بازاریابی

3 کلید موفقیت اینفلوئنسر مارکتینگ برای نسل Z

نسل زد یا Gen Z گروه جمعیتی هستند که بین اواسط دهه 90 تا اواسط دهه 2000 متولد شده اند. Gen Z به دلایل بسیاری به اشتباه نادیده گرفته می شود زیرا آنها با حضور فعال در دنیای آنلاین در حال تغییر استراتژی های تجاری در سراسر جهان هستند. تعداد این گروه در حال افزایش است و بیش از هر زمان دیگری زمان خود را به صورت آنلاین سپری می‌کنند. وقتی نوبت به انتخاب مصرف‌کننده می‌رسد، آنها به همتایان خود اعتماد می‌کنند تا بهترین محصولات را پیدا کنند. اینجاست که اینفلوئنسر مارکتینگ برای نسل Z وارد می شود.

نسل Z چه کسانی هستند و چه چیزی آنها را مهم می کند؟

نسل زد، اولین نسلی است که بدون تمایز بین واقعیت آنلاین و آفلاین رشد کرده است. آنها از بدو تولد به رسانه‌های اجتماعی، سرگرمی‌های دیجیتال و فناوری‌های هوشمند دسترسی داشته‌اند، در حالی که در کنار نوآوری‌های مدرن بزرگ رشد کرده‌اند. آنها را «بومی‌های دیجیتال» متکی به خود می‌خواند و به درستی هم چنین است.

اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ برای نسل Z

این نسل در کنار نفوذ فردی خود، از نظر تعداد نیز پیشتاز است.  یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از این نسل، از طریق همتایان و جوامع خودشان یا اینفلوئنسر مارکتینگ برای نسل Z است. بیایید 3 کلید بالقوه برای اینفلوئنسر مارکتینگ برای نسل Z را بررسی کنیم.

1. کانال های بازاریابی نوظهور را کشف کنید

کلید هر کمپین بازاریابی موفق ، استفاده از پلتفرم های مناسب است. طبیعتاً، آنها به نسلی تحت سلطه تلفن همراه تبدیل شده‌اند و این افزایش استفاده، روندهای دیجیتالی آینده را از نظر بازاریابی هدایت می‌کند. جدا از این کانال های اصلی، Gen Zers به ​​طور فزاینده ای از پلتفرم های غیر اصلی استفاده می کند. در اینجا یک نمونه آورده شده است.

  • TikTok

اگر قبلاً برای اینفلوئنسر مارکتینگ برای نسل Z در میان مخاطبان جوان‌تر به TikTok مراجعه نکرده‌اید، اکنون زمان آن است. با استفاده از UX ساده خود، TikTok به عنوان  موفقیت بزرگ بعدی پیش‌بینی می‌شود  و از آنجایی که هنوز در رادار است، برندها می‌توانند از پتانسیل پایین‌تر قیمت آن استفاده کنند.

2. از اینفلوئنسرهای خود بخواهید محتوای خام، صادقانه و بصری تولید کنند

یک مورد خاص وجود دارد که ویژگی‌های داستان‌گویی را در شبکه اجتماعی متحول کرد. آن‌ها گروهی بدبین هستند  که از کمپین‌های حرفه‌ای پر زرق و برق فاصله می‌گیرند و می‌خواهند افراد واقعی به آن بگویند که چگونه است.

3. اینفلوئنسرها را بر اساس هم گروه های هدف خود انتخاب کنید

زمان بازاریابی انبوه به پایان رسیده است و تأثیرگذاری خرد  فرا رسیده است. نسل زد ها، بیش از پیشینیان خود، تفاوت های فردی را در قبیله های مختلف خود پذیرفته اند و مجموعاً همه بازاریابی های یک اندازه را می شکنند. آنها انتظار دارند که برندها اعتبار خود را از طریق ارتباطات شفاف ثابت کنند و به احتمال زیاد از برندهایی که هدفی را تبلیغ می کنند خرید می کنند. اگر بتوانید با هدف، علایق و قبیله‌های آن‌ها هماهنگ شوید، مدافعان داخلی را خواهید یافت که مایل به همکاری با شما هستند و مهم‌تر از آن برای شما مشتریانی به ارمغان می‌آورند.

یکی از موثرترین راه‌ها برای ترویج پیام‌رسانی معنادار در اینفلوئنسر مارکتینگ برای نسل Z استفاده از میکرو اینفلوئنسرها و همتایان در قبیله‌های هدف است. Gen Zers نسلی هستند که به دنبال فرصت های خلاقانه جدیدی هستند که می توانند به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. یک مطالعه IBM نشان داد که  22 درصد از Gen Zers  به ​​صورت آنلاین درآمد بیشتری کسب می کنند و 16 درصد دیگر برای خودشان کار می کنند. آنها می خواهند تجربیات خود را شکل دهند و مشتاق هستند از برندها بر اساس شرایط آنها حمایت کنند.

سخن پایانی

در حالی که ترندها می آیند و می روند، ما معتقدیم که رابطه بین نسل Z و اینفلوئنسرها باقی می ماند. آنها نسلی هستند که برای نوآوری های خلاقانه و اصالتی که فقط در میان اعضای مورد اعتماد هم گروهان خودشان یافت می شود، تلاش می کنند. این مصرف کنندگان توانمند تاثیر زیادی بر حلقه های درونی خود دارند و با گزینه های بیشماری که در دسترس هستند، قدرت نه گفتن را دارند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 42 = 46

دکمه بازگشت به بالا
بستن