. به روز رسانی اینستاگرام

اگر یک عامل مطمئن وجود داشته باشد که بر ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام شما تأثیر می گذارد، آن غیرقابل پیش بینی بودن به روز رسانی برنامه های اینستاگرام است. هر چیزی که در این مقاله درباره لیست نمایش استوری اینستاگرام می خوانید ممکن است یک هفته، ماه یا حتی سال بعد دیگر درست نباشد. به این ترتیب، همیشه مراقب آخرین به روز رسانی های اینستاگرام باشید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 7

دکمه بازگشت به بالا
بستن