طراحی و ساخت وبسایت

نکاتی برای مدیریت وبلاگ محصولات

مدیریت وبلاگ محصول یک چالش منحصر به فرد برای بازاریابان است. امروزه خریداران در بیشتر موارد مستقیماً پیام های تبلیغاتی را مشاهده می‌کنند. آنها اصالت می‌خواهند و می‌خواهند بدانند که محصول شما در زندگی واقعی چقدر برایشان ارزشمند خواهد بود. پس چگونه با چالش روبرو می‌شوید؟ چگونه از وبلاگ محصول خود برای حمایت از فروش بدون فروش واقعی استفاده می‌کنید؟

مطمئناً مدیریت وبلاگ محصولات به یک رویکرد متعادل نیاز دارد و برای هر برند متفاوت است. برای کمک به شما در شروع کار، در بخش‌های بعدی به بهترین شیوه‌های وبلاگ‌نویسی محصول می‌پردازیم.

نکات کلیدی در مدیریت وبلاگ محصولات

  • وبلاگ های محصول محتوا را با پیشنهادات محصول به عنوان تمرکز اصلی منتشر می‌کنند.
  • محتوای وبلاگ محصول با نشان دادن خلاقانه ارزش به مشتری از فروش پشتیبانی می‌کند.
  • محتوای بصری می‌تواند به خوانندگان کمک کند تا محصولات شما را در زندگی خود تصور کنند.
  • محتوای تحریک‌کننده احساسات باعث می‌شود خوانندگان احساس کنند با محصولات شما مرتبط هستند (و احتمال بیشتری برای خرید دارند).
  • محتوای آموزشی در مورد موضوعات صنعت، تخصص را ایجاد می کند و ارزش بالایی را برای خوانندگان فراهم می‌کند.
  • مقالات وبلاگ محصول که موارد استفاده در دنیای واقعی از محصول شما را به نمایش می‌گذارند باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما می‌شود.

وبلاگ محصولات چیست؟

وبلاگ محصولات حول محور یک محصول (یا محصولات) به عنوان تمرکز اصلی ساخته شده است. موضوعات، عناوین و پست‌های وبلاگ همگی به محصولاتی مربوط می‌شوند که یک برند سعی دارد به مشتریانش بفروشد.

برندها از وبلاگ‌های محصول استفاده می‌کنند تا نشان دهند که چگونه محصولاتشان می‌توانند زندگی خواننده را بهتر کنند، چگونه ارزش افزوده دارند. محتوای وبلاگ بسیار معتبرتر از تبلیغات یا پیام های تبلیغاتی با مصرف کنندگان مدرن طنین انداز می‌شود، بنابراین وبلاگ های محصول راهی موثر برای ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان بالقوه است.

از طریق داستان سرایی و سایر رویکردهای خلاقانه برای مقالات وبلاگ محصول، برندها می‌توانند به مصرف کنندگان کمک کنند تا از محصولاتی که می‌فروشند در زندگی خود استفاده کنند (و احتمالاً تصمیم به خرید دارند).

در مدیریت یک وبلاگ محصول چگونه به تعادل مناسب برسیم؟

در حالی که وبلاگ های محصول وسیله ای برای فروش سخت نیستند، هدف آنها در نهایت کمک به افزایش فروش یک محصول است. آنها می‌توانند شامل مواردی مانند پیوندها و عکس‌های محصولات، ذکر محصولات در سراسر مقالات، توصیفات مشتری و موارد دیگر باشند. چگونه برندها می‌توانند این مولفه ها را بدون فروش بیش از حد وبلاگ خود ترکیب کنند؟

مطمئناً نیاز به ایجاد تعادل دارد. نکته ای که در اینجا باید به خاطر داشت این است که وبلاگ های محصول فقط به مشتریان در مورد محصولات نمی‌گویند، آنها به آنها نشان می‌دهند که چرا یک محصول مهم است. موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود را شناسایی کنید، در مورد آنها بنویسید و راه هایی برای گنجاندن محصولات در مقالات پیدا کنید. بیشتر اوقات این با ذکر مستقیم است، اما گاهی اوقات فقط با نوشتن با صدای برندتان به طور مداوم در مقالاتتان است.

۵ نمونه از وبلاگ های محصول عالی

مجله Etsy

Etsy یک پلتفرم تجارت الکترونیک شناخته شده است که در آن فروشندگان کالاهای دست ساز و قدیمی و همچنین لوازم صنایع دستی را می فروشند. وبلاگ Etsy، به نام Etsy Journal ، به مقصدی محبوب برای دوستداران سایت آنها تبدیل شده است، زیرا در نمایش محصولات برتر و توصیه راه های استفاده از آنها بسیار عالی عمل می‌کند.

مجله Etsy
مجله Etsy

Etsy در هر زمان بیش از 60 میلیون محصول در پلتفرم خود فروخته است. برای نمایش هر چه بیشتر، آنها تعداد زیادی پست لیست ایجاد می‌کنند که محصولاتی را برای مناسبت های مختلف (هدایای تعطیلات، وسایل تعطیلات فصلی، دکوراسیون خانه و موارد دیگر) توصیه می‌کنند. پست‌های فهرست آن‌ها به این دلیل موفق می‌شوند که به موقع و از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر هستند (مقاومت در برابر محصولاتی که با استفاده از عکاسی زیبا در محیط‌های زیبا نشان داده می‌شوند، سخت است).

