سئو

چگونه کلمات کلیدی محبوب را قبل از رقبای خود پیدا کنیم

موفق شدن در حوزه سئو ممکن است ماه ها و حتی سال‌ها طول بکشد تا نتایج مناسبی را ببینید، به خصوص اگر وب سایت شما جدید باشد. همه به دنبال کلمات کلیدی محبوب هستند و شما باید قبل از رقبا به دنبال آنها باشید.

فقط به اصطلاح «بیمه خودرو» در ایالات متحده نگاه کنید. 1.1 میلیارد نتیجه وجود دارد اما فقط 165000 جستجو وجود دارد. آیا فکر می‌کنید واقعاً به صفحه وب دیگری در مورد بیمه خودرو نیاز داریم؟ بنابراین اگر یک وب سایت جدید یا حتی کم اعتبار دارید، اما ماه ها یا حتی سال‌ها وقت برای انتظار ندارید، چگونه می‌توانید با SEO خوب عمل کنید؟

کلمات کلیدی محبوب
چگونه کلمات کلیدی محبوب را قبل از رقبای خود پیدا کنید

شما به دنبال کلمات کلیدی جدید می‌روید.

سئو وب سایت

این طور فکر کنید، همیشه موضوعات یا عبارات جدیدی وجود دارد که مردم بر اساس آنچه در صنایع مختلف یا حتی در جهان اتفاق می افتد جستجو می‌کنند.

از جنگ گرفته تا بیماری‌ها، شرکت‌های جدید، صنایع جدید و حتی روندهای جدید. همه اینها تقاضا برای کلمات کلیدی جدیدی را ایجاد می‌کند که محبوب هستند، اما تعداد کمی از وب‌سایت‌ها حتی این کلمات کلیدی محبوب را هدف قرار می‌دهند. در این مقاله نحوه یافتن کلمات کلیدی محبوب و جدید قبل از رقبا را بررسی می‌کنیم.

پیشنهادات گوگل برای یافتن کلمات کلیدی محبوب

آیا متوجه شده اید که هر زمان که جستجو می‌کنید، گوگل به طور خودکار کلمات کلیدی دیگری را توصیه می‌کند؟ وقتی ما «digital marketing» را تایپ می‌کنیم، کلمات کلیدی دیگری را بر اساس آنچه مردم به آن علاقه دارند توصیه می‌کند.

digital marketing
digital marketing

کلمات کلیدی Google Suggest به طور مداوم بر اساس روندها و نحوه تغییر جستجوهای افراد در طول زمان تغییر می‌کنند. اما آنچه از Google Suggest می‌بینید، همه کلمات کلیدی پرطرفدار و محبوب نیستند. این فقط کسری از آنچه مردم به آن علاقه دارند را به شما نشان می‌دهد.

ترندهای سئو که می‌توانند به رتبه بندی محتوای شما در موتورهای جستجو کمک کنند

در اینجا آمده است که چگونه می‌توانید به راحتی لیست کامل را دریافت کنید.

استفاده از Ubersuggest

به Ubersuggest بروید و هر کلمه کلیدی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید یا مرتبط با صنعت شما باشد را تایپ کنید. برای این مثال، «digital marketing» را تایپ کردیم.

استفاده از Ubersuggest
استفاده از Ubersuggest

سپس در نوار کناری، روی «Labs» و سپس «Keyword Visualization» کلیک کنید.

استفاده از Ubersuggest
استفاده از Ubersuggest

ممکن است مجبور شوید کلمه کلیدی خود را دوباره تایپ کنید.

استفاده از Ubersuggest
استفاده از Ubersuggest

و سپس باید با تمام کلمات کلیدی جدید مرتبط با کلمه ای که به تازگی تایپ کرده اید تصویرسازی داشته باشید.

استفاده از Ubersuggest
استفاده از Ubersuggest

نکته جالب این است که حتی می‌توانید روی یک کلمه کلیدی کلیک کنید و داده‌های بیشتری مانند داده‌های هزینه به ازای کلیک دریافت کنید، اگر می‌خواهید تبلیغات پولی اجرا کنید، میزان رقابت یک کلمه کلیدی از منظر SEO یا حتی حجم جستجو.

همه کلمات کلیدی آن داده را نخواهند داشت زیرا برخی از آنها در حال ظهور و جدید هستند.

نکته جالب در مورد این گزارش این است که می‌توانید نتایج را با سوالات، حروف اضافه، مقایسه، کلمات کلیدی مرتبط یا فقط پیشنهادات (از Google Suggest) فیلتر کنید.

استفاده از Ubersuggest
استفاده از Ubersuggest

همانطور که می‌بینید در اینجا بیش از 441 پیشنهاد از Google Suggest وجود دارد، اما وقتی کلمه کلیدی «بازاریابی دیجیتال» را در گوگل تایپ کردیم، کمتر از 20 پیشنهاد را نشان داد.

به عبارت دیگر، لیست دقیق تری از Ubersuggest دریافت خواهید کرد زیرا همه تغییرات مختلف را از Google Suggest استخراج می‌کند.

اگر ترجیح می‌دهید همه کلمات کلیدی محبوب را در یک نمای جدول ببینید، می‌توانید روی برگه داده کلیک کنید تا گزارشی مانند این دریافت کنید.

توجه داشته باشید که هم تجسم ها و هم جداول داده ها بر اساس برگه هایی که انتخاب کرده اید (سوالات، حروف اضافه، مقایسه ها، کلمات کلیدی مرتبط یا فقط پیشنهادها) تغییر خواهند کرد.

سخن پایانی

فقط به این دلیل که SEO برای بیشتر افراد مدتی طول می‌کشد تا نتیجه مناسب را مشاهده کنند، به این معنی نیست که نمی‌توانید نتایج را سریعتر ببینید؛ راهکار این است که کلمات کلیدی محبوب را قبل از رقبا پیدا کنید. شما فقط باید خارج از چارچوب فکر کنید. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از گزارش تصویرسازی کلیدواژه در Ubersuggest است. به Ubersuggest بروید و آن را امتحان کنید. این یک راه عالی برای یافتن کلمات کلیدی محبوب است.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

60 + = 63

دکمه بازگشت به بالا
بستن