اخبار

اختلال در ایندکس سازی Google News باعث کاهش ترافیک برای ناشران محتوا می شود

گوگل راه‌حلی را برای اختلال نمایه‌سازی Google News اعمال کرده است که باعث می‌شود ناشران شاهد کاهش ترافیک جستجو باشند.

  • گوگل یک راه حل برای مشکل ایندکسینگ اجرا کرده است و نتایج را زیر نظر دارد.
  • داشبورد وضعیت جستجوی Google باید ظرف 24 ساعت به‌روزرسانی دیگری داشته باشد.
  • ناشران مشکلاتی را در توییتر و در انجمن راهنمای مرکز ناشران گزارش کردند.

بر اساس داشبورد وضعیت جستجوی گوگل، گوگل در حال بررسی یک اختلال در سرویس است که بر نمایه سازی Google News تأثیر می گذارد.

در آخرین به روز رسانی، گوگل به کاربران اطلاع می دهد که یک اصلاح اجرا شده است. به روز رسانی برای تایید حل مشکل ظرف 24 ساعت آینده ارسال خواهد شد.

داشبورد وضعیت جستجوی Google ابزاری است که به‌روزرسانی‌های وضعیت را برای سیستم‌های جستجوی Google ارائه می‌کند و هرگونه مشکلی را که بر چندین سایت یا کاربران تأثیر می‌گذارد نشان می‌دهد که ممکن است تغییرات عملکرد سایت را توضیح دهد.

انجمن راهنمای مرکز ناشران نیز در حال بحث در مورد این موضوع است. برخی به نوسانات در ترافیک Google News در چند هفته گذشته اشاره کرده اند که احتمالاً به دلیل رتبه بندی محتوای سندیکایی بوده است. وقتی مشکلی شناسایی می‌شود، تیم‌های Search Relations و Engineering در Google برای حل آن همکاری می‌کنند.

تشخیص اغلب بر اساس سیگنال های مختلف، مانند نظارت داخلی و بازخورد جامعه است. اکنون، تیم مهندسی جستجو وظیفه دارد علت اصلی مشکلات مربوط به نمایه سازی Google News را بررسی کند. در حالی که موضوع در حال انجام است، ممکن است از اقدامات کاهشی برای کاهش دامنه یا تأثیر مشکل استفاده شود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 6 = 4

دکمه بازگشت به بالا
بستن