وبلاگ محصولات Adobe Blog

Adobe ممکن است یک شرکت نرم افزاری باشد، اما آنها توانسته اند وبلاگ خود را به فضایی سرگرم کننده و خلاق برای خوانندگان با انواع علایق تبدیل کنند. یک مرور سریع در صفحه اصلی Adobe Blog مقالاتی را نشان می دهد که برای طراحان و دیگر خلاقان، طرفداران موسیقی، شرکت ها، متخصصان مراقبت های بهداشتی و غیره نوشته شده اند.

وبلاگ Adobe نشان می‌دهد که چگونه این برند به راحتی، تحول دیجیتال و نوآوری در صنایع کمک می‌کند. این بلاگ محصولات مملو از مقالات جالب در مورد موارد استفاده واقعی از محصولات Adobe است.

درس Adobe: محتوای خاص ایجاد کنید. مخاطبان هدف خود را بشناسید و مقالاتی را در وبلاگ محصول خود بگنجانید که برای هر کدام بسیار مرتبط هستند. با نشان دادن نحوه استفاده متفاوت آنها توسط بخش های مختلف مشتریان، تنوع محصولات خود را به نمایش بگذارید.

بلاگ BuyBuyBaby

این وبلاگ مملو از توصیه های والدین، نکات و البته توصیه های محصول برای والدین است. موضوعات شامل همه چیز است، از چیزهایی که باید در تعطیلات به همراه داشته باشید تا بهبود خواب، ایمنی کودک تا دکوراسیون مهد کودک و موارد دیگر. هر مقاله به محصولاتی اشاره می‌کند که با موضوع تحت پوشش مطابقت دارند.

بلاگ BuyBuyBaby
بلاگ BuyBuyBaby

یکی از کارهایی که والدین واقعاً به خوبی انجام می‌دهند این است که مخاطبانشان را جذب کند – والدینی که نوزادان جدید دارند و بچه‌های خردسال. صرف نظر از موضوع، مقالات Parently محصولاتی را ارائه می‌کنند که زندگی را برای والدین و نوزادان بهتر می‌کنند، و برای والدین سخت است که در برابر این فروش (هرچقدر هم ظریف) مقاومت کنند.

درس BuyBuyBaby: هر زمان که ممکن است احساسات را در وبلاگ محصول خود برانگیزید. هیچ چیز بیشتر از یک ارتباط عاطفی به سودی که می‌تواند ارائه دهد، محصولات را نمی‌فروشد.

بلاگ BarkBox

BARK Post وبلاگ محصول جعبه اشتراک حیوانات خانگی BarkBox است. BarkBox همچنین یک کار عالی در ارائه محتوای آموزشی برای صاحبان سگ انجام می دهد. افراد زیادی باید در مورد تربیت یک حیوان خانگی شاد و سالم بدانند. BARK Post همه چیز را پوشش می‌دهد، از اسباب‌بازی‌های ایمن برای جویدن، جلوگیری از گم شدن سگتان، غذاهای مغذی و موارد دیگر. این وبلاگ تخصص BarkBox را نشان می‌دهد و با مخاطبانش اعتماد ایجاد می‌کند که احتمال خرید محصولات را بیشتر می‌کند.

نکاتی برای مدیریت وبلاگ محصولات
نکاتی برای مدیریت وبلاگ محصولات

درس BarkBox: مخاطبان خود را با محتوای محصول آموزش دهید. هر چه کسی به تخصص برند شما اعتماد بیشتری داشته باشد ، تمایل بیشتری به خرید از شما خواهد داشت.

بلاگ جوی برد

جوی برد مبلمان مدرن اواسط قرن را می‌فروشد. وبلاگ آنها بر طراحی تمرکز دارد و مقالاتی در مورد چگونگی ایجاد فضاهایی برای خانه خود دارد که دوستش دارید. آنها عکس‌های مبلمان Joybird را در هر مقاله منتشر می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه محصولاتشان می‌توانند دیدگاه طراحی شما را زنده کنند.

Joybird کار بزرگی را انجام می‌دهد که محصولات خود را به طور واقعی در وبلاگ خود گنجانده و به آنها اجازه می‌دهد تا خود را به صورت بصری بفروشند. به راحتی می توان احساس کرد که مبلمان Joybird که در هر عکس می‌بینید بهترین گزینه برای ایجاد یک فضای پیچیده برای خودتان است. مانند Etsy، عکاسی در اینجا نیز نمی تواند نادیده گرفته شود، رنگ های روشن و زیبایی شناسی زیبا باعث می شود که بخواهید به هر اتاقی که در وبلاگ می‌بینید بپرید.

درس Joybird: هر مقاله در وبلاگ محصولات جوی برد از شما دعوت می‌کند که نه تنها مبلمان آنها را بخرید، بلکه از آنها برای ایجاد خانه و سبک زندگی استفاده کنید که زندگی شما را بهبود می‌بخشد.

سخن پایانی

معرفی این ۵ بلاگ محصولات برای این بود که از آنها الهام بگیرید. با محتوایی که هم محصولات شما را به نمایش می‌گذارد و هم با مخاطبان شما ارتباط برقرار می‌کنند، وبلاگ خود را تقویت کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

67 − 62 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن