بازاریابی

استفاده از قابلیت محتوای برند در اینستاگرام در سال 2023 

بیش از 2 میلیارد نفر به طور ماهانه از اینستاگرام استفاده می کنند و بیش از 500 میلیون کاربر هر روز از اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوا با دوستان، رشد کسب و کار خود و کسب درآمد استفاده می کنند. اگر کاربر حرفه‌ای هستید، اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند به مخاطب های جدید برسید، از محتوای خود درآمد کسب کنید و تعامل را افزایش دهید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه با ابزارهای محتوای برند در اینستاگرام کار کنید.

نحوه دریافت محتوای برند در اینستاگرام

مشارکت در اینستاگرام به شما کمک می کند تا توسط کاربران بیشتری شناسایی شوید، برای برندها تبلیغ کنید و از محتوای خود کسب درآمد کنید. اگر نمی دانید چگونه با ابزارهای محتوای برند اینستاگرام کار کنید، در ادامه نحوه انجام این کار را مرحله به مرحله به شما نشان خواهیم داد.

درخواست مشارکت محتوای مارک دار اینستاگرام

به‌طور پیش‌فرض، حساب‌های تجاری اینستاگرام برای هرگونه درخواست محتوای مارک دار به تأیید دستی نیاز دارند. اگر مشتاق اجرای شراکت در اینستاگرام هستید، مهم است که به آنها اجازه دسترسی بدهید یا گزینه تأیید دستی را به صورت خودکار تنظیم کنید.

با این حال، حفظ تاییدیه دستی انتخاب عاقلانه ای است زیرا به شما امکان می دهد بر پست هایی که در آنها به عنوان حامی اینستاگرام برچسب گذاری شده اید نظارت کنید.

قدرت محتوای برند در اینستاگرام در سال 2023 
قدرت محتوای برند در اینستاگرام در سال 2023

اگر علاقه مند به تسریع فرآیند برای سازندگان محتوا یا ارائه دسترسی به آنها هستید، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • اینستاگرام را باز کنید
  • تنظیمات را انتخاب کنید
  • گزینه Creator/Business را انتخاب کنید.

  • ابزار محتوای مارک دار را تنظیم کنید
قدرت محتوای برند در اینستاگرام در سال 2023 
قدرت محتوای برند در اینستاگرام در سال 2023
  • فعال کردن

در اینجا، می‌توانید «تأیید دستی سازندگان محتوا» را غیرفعال کنید تا همه بتوانند شما را تگ کنند. اما اگر می‌خواهید این گزینه را فعال بگذارید، می‌توانید روی «تأیید سازندگان محتوا» ضربه بزنید و به مواردی که می‌خواهید اجازه دهید.

واجد شرایط بودن محتوای برند اینستاگرام

قبل از شروع کار با ابزارهای محتوای برند در اینستاگرام مهم است که مطمئن شوید شرایط خاصی را برای واجد شرایط بودن برای ایجاد محتوای برند در پلتفرم دارید. در اینجا برخی از هشدارهای محتوای برند اینستاگرام وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید:

  1. شفاف نگه دارید: وقتی با برندها همکاری می کنید، به دنبال کنندگان خود بگویید که این یک مشارکت است. با استفاده از ابزارهای ویژه اینستاگرام، همکار برند خود را تگ کنید.
  2. به سبک خود وفادار بمانید: برندها سبک شما را دوست دارند، پس خودتان باشید.
  3. قوانین را دنبال کنید: به قوانین و دستورالعمل ها پایبند باشید و در مورد جنبه تجاری کارها شفاف باشید.
  4. کیفیت مهم است : محتوای شما باید درجه یک باشد.
  5. به حریم خصوصی احترام بگذارید: اطلاعات دوستان خود را ایمن نگه دارید. فقط از داده هایی استفاده کنید که مجوز استفاده از آنها را دارید.

برچسب گذاری برندها را در محتوای خود شروع کنید

اگر واجد شرایط برای محتوای مارک در اینستاگرام هستید، به عنوان یک سازنده محتوا، می‌توانید برچسب «مشارکت پولی» را به پست‌های خود اضافه کنید، حتی بدون داشتن شریک برند. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  • به حساب کاربری خود → Settings → Creator بروید.
  • روی Branded Content بزنید.
  • در بخش Status باید Set Up Branded Content Tools را انتخاب کنید.

اکنون می توانید پست را مانند معمول به اشتراک بگذارید و “برچسب مشارکت پولی” را فعال کنید. اگر این گزینه را نمی بینید، این سه مرحله آسان را دنبال کنید:

  • روی Advanced Settings ضربه بزنید.
  • در اینجا، در قسمت آخر، Add Paid Partnership Label را روشن کنید.
  • شما می توانید هیچ برندی اضافه نکنید و از آنها به طور مستقل استفاده کنید یا شریک برند خود را تگ کنید.

سخن پایانی

یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد در اینستاگرام این است که یک اینفلوئنسر شوید و پست های حمایت مالی اینستاگرام را به اشتراک بگذارید. بر اساس تعداد فالوورها، میانگین لایک ها و بازدیدهای خود، می توانید با برندهای کوچک و بزرگ شروع به کار کنید و پست های محتوای برند در اینستاگرام را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید و فالوورهای بیشتری به دست آورید تا بتوانید با برندهای معروف شریک شوید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 34 = 41

دکمه بازگشت به بالا
بستن