طراحی و ساخت وبسایت

3 راه ساده برای ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس

همه ما می‌دانیم که فرم های تماس یکی از راحت ترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتریان شما هستند. فرم تماس با ما در هر وب سایتی مورد نیاز است خواه آن سایت تجارت الکترونیک (ای کامرس) باشد یا یک سایت شرکتی. بنابراین در فرآیند طراحی سایت بهتر است که صفحه تماس با ما و ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس را فراموش نکنید. فرم‌های تماس با ما راهی عالی برای جمع آوری داده های مشتری هستند. ما در این مقاله سه روش ساده برای ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس را بررسی می‌کنیم.

ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس با فرم ساز آنلاین

فرم سازهای آنلاین اولین انتخاب برای کاربرانی هستند که دانش فنی HTML، CSS و سایر زبان های برنامه نویسی ندارند یا آنقدر مشغول هستند که نمی‌توانند به تنهایی اقدام به ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس کنند.  فرآیند ایجاد فرم های تماس با فرم ساز برای وب سایت وردپرس شما ساده است و در بیشتر موارد کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد.

فرم سازهای مدرن دارای یک رابط کاربری آسان هستند که به شما اجازه می‌دهد تا از طریق تنظیمات پیمایش بصری داشته باشید و به شما امکان می‌دهد هر فرمی را به سرعت ایجاد کنید.

قالب های فرم در کتابخانه فرم ساز، یعنی اسناد سازماندهی شده برای جمع آوری داده ها، از قبل طراحی شده اند. تنها چیزی که به کاربران سپرده می‌شود این است که فرم را مطابق با نیاز خود سفارشی کنند.

اگر بخواهید فرم را ویرایش کنید چه اتفاقی می افتد؟ فرم های تماس اولیه حاوی چندین فیلد مهم برای نام، ایمیل و پیام هستند اما در برخی موارد، ممکن است بخواهید فیلدهای فرم جدید اضافه کنید یا طراحی فرم را تغییر دهید.

استفاده از یک فرم ساز آنلاین نیز می تواند در این مورد به شما کمک کند. فقط روی هر سوالی کلیک کنید و از منوی سمت چپ روی تنظیمات سوال کلیک کنید.

منوی تنظیمات سؤال فیلدهای مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از پاراگراف ها، فیلدهای ایمیل، دکمه های رادیویی، منوهای کشویی، چک باکس ها و بسیاری از انواع فیلدهای دیگر شروع می شود که ممکن است هنگام ایجاد فرم های دیگر مانند فرم های سفارش یا فرم های ثبت نام مفید باشند.

علاوه بر این، می‌توانید با انتخاب یکی از تم های حرفه ای طراحی شده، ضمیمه کردن عکس خود به فرم تماس یا استفاده از گزینه CSS سفارشی، فرم را متناسب با طراحی سایت خود سفارشی کنید.

چرا فرم ساز آنلاین را انتخاب کنید؟

فرم سازها با عملکرد بالا و ویژگی های قدرتمند ارائه می‌شوند، با این حال بیشتر اوقات، برای مبتدیان مناسب هستند و هر کسی می‌تواند با کلیک بر روی گزینه های مورد نظر از آنها برای ایجاد فرم استفاده کند. بهترین چیز این است که نیازی به نصب افزونه های اضافی نیست که ممکن است بر سرعت وب سایت شما تاثیر بگذارد.

علاوه بر این، فرم سازها می‌توانند با هر صفحه ساز و CMS علاوه بر وردپرس کار کنند و برخی از نسخه های حرفه ای عملکردهای پیشرفته ای مانند فرم های چند صفحه ای و حتی ادغام های پی پال را ارائه می دهند.

ایجاد فرم های تماس با افزونه وردپرس

افزونه های فرم ساز یکی دیگر از ابزارهای کمکی است که بسیاری از کاربران در صورت نیاز به فرم تماس وردپرس به آن مراجعه می‌کنند. طیف گسترده ای از پلاگین های وردپرس وجود دارد که در بازار محبوب هستند و از افزونه های رایگان که فرم های ساده تعبیه شده با کد کوتاه را فعال می‌کنند، تا افزونه های کاملاً یکپارچه با وردپرس را شامل می‌شوند. اینکه کدام یک بهترین افزونه برای ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس است به ترجیحات و نیازهای کاربران بستگی دارد.

