اخبار

قابلیت ارسال ایموجی در Gmail به زودی راه اندازی می شود

برخی از کدهای کشف شده در به‌روزرسانی‌های اخیر جیمیل برای iOS و Android به این موضوع اشاره می‌کنند که این ویژگی قابلیت ارسال ایموجی در Gmail به‌زودی ارائه می‌شود. با این حال یک محدودیت‌ها برای این ویژگی در حال توسعه، تعداد ایموجی‌هایی است که می‌توانید برای یک ایمیل دیگری ارسال کنید.

گوگل در حال توسعه واکنش‌های ایموجی برای جی‌میل است که در صورت انتشار، پلتفرم ایمیل را کمی بیشتر شبیه یک برنامه پیام‌رسانی می‌کند. این ویژگی اولین بار چند هفته پیش توسط The Tape Drive پس از کشف کدی در برنامه جیمیل iOS گزارش شد که به کاربران اجازه می‌دهد به ایمیل‌ها با ایموجی واکنش نشان دهند، درست مانند پیاده‌سازی‌های واکنش ایموجی مشابه که در پلتفرم‌های رقیب مانند Outlook یافت می‌شوند.

از آن زمان، شواهد دیگری در آخرین نسخه Gmail APK برای اندروید یافت شد که این ادعا را پشتیبانی می‌کند. همانطور که توسط افشاگر گوگل AssembleDebug گزارش شده است، APK حاوی چندین خط کد است که مستقیماً به واکنش های ایموجی اشاره دارد.

جزئیات اندک هستند، اما یک خط از کد APK می گوید که قابلیت ارسال ایموجی در Gmail به زودی ارائه می شود. در صورت انتشار، ری اکشن ایموجی باید مستقیماً از صفحه اصلی جیمیل یا منو قابل دسترسی باشند.

طبق گفته AssembleDebug، کاربران جیمیل می توانند از واکنش های ایموجی مستقیماً از صفحه ایمیل یا منو استفاده کنند، اگرچه گزینه دوم در حال حاضر غیرفعال است. همچنین محدودیت‌هایی وجود دارد که در کد ذکر شده است که می‌گوید برخی از واکنش‌های شکلک نمی‌توانند در پیام‌های رمزگذاری‌شده و گروه‌های بزرگ استفاده شود.

همچنین ممکن است محدودیت 20 واکنش ایموجی برای یک ایمیل وجود داشته باشد و حداقل برخی از پیام ها دارای محدودیت 50 واکنش منحصر به فرد هستند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن