سئو

چگونه بین استراتژی سئو و نوشتن محتوای خلاقانه تعادل برقرار کنیم؟ راه های متعادل کردن سئو و محتوا

بهینه سازی موتورهای جستجو در سال های اخیر تغییرات قابل توجهی داشته است. در گذشته، می‌توانستید برخی از تحقیقات پایه کلیدواژه را انجام دهید و هر تعداد کلمه کلیدی را که می‌خواهید در مقالات خود بگنجانید، یا می‌توانستید همان مورد را چندین بار در یک پاراگراف تکرار کنید. اما نتیجه نهایی تولید محتوا کاربر پسند نبود. پر کردن کلمات کلیدی اکنون فقط به سایت شما آسیب می‌رساند. با وجود اینکه تاکتیک‌های سئو تغییر کرده‌اند، هنوز موارد خاصی وجود دارد که باید هنگام انتشار محتوا در وب‌سایت خود، بررسی کنید. بنابراین چگونه مطمئن می شوید که محتوای شما خلاقانه و برای خوانندگان جذاب است، اما همچنان برای موتورهای جستجو بهینه شده است؟ در این مقاله چند راه برای متعادل کردن سئو و محتوا را بررسی می‌کنیم.

موضوعاتی را انتخاب کنید که مخاطب به آن اهمیت می‌دهد

محتوایی که اصیل، جالب و مرتبط با شخصیت های هدف شما باشد، در نتایج موتورهای جستجو بهتر عمل می‌کند. استدلال در اینجا واضح است، مردم بیشتر بر روی چیزی کلیک می‌کنند که برایشان جذاب است و موتورهای جستجو می‌خواهند مفیدترین نتایج در رتبه‌بندی بالاتر قرار گیرند.

بر روی تنظیم دقیق موضوعات محتوای خود بر اساس آنچه مخاطبان شما می‌خواهند بدانند تمرکز کنید. کاربران شما در حال حاضر چه چیزی را می‌پرسند و جستجو می‌کنند؟

اگر کنسول جستجوی Google را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده‌اید، بررسی کنید تا ببینید چه سؤالاتی ترافیک ارگانیک را هدایت می‌کنند. همچنین باید به محبوب ترین محتوای سایت خود نگاه کنید و به تولید محتوای عمیق تر در مورد آن موضوعات فکر کنید. اگر مرتباً محتوا را در حساب‌های رسانه‌ های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارید، از معیارهای تعامل برای تعیین اینکه دنبال‌کنندگان شما از چه چیزی بیشتر لذت می‌برند استفاده کنید.

برای متعادل کردن سئو و محتوا بینش های داده محور را با ایجاد محتوا و خلاقیت متعادل کنید

حجم داده‌ها بین سال‌های 2015 و 2020 چهار برابر شد و انتظار می‌رود تا سال 2025 دوباره سه برابر شود. با توجه به این موضوع، روزهای ردیابی و ارزیابی دستی تمام نقاط تماس و تعاملات خریداران مدت‌هاست گذشته است. متاسفانه، 61 درصد از بازاریابان می گویند که سازمان آنها فناوری مناسبی را به دست نیاورده است یا از فناوری آنها برای پتانسیل خود استفاده نمی کند. برای متعادل کردن سئو و محتوا ارتقای مهارت کارکنان تمرکز کنید یا برای تقویت تیم خود با خلاقیت های مبتنی بر داده، برون سپاری کنید.

تعادل تحقیقات کلمه کلیدی با درک قصد مصرف کننده

برای متعادل کردن سئو و محتوا درک نیت را از دست ندهید. هدف کلمه کلیدی به دسته های زیر تقسیم می‌شود:

  • آگاهی
  • تحقیق و کشف
  • خرید

تفاوت های ظریف معنای پشت کلمه کلیدی با نگاه کردن به نتایج موجود، فصلی بودن و مکان ارزیابی می‌شود. برنامه ریزی و ایجاد محتوایی که مستقیماً با هدف صحبت می‌کند، مستلزم درک این است که مردم چه چیزی را جستجو می‌کنند و چرا:

  • امروز از بینش جستجوی بی‌درنگ برای درک بهتر هدف مشتریان بالقوه خود استفاده کنید.
  • نقاط توقف، شکاف‌های اطلاعاتی و دیگر فرصت‌های کلیدواژه مبتنی بر هدف را که در حال حاضر سفر مشتری را مختل می‌کنند، پیدا کنید.
  • محتوایی ایجاد کنید که به طور موثر هدف هر جستجوگر را برآورده کند. از تحقیق قصد، موضوع، کلمه کلیدی و رقابت استفاده کنید.

ایجاد محتوا و بهینه سازی جستجو و SERP ها را متعادل کنید

متقاعد کردن Google که مطالب شما بهترین پاسخ به یک پرسش مربوط است، ساده نیست. این به ویژه در دوره مدرن محتوای مفید صادق است. با اطمینان از اینکه به قوانین گوگل پایبند هستید برای متعادل کردن سئو و محتوا کار خود را شروع کنید.

نحوه نوشتن خود را با آنچه خودکار می‌کنید متعادل کنید

حتی اگر تولید محتوا و برخی از زمینه‌های سئو به طور فزاینده‌ای خودکار می‌شوند، خلاقیت و ارتباط شخصی بسیار مهم‌تر از همیشه هستند.

بازاریابان باهوش محتوا بدون به خطر انداختن همدلی که به بهترین محتوا کمک می‌کند در قلب مصرف‌کنندگان خود فرو برود، از کارایی و هوشمندی یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده می‌کنند:

  • از بینش سئو برای اطلاع رسانی استراتژی های محتوای خود استفاده کنید. به دنبال تحلیلگران داده یا فناوری باشید که بتواند این بینش ها را برای شما خودکار کند.
  • مطمئن شوید که با نویسندگان با تجربه و آگاه کار می‌کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که کارکنان فنی که استخدام می‌کنید اهمیت محتوا را درک می‌کنند.
  • از ابزارهای اتوماسیون محتوا هوشمندانه استفاده کنید.

از جمله زمینه های کلیدی که اتوماسیون سازی می‌تواند در زمان و منابع صرفه جویی کند:

  • شناسایی مشکلات محتوای تکراری
  • بهبود واژگان محتوا
  • یافتن لینک های خراب و خودکار کردن لینک های داخلی
  • رسیدگی به مشکلات زیرساخت وب سایت
امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

69 + = 74

دکمه بازگشت به بالا
بستن