با این حال، در اینجا برخی از محبوب ترین افزونه ها برای ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس را معرفی می‌کنیم:

  • WPForms Lite
  • Formidable Forms
  • Contact Form 7
  • Gravity forms
  • Caldera forms
  • Ninja Forms

در ادامه مراحل ایجاد یک فرم تماس ساده با استفاده از افزونه ها را بررسی می‌کنیم.

ابتدا به داشبورد وردپرس خود بروید، روی Plugins کلیک کنید

پس از رفتن به بخش افزونه ها در وردپرس، افزونه مورد نظر خود را جستجو کنید. این ابزار می‌تواند هر یک از موارد ذکر شده در بالا باشد یا می‌توانید یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس
3 راه ساده برای ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس

سپس روی «فعال کردن» کلیک کنید.

هنگامی که افزونه به وب سایت وردپرس شما اضافه شد، می‌توانید شروع به ایجاد فرم تماس جدید خود کنید.

معمولاً چیزی که در ادامه خواهید دید یک فرم ساز کشیدن و رها کردن است که از آنجا می‌توانید فیلدهای مورد نیاز را انتخاب کرده و فرم را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

در مرحله بعد، برای جاسازی فرم در وب سایت خود، باید یک صفحه جدید ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید.

  • سپس اولین قدم این است که روی دکمه افزودن بلوک جدید کلیک کرده و افزونه را جستجو کنید.
  • بیشتر ویجت های فرم به طور خودکار به صفحه اضافه می‌شوند، از آنجا باید فرم تماس را انتخاب کنید.
  • می‌توانید روی پیش نمایش کلیک کنید، بررسی کنید که فرم در قسمت جلویی چگونه به نظر می رسد و روی انتشار کلیک کنید.

چرا برای ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس از پلاگین استفاده کنیم؟

افزونه ها انعطاف پذیری زیادی را ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند مستقیماً در صفحه وردپرس خود یک فرم تماس ایجاد کنید. با کمک افزونه ها می‌توانید استایل فرم را تغییر دهید و از فونت ها و رنگ‌هایی استفاده کنید، که با طراحی وب سایت شما مطابقت دارند.

ایجاد فرم تماس با HTML

استفاده از HTML یا  CSS و سایر زبان های برنامه نویسی برای ایجاد فرم تماس با ما احتمالاً پیشرفته ترین راه از همه موارد ذکر شده در این مقاله است.

با این حال، ایجاد یک فرم تماس با استفاده از زبان برنامه نویسی یک رویکرد رایج است که بسیاری از صاحبان وب سایت از آن استفاده می‌کنند. بنابراین، قبل از شروع به تایپ کد، به این فکر کنید که می‌خواهید فرم تماس دارای کدام فیلدهای ورودی باشد، علاوه بر مهم‌ترین موارد مانند نام، آدرس ایمیل، جعبه پیام و دکمه ارسال.

بعد، یک ویرایشگر HTML را باز کنید که می‌تواند هر ویرایشگری مانند Notepad یا Brackets  باشد. فقط فراموش نکنید که هنگام نامگذاری سند، پسوند HTML را اضافه کنید.

در مرحله بعد، می‌توانید از کد نمونه زیر برای ایجاد ساده ترین فرم تماس برای صفحه وب خود استفاده کنید. لطفاً action link را با دامنه و ایمیل خود تغییر دهید تا پاسخ ها را در ایمیل خود دریافت کنید.

با این حال، اگر به دنبال چیزی شیک و قابل ارائه هستید، باید از زبان های برنامه نویسی کمی پیشرفته تر مانند CSS و PHP استفاده کنید. اما اگر مبتدی هستید، ابتدا باید زمان زیادی را صرف یادگیری زبان کنید، که اگر بخواهید در اسرع وقت یک فرم تماس را به وب سایت خود اضافه کنید، ممکن است برنامه نویسی بهترین تصمیم نباشد.

سخن پایانی

ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس می‌تواند سریع و آسان باشد و بسته به مهارت شما می‌توان آن را به هر یک از روش های ذکر شده در بالا طراحی کرد. مهم ترین نکته این است که یک وب سایت باید راهی برای ارتباط مشتریان با شما داشته باشد که علاوه بر ایجاد امکان ارتباط، حس اعتماد و اعتبار را در کسب و کارها ایجاد کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 15 = 17

دکمه بازگشت به بالا
بستن