بازاریابی

برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

این روزها همه می خواهند از اینستاگرام پول در بیاورند و اینفلوئنسر شوند اما سوال اینجاست که برای کسب درآمد در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟

خوشبختانه بله. اینستاگرام پلتفرمی است که افراد، کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها از طریق روش‌های مختلف درآمد کسب می‌کنند. ای روش ها شامل پست، بازاریابی وابسته، فروش محصولات، ارائه خدمات و موارد دیگر است.

تعداد فالور برای کسب درآمد در اینستاگرام 

بیایید پاسخ وب سایت Business Insider را به این سوال بررسی کنیم. بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام با کمتر از 10000 فالوور می توانند دستمزد درآمد کسب کنند.

به عبارت دیگر، حتی نانو اینفلوئنسرها نیز می توانند در اینستاگرام کسب درآمد کنند. نانو اینفلوئنسرها افراد عادی در اینستاگرام با 100 تا 10000 فالوور هستند که فقط محتوای معمولی مانند زندگی روزمره خود را منتشر می کنند. اینفلوئنسر هایی که بیش از 10000 فالوور دارند، میکرو اینفلوئنسر نامیده می شوند.

آیا اینستاگرام به شما پول می دهد؟

آیا خود اینستاگرام به شما پول می دهد؟ خبر خوب: بله! اینستاگرام قابلیتی به نام Reels Play Bonus را ارائه می دهد. از این طریق، سازندگان محتوا زمانی که ریل آن‌ها تعداد معینی بازدید را در یک بازه زمانی مشخص جمع‌آوری می‌کنند، مبلغی را دریافت می‌کنند.

چه چیزی تعیین می کند که میزان کسب درآمد در اینستاگرام چقدر است؟

کسب درآمد در اینستاگرام فقط به این وابسته نیست که دنبال کننده های زیادی داشته باشید. چیزهای زیادی در میزان درآمد نقش دارند:

  1. تعامل : اعمال یک عامل مهم کسب درآمد در اینستاگرام است که باید در نظر گرفته شود. حتی اگر دنبال کنندگان زیادی داشته باشید، اگر نرخ مشارکت شما کاهش یابد، برندها و مشاغل کمتر با شما شریک می شوند.
  2. مکان: اینفلوئنسرها در شهرهای بزرگ، ممکن است فرصت بیشتری برای مشارکت با برندها و کسب و کارها نسبت به شهرهای کوچکتر یا مناطق روستایی داشته باشند.
  3. نوع شراکت: شراکت شما با یک برند یا تجارت نیز بر میزان درآمد شما در اینستاگرام تأثیر می گذارد.

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

برای درآمد اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟ دقیقاً چگونه می توانید در این پلتفرم درآمد کسب کنید؟

مشارکت با برندها

علاوه بر پست های حمایت شده، اینفلوئنسرها می توانند از طریق مشارکت برندها نیز کسب درآمد کنند. این روش همکاری های بلندمدت با برندهایی هستند که اینفلونسرها محصولات یا خدمات خود را به طور مداوم تبلیغ می کنند.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته راه دیگری برای کسب درآمد در اینستاگرام است. به این ترتیب، اینفلوئنسرها محصولات یا خدمات را از طریق لینک وابسته منحصر به فرد تبلیغ می کنند و از هر فروش انجام شده از طریق این پیوندها کمیسیون دریافت می کنند.

فروش محصولات و خدمات

اینفلوئنسرها همچنین می توانند با فروش محصولات یا خدمات دیجیتالی خود در اینستاگرام درآمد کسب کنند. این محصولات می تواند شامل هر چیزی از دوره های آنلاین و برنامه های مربیگری گرفته تا کتاب های الکترونیکی و کالا باشد. اینفلوئنسرها با استفاده از تخصص و مخاطبان خود می توانند محصولات و خدمات خود را ایجاد کرده و به دنبال کنندگان خود بفروشند.

آیا اینستاگرام برای فالوور به شما پول می دهد؟

خیر، اینستاگرام مستقیماً برای تعداد فالوورها به شما پولی پرداخت نمی کند. در حالی که داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام می تواند شانس شما را برای کسب درآمد از محتوای شما افزایش دهد، اما تضمینی برای پرداخت نیست.

اینستاگرام برای 1000 بازدید چقدر پرداخت می کند؟

اینستاگرام مستقیماً برای بازدید از پست‌های کاربران پولی پرداخت نمی‌کند. با این حال، اگر بخشی از برنامه شریک اینستاگرام هستید، ممکن است بتوانید از طریق تبلیغات در محتوای خود درآمد کسب کنید.  میزان درآمدی که می توانید از طریق تبلیغات به دست آورید به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله تعداد نمایش هایی که محتوای شما دریافت می کند، جمعیت شناسی مخاطبان و میزان درگیری محتوای شما.

درآمد 100 هزار فالوور اینستاگرام

کسب درآمد در اینستاگرام با 100 هزار فالوور بسته به عوامل مختلفی مانند سطح تعامل فالوورهای شما، جایگاه شغلی یا صنعت شما و روش های درآمدزایی که استفاده می کنید می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، اینفلوئنسرها با این تعداد فالوور می توانند از 1000 تا 5000 دلار برای هر پست درآمد کسب کنند.

اینستاگرام برای ۱۰ هزار فالوور چقدر می‌پردازد؟

اینستاگرام برای داشتن تعداد مشخصی فالوور مستقیماً به کاربران پولی پرداخت نمی کند. با این حال، داشتن 10 هزار دنبال کننده یا بیشتر می تواند کسب درآمد از طریق روش های مختلف درآمدزایی را برای کاربران آسان تر کند.

همانطور که در پاسخ‌های قبلی ذکر شد، برخی از راه‌های کسب درآمد از فالوورهای بزرگ اینستاگرام شامل پست‌های حمایت‌شده، مشارکت برند و بازاریابی وابسته است. میزان درآمدی که می توانید از طریق این روش ها به دست آورید به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند سطح تعامل مخاطبان، جایگاه یا صنعت شما و روش خاصی که برای کسب درآمد استفاده می کنید.

به طور متوسط، اینفلوئنسرها با 10 هزار فالوور بسته به این عوامل می توانند از 50 تا 500 دلار در هر پست حمایت شده درآمد کسب کنند. علاوه بر این، سازندگان با 10 هزار دنبال کننده ممکن است بتوانند از طریق مشارکت برند و بازاریابی وابسته، بسته به جایگاه و مخاطب خاص خود، درآمد کسب کنند.

 

4/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 23 = 30

دکمه بازگشت به بالا
بستن