سئو

8 علامت هشدار دهنده که مشاور سئو شما کارش را به درستی انجام نمی دهد

هر مشاور سئو واجد شرایط نیست، با توجه به این پرچم های قرمز، بهترین مشاور سئو را برای نیازهای خود استخدام کنید. بنابراین چگونه می‌دانید که مشاور سئوی که استخدام می‌کنید، شایسته است و علایق شما را در رویکرد خود دارد؟

هشدارهای مشاور سئو

علامت هشدار 1: عدم شفافیت در روش ها

سئو یک استراتژی جعبه سیاه نیست. یک سئوکار شایسته باید بتواند استراتژی ها و رویکردهای خود را بدون تردید یا ایراد به مشتری توضیح دهد.

  • شما به نیاز به ایجاد تغییرات طراحی اشاره کردید؟ چرا و نتیجه نهایی آن تغییرات چیست؟
  • آیا می خواهید اتوریتی و پروفایل بک لینک من را افزایش دهید؟ چه استراتژی هایی را شامل می شود؟

اگر مشاور در مورد هر یک یا همه موارد فوق مخفی باشد یا عدم شفافیت آشکاری را نشان دهد، باید آن روش ها مورد سوال قرار گیرد.

نکته: یک مشاور سئوی شایسته باید بتواند رویکردی واضح و آگاهانه به سایت و اهداف شما ارائه دهد.

علامت هشدار 2: وعده ها یا انتظارات غیر واقعی از مشاور سئو

شعار دادن راحت است اما عمل کردن به آن سخت است. هر مشاوری که قول « رتبه‌بندی صفحه اول در x دوره زمانی یا نتایج بسیار سریع در مدت زمان کوتاه یا محدود» را بدهد، یک پرچم قرمز برافراشته است. سئو یک ماراتن است، نه یک مسابقه سرعت. جدول زمانی غیرواقعی در مواجهه با این باور است که سئو به صبر، آزمون و خطا و بهینه سازی طولانی مدت مستلزم دارد.

نکته: معمول است که در طول هر تعامل سئو، جدول زمانی و تحویل واضح داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که با هر کسی که با او کار می کنید، یک برنامه روشن دارد و آن برنامه برای رضایت شما تنظیم شده است.

علامت هشدار 3: نمی تواند ارجاع یا ارجاع ارائه کند یا دارای مطالعات موردی قدیمی است

یک مشاور سئو که از کسب و کار شما درخواست می کند باید بتواند چندین ارجاع به مشتریان فعلی و فعلی ارائه دهد و/یا مطالعات موردی را از مشتریان قبلی نشان دهد که مشروعیت تخصص آنها را تأیید می کند. نام مشاور و شرکت را در گوگل جستجو کنید. آیا سایر سئوکاران از آنها استناد می کنند؟ آیا آنها فهرست بلندبالایی از مصاحبه‌ها و اشاره‌های خبری را نشان می‌دهند؟ اصلاً بالا می آیند؟

علامت هشدار 4: درخواستی برای دسترسی به سایت یا تجزیه و تحلیل یا ارائه جزئیات ورود به سایت نمی کند

مشاوران شایسته سئو همیشه به کمک مشتریان خود نیاز دارند. ساده‌ترین راه برای اطمینان از همکاری، درخواست و دریافت دسترسی به تمام حساب‌های مناسب است که داده‌های مورد نیاز برای انجام یک کمپین سئو شایسته را فراهم می‌کنند. حداقل شامل این موارد می شود

  • کنسول جستجوی گوگل
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • دسترسی ادمین به سایت یا وبلاگ شما

برای تعیین یک تجزیه و تحلیل ساده SWOT ، مشخصات رقیب و یک نمای کلی سریع از محصولات و خدمات مشتری، هماهنگی دقیق باید انجام شود. اگر هیچ یک از موارد بالا انجام نشود، این یک پرچم قرمز بزرگ است که مشاور سئو ممکن است از عمق آنها خارج باشد.

نکته: این یک بهترین روش پذیرفته شده برای یک SEO است که هر گونه ممیزی یا محصول کاری گذشته را که با یک متخصص دیگر انجام داده اید درخواست و دریافت کند. این امر به ویژه برای اطمینان از اینکه سئوی فعلی می تواند آنچه را که از دست رفته است ببیند بسیار مهم است.

علامت هشدار 5: عدم به‌روز ماندن در مورد بهترین شیوه‌ها، روندها یا اخبار سئو

سئوی شما باید به وضوح در مورد به‌روزرسانی‌های اخیر اعلام‌شده (و اعلام‌نشده) Google به‌روز باشد، با اصول جستجوی Google ، دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google آشنا باشد و به طور کامل نحوه رعایت بهترین شیوه‌های SEO را درک کند.

علامت هشدار 6: رویکردی جامع به سئو ندارد

سئو هرگز در مورد یک موضوع یا یک تمرکز نیست. سئو صادقانه “همه چیزها” است. این شامل درک دقیق محتوا، بک لینک، سئو فنی، UX، سرعت صفحه، طرحواره و ده ها موضوع دیگر است.

علامت هشدار 7: ارتباط ضعیف یا عدم ارائه به روز رسانی منظم و گزارش دقیق

هیچ چیز به اندازه ناتوانی مشاور در برقراری ارتباط منظم با مشتریان، بی کفایتی را فریاد نمی زند. اگر متوجه شدید که مشاور سئوی خود را برای دریافت به‌روزرسانی‌های کمپین یا گزارش‌های وضعیت دنبال می‌کنید یا برای دریافت پاسخ به بیش از یک ایمیل نیاز دارید، این یک مشکل است.

یک سئوکار شایسته باید به‌روزرسانی‌های منظم در مورد اثربخشی همه کمپین‌ها و پیشنهادات مداوم برای بهبود ارائه دهد. به‌روزرسانی‌های منظم برای نشان دادن نقاط عطف انجام شده‌اند یا گزارش‌هایی برای نشان دادن اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند باید عادی باشد، نه استثنا.

علامت هشدار 8: مشاور سئو با شما به عنوان یک فروشنده رفتار می کند نه شریک

مشاور سئو شما باید روی موفقیت شما سرمایه گذاری کند. رابطه هرگز نباید صرفاً معاملاتی باشد. آنها پیروزی های شما را جشن می گیرند و مسئولیت مشترک باخت ها را نیز می پذیرند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 27 = 37

دکمه بازگشت به بالا
بستن