سئو

معرفی بهترین افزونه‌‌های گوگل کروم برای سئو سایت

اهمیت استفاده از یک افزونه عالی سئو (SEO) در مرورگر کروم را نمی‌توان نادیده گرفت. با بسیاری از افزونه‌های SEO Chrome موجود، بازاریابان گزینه‌های بیشتری برای استفاده در زمینه سئوی سایت خود دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه‌‌های گوگل کروم برای سئو را معرفی کنیم.

بهترین افزونه‌‌های گوگل کروم برای سئو

افزونه MozBar

MozBar از بهترین افزونه‌‌های گوگل کروم برای سئو است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا سئو را در مرورگر خود تنها با یک کلیک بررسی کنند. MozBar معیارهایی را هنگام مشاهده هر صفحه وب ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد SERP ها را به یک فایل CRV صادر کنند و به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشند. ارتقاء به MozBar نسخه پرمیوم عملکردهایی مانند تجزیه و تحلیل سختی کلمات کلیدی، بهینه سازی صفحه و معیارهای SERP را ارائه می‌دهد.

افزونه Keywords Everywhere

Keywords Everywhere از دیگر افزونه‌‌های گوگل کروم برای سئو است که سه نوع اطلاعات مختلف را برای کلمات کلیدی در گوگل نشان می‌دهد: حجم جستجوی ماهانه، هزینه به ازای هر کلیک و رقابت گوگل ادوردز.

افزونه Keywords Everywhere
افزونه Keywords Everywhere

افزونه GrowthBar

GrowthBar یک افزونه ساده کروم است که به شما امکان دسترسی فوری به داده‌های حیاتی SEO در مورد هر وب‌سایتی را می‌دهد و کانال‌های رشد و کلمات کلیدی را که برای آنها کار می‌کنند باز می‌کند. این ابزار به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی با بهترین عملکرد، نمره دشواری رتبه بندی کلمات کلیدی، اعتبار دامنه، داده های بک لینک، تعداد کلمات صفحه، تبلیغات فیس بوک و موارد دیگر را بررسی کنید.

افزونه SimilarWeb

SimilarWeb از دیگر افزونه‌‌های گوگل کروم برای سئو با قیمت رایگان است. این افزونه با ارائه ترافیک و معیارهای کلیدی برای هر وب سایت، افزونه محبوبی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آمار و استراتژی های هر وب سایت را در حین جستجو در اینترنت با یک کلیک مشاهده کنند. این افزونه برای کسانی که به دنبال استراتژی های جدید و موثر سئو هستند و همچنین کسانی که علاقه مند به تجزیه و تحلیل روندهای مختلف در بازار هستند مفید است.

SEO Meta in 1 Click

SEO Meta in 1 Click تمام متا تگ ها و اطلاعات سئو اصلی یک صفحه وب را تنها با یک کلیک نمایش می‌دهد. این امکانات شامل طول عنوان ها و توضیحات، URL، تیترهای اول و تعداد تصاویر بدون متن جایگزین است.

افزونه BuzzSumo

آیا به ردیابی سئو برای شبکه های اجتماعی نیاز دارید؟ BuzzSumo به شما امکان می‌دهد به راحتی اشتراک گذاری ها و محتوای با عملکرد برتر را در صفحات رسانه های اجتماعی خود ردیابی کنید. استفاده از BuzzSumo می‌تواند به تصمیم گیری های سئوی آینده و بررسی بک لینک های ورودی به صفحات شما کمک کند.

اکستنشن Hunter

اکستنشن Hunter از دیگر افزونه‌‌های گوگل کروم برای سئو است که پیدا کردن اطلاعات تماس را به سرعت در مرورگر آسان می‌کند. هانتر تمام آدرس های ایمیل مربوط به یک وب سایت را پیدا می‌کند. این افزونه همچنین تمام آدرس‌های ایمیل متصل به وب‌سایت شما را پیدا می‌کند و به شما امکان می‌دهد از یک نقطه تماس قابل اعتماد برای کاربران اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که همه آدرس‌های ایمیل به‌روز هستند.

گوگل ترند یا Google Trends

Google Trends از محبوب ترین افزونه‌‌های گوگل کروم برای سئو است که استفاده از آن رایگان می‌باشد. گوگل ترندز بخشی از Google Webmaster Tools است که تجزیه و تحلیل ها را با استفاده از نمودارها بر روی جستجوهای برتر در گوگل از چندین کشور ارائه می‌دهد. ترندهای این افزونه می‌توانند به شما در شناسایی میزان علاقه به موضوعات مرتبط با جایگاه کمک کنند.

گوگل ترند
گوگل ترند یا Google Trends

افزونه seoquake

افزونه seoquake رایگان است. SEOQuake خود را به عنوان یک داشبورد معرفی می‌کند که عملکرد دامنه و همچنین صفحات جداگانه را گزارش می‌دهد. یکی از ویژگی های اصلی آن جعبه ابزار سئو است که به کاربران خود امکان تجزیه و تحلیل بک لینک ها و مشاهده رتبه کلمات کلیدی را می‌دهد. همچنین افزونه Seo Quake پیشنهادات سئوی درون صفحه را ارائه می‌دهد و یک راه عالی برای بهینه سازی محتوای شما است.

سخن پایانی

یافتن افزونه کروم مناسب می‌تواند به کاهش استرس شما در رابطه با سئوی سایت شما کمک کند. به علاوه، بسیاری از ابزارهای ذکر شده در بالا اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی اصلاح مهارت هایی مانند ایجاد بک لینک و کلمات کلیدی ارائه می‌دهند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 86 = 91

دکمه بازگشت به بالا
بستن