بازاریابی

7 نکته توصیه شده بازاریابی برای کپی رایترها

کپی رایترها قهرمانان گمنام بازاریابی تجارت الکترونیک هستند زیرا هدف آنها نوشتن محتوایی است که باعث فروش می‌شود. این شغل پرتقاضا بسیار پر ارزش و در عین حال چالش برانگیز است. کپی رایترهای انعطاف پذیر مایلند که حرفه خود را در زمینه کپی رایتینگ به سطح بالاتری ببرند. اگر یک کپی‌رایتر هستید یا صاحب یک آژانس کپی‌رایتینگ هستید، می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های زیر و نکات بازاریابی برای کپی رایترها مشتریان بیشتری کسب کنید.

اهمیت بازاریابی برای کپی رایترها

محتوا ستون فقرات استراتژی بازاریابی آنلاین شما است و بهتر است که برای بهبود محتوای خود، نکات کپی رایتینگ وب سایت را برای رتبه بندی و افزایش تبدیل بیاموزید. در ادامه به 7 نکته توصیه شده بازاریابی برای کپی رایترها می‌پردازیم.

نیچ کپی رایتینگ خود را ایجاد کنید

در حالی که می‌توانید خدمات عمومی کپی‌نویسی را ارائه دهید که به همه صنایع پاسخ می‌دهد، هنوز هم بهتر است در یک زمینه تخصص داشته باشید تا بتوانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید.

این نکات بازاریابی برای کپی رایترها را برای کمک به ایجاد جایگاه کپی‌نویسی خود بررسی کنید:

  • علایق خود را شناسایی کنید: آیا تمایل بیشتری به تولید کپی برای سلامتی و تناسب اندام دارید؟ یا شاید شما کپی رایتینگ را برای موضوعات مرتبط با کسب و کار ترجیح می‌دهید. تجربه و مهارت های فعلی خود را برای ایجاد یک جایگاه یا تخصص در نظر بگیرید.
  • مهارت‌های کپی‌نویسی خود را بهبود بخشید: با تقویت مهارت‌های خود، خود را در زمینه مورد علاقه خود متخصص کنید. برای افزایش دانش و کسب مهارت های پیشرفته تر، در وبینارها شرکت کنید و دوره های آنلاین را بگذرانید.

استراتژی بازاریابی محتوای خود را شروع کنید

بازاریابی محتوا به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال اشاره دارد که در آن انواع مختلفی از محتوا را تولید و به اشتراک می‌گذارید تا سرنخ های جدید جذب کنید. برخی از نمونه‌های محتوا شامل پست‌های وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدیو، کتاب الکترونیکی، پادکست و پست‌های رسانه‌های اجتماعی است.

به عنوان یک کپی رایتر، باید در تشخیص مخاطبان خود متخصص باشید. شما باید لحن مناسب را برای کپی پیدا کنید و کار خود را با دیدگاه ها، صداها و صنایع مختلف تطبیق دهید. به این ترتیب می‌توانید یک استراتژی محتوای موثر ایجاد کنید. شما می‌توانید استراتژی بازاریابی محتوای خود را با ارسال محتوای آموزنده، جالب و جذاب در وب سایت خود شروع کنید تا مشتریان بالقوه را برای استفاده از خدمات شما متقاعد کنید.

قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید

اگر یک پلتفرم وجود داشته باشد که هم بازار کسب و کار و هم بازار مصرف کننده در آن ملاقات کنند، آن رسانه اجتماعی است. این همچنین برای کارفرمایان یا مشتریان بالقوه و نامزدهای شغلی یا شرکت هایی که محصولات و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند صادق است.

رسانه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای جلب توجه هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید دید رسانه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید تا مشتریان بیشتری برای کسب‌وکار کپی‌رایتینگ خود به دست آورید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • تشویق به اظهار نظر و اشتراک گذاری: ایجاد اکانت رسانه های اجتماعی شما کافی نیست. همچنین باید اقداماتی را برای تبلیغ حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود مانند لینکدین، فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام برای مخاطبان هدف خود انجام دهید. با گذاشتن نظرات و اشتراک گذاری پست های خود، خانواده و دوستان خود را در رسانه های اجتماعی تشویق کنید تا با شما در تعامل باشند.
  • دنبال کردن را تشویق کنید: آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی را به وب‌سایت کپی‌نویسی خود اضافه کنید و همچنین فیدهای رسانه‌های اجتماعی را به نوار کناری اضافه کنید.
  • رسانه های اجتماعی را از طریق بازاریابی ایمیلی تبلیغ کنید: خدمات کپی رایتینگ خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود با گنجاندن آنها در بازاریابی ایمیلی خود تبلیغ کنید. می توانید این مرحله را با افزودن لینک های رسانه های اجتماعی به ایمیل های خود انجام دهید.
  • ترندها را بشناسید: با دنبال کردن روندهای رسانه های اجتماعی، حضور بزرگتری در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید تا نمایه خود را برجسته کنید.

بازاریابی سئو را اعمال کنید

برای آژانس های کپی رایتینگ، بازاریابی بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) ضروری است. با اجرای سئو، موتورهای جستجو می‌توانند در صفحات وب شما به راحتی بخزند.

کپی رایترها (Copywriter) در مورد ساخت محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو آگاه هستند. با این حال، SEO به تنهایی ایجاد یک وبلاگ و انتشار مقاله یا محتوای کپی نیست. سئو همچنین شامل نام وب سایت (URL)، متا تگ ها، ویژگی های لینک ها، طراحی صفحه و قابلیت دسترسی و استفاده از صفحه است.

ارتباطات خود را گسترش دهید

جدای از افزایش پایگاه مشتری، گسترش ارتباطات شما در  بازاریابی برای کپی رایترها به صورت هدفمند کمک زیادی می‌کند. شما می‌توانید با شرکت در رویدادهای کپی رایتینگ، وبینارها و انجمن ها به این هدف برسید. به همین ترتیب، می‌توانید به گروه‌های رسانه‌های اجتماعی برای کپی‌رایترها بپیوندید تا در معرض دید آنلاین و شبکه حرفه‌ای خود قرار بگیرید و در نتیجه فرصت‌های خود را برای یافتن مشتریان جدید افزایش دهید.

استراتژی های بازاریابی آفلاین را اجرا کنید

شما همچنین باید استراتژی های بازاریابی آفلاین را پیاده سازی کنید تا متمایز شوید. موثرترین راه ها برای بازاریابی خدمات کپی رایتینگ خود از طریق روش های سنتی چیست؟ در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • تبلیغات دهان به دهان: هیچ چیز بهتر از ارجاعات شخصی خانواده و دوستان شما نیست. آنها می‌توانند خدمات کپی رایتینگ شما را از طریق تبلیغات دهان به دهان به صاحبان مشاغلی که می‌شناسند ارجاع دهند.
  • کارت ویزیت با طراحی خوب: کارت ویزیت با طراحی خوب خود را به مشتریان بالقوه مانند مشاغل محلی و کارآفرینانی که در رویدادهای شرکتی، نمایشگاه‌های تجاری و جلسات تجاری ملاقات می‌کنید، تحویل دهید.

سخن پایانی

به عنوان یک کپی‌رایتر، می‌توانید خدمات خود را با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مختلف، مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا، تبلیغ کنید. نکات بازاریابی برای کپی رایترها توصیه شده در بالا را برای افزایش حضور آنلاین، ترافیک سایت و مشتریان خود اعمال کنید. در نهایت، برخی از روش‌های آفلاین نیز می‌توانند آگاهی مردم را از خدمات کپی‌نویسی شما افزایش دهند و در عین حال مکمل روش‌های بازاریابی آنلاین شما باشند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 40 = 47

دکمه بازگشت به بالا
بستن