سئو

7 نکته برای نوشتن عنوان پست وبلاگ مقاومت ناپذیر

انتخاب عنوان پست وبلاگ سخت است. شما باید اطلاعات زیادی را به هم منتقل کنید و توجه و کلیک‌های مخاطبان خود را به خود جلب کنید و شخصیت‌های زیادی برای انجام این کار دارید. به همین دلیل است که هنگام نوشتن عنوان پست وبلاگ باید:

  • از کلماتی که شبیه اسپم به نظر می رسند خودداری کنید
  • SERP را برای اعداد بررسی کنید
  • کلمه کلیدی خود را به خاطر بسپارید
  • از فرمول “چگونه” پیروی کنید
  • براکت ها را اضافه کنید
  • از اول شخص استفاده کنید
  • مخاطبان خود را نیز شامل کنید

چرا باید زمان بیشتری را برای عنوان پست وبلاگ خود صرف کنید؟

عناوین پست وبلاگ شما سزاوار توجه بیشتری هستند زیرا اغلب اولین چیزی هستند که خواننده بالقوه شما می بیند. این به ویژه در Google SERP صادق است، جایی که عنوان شما تاثیر زیادی بر نرخ کلیک شما و به همین دلیل، ترافیک ارگانیک شما دارد.

اکنون، ممکن است به نظر برسد که تلاش زیادی برای اختصاص دادن به آنچه اغلب اولین یا آخرین 60 کاراکتر محتوای شما است، انجام دهید. اما با پتانسیل افزایش CTR و ترافیک ارگانیک، عناوین پست های وبلاگ شما ارزش وقت اضافی را دارند.

چگونه عناوین پست وبلاگ قوی تری بنویسیم

ما قبلاً نکاتی را برای نوشتن سرفصل‌های بهتر برای پست‌های وبلاگتان به اشتراک گذاشته‌ایم و این تاکتیک‌های آزمایش‌شده و واقعی هنوز هم برای استفاده عالی هستند. اما داده های اخیر صنعت و تعداد زیادی از روندهای بازاریابی محتوای جدید وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا 9 روش برای نوشتن عناوین پست وبلاگ برای جذب مخاطبان و افزایش ترافیک شما وجود دارد.

1. از کلماتی که شبیه اسپم به نظر می رسند اجتناب کنید

با انتشار بیش از دو میلیارد پست وبلاگ در هر سال، جای تعجب نیست که عبارات رایج به سرعت از قابل تشخیص به کلیشه تبدیل می شوند. بنابراین به جای تکیه بر این کلمات بیش از حد استفاده شده و بی اثر، کلمات جدیدی را پیدا کنید که برای بازاریابی عالی هستند. روی استفاده از کلمات تازه و قدرتمند که با برند شما همسو هستند تمرکز کنید.

2. SERP را برای اعداد بررسی کنید

اعداد جذاب هستند، یک نکته استاندارد است و داده هایی وجود دارد که از گنجاندن اعداد در عنوان شما باعث افزایش ترافیک شما می شود. اما افزودن هر عدد قدیمی باعث افزایش ترافیک ارگانیک شما نمی شود. هنگامی که ایده پست وبلاگ خود را دریافت کردید ، باید SERP را برای کلمه کلیدی خود بررسی کنید تا قبل از تصمیم گیری در مورد عنوان، رتبه بندی را ببینید.

3. کلمه کلیدی خود را به خاطر بسپارید

این یک یادآوری ساده است، اما مهم است: کلمه کلیدی اصلی شما باید در عنوان پست وبلاگ شما باشد. بیشتر پست های وبلاگ شما باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع شود. یک استراتژی محتوای موثر برای اکثر وبلاگ ها شامل افزایش ترافیک به صورت ارگانیک است که به پست های وبلاگ با هدف کلمات کلیدی نیاز دارد. گاهی اوقات ایده های عالی برای پست وبلاگ از بحث و گفتگو با تیم شما یا نقاط دردسر مشتری ناشی می شود. اما حتی این ایده ها زمانی بهتر هستند که بتوانید آنها را با یک کلمه کلیدی تراز کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، مطمئن شوید که آن کلمه کلیدی را در عنوان خود قرار دهید.

4. از فرمول “چگونه” پیروی کنید

این بدان معنا نیست که هر بار که در حال طوفان فکری در سرفصل ها هستید، باید از صفر شروع کنید. شروع از صفر هر بار خیلی سخت است. به همین دلیل است که فرمول های کپی رایتینگ بسیار مفید هستند.

هنگامی که از یک فرمول استفاده می کنید، با ساختاری شروع می کنید که می توانید به آن اضافه کنید، تنظیم کنید و خودتان بسازید.

5. براکت اضافه کنید

اخیراً بیشتر و بیشتر از این استفاده موثر می بینیم: پرانتز در عناوین پست وبلاگ و کار می کند. در اینجا چند چیز عالی برای گنجاندن در پرانتز در عناوین پست وبلاگ مرتبط وجود دارد:

  • [داده ها]
  • [به روز شده]
  • [اینفوگرافیک]
  • [ویدئو]
  • [راهنمای گام به گام]
  • [گزارش]
  • [قالب]
  • [مطالعه]

6. از اول شخص استفاده کنید

دلیل شماره یک که مردم پست های وبلاگ را می خوانند، یادگیری چیزهای جدید است. این بدان معناست که اقتدار اهمیت ویژه ای دارد. وقتی هزاران پست وبلاگ مختلف در مورد هر موضوعی برای انتخاب وجود دارد، تولید منابع دقیق و معتبر برای رقابت و ارائه ارزش به مخاطبان بسیار مهم است. بهترین راه برای انجام این کار؟

استفاده از اول شخص در عنوان پست وبلاگ خود به وضوح نشان می دهد که توسط شخصی نوشته شده است که می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند.

7. مخاطبان خود را شامل کنید

در حالی که استفاده از اول شخص در عنوان پست وبلاگ خود به مخاطب این امکان را می دهد که دقیقاً بداند چه کسی این توصیه را به اشتراک می گذارد (و چرا ارزش آن را دارد)، از جمله مخاطبان شما در عنوان شما اشتباهی در مورد اینکه پست وبلاگ برای چه کسی است نمی کند.

برای عنوان پست وبلاگ خود وقت بگذارید – پشیمان نخواهید شد

عنوان پست وبلاگ شما محتوای شما را برای مخاطبان قاب بندی می کند، به آنها اجازه می دهد بدانند چه چیزی می توانند بخوانند و آنها را متقاعد می کند که کلیک کنند. به همین دلیل است که بسیار مهم است. بنابراین از این نکات استفاده کنید تا زمان بیشتری را برای طوفان فکری و تهیه پیش نویس بگذرانید تا زمانی که عنوان پست وبلاگی را که برای خواننده شما جذاب باشد و ترافیک شما را افزایش دهد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

61 − 59 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن