اخبار

گوگل آموزش یوتیوب “SEO Made Easy” را منتشر کرد

گوگل سری یوتیوب «SEO Made Easy» را راه‌اندازی می‌کند و نکات عملی را برای بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای عملکرد بهتر موتور جستجو ارائه می‌کند.

  • گوگل مجموعه جدیدی در یوتیوب را با نام «SEO Made Easy» منتشر کرده است.
  • قسمت اول بر استفاده از داده های ساختار یافته برای سفارشی کردن نام سایت ها در نتایج جستجوی گوگل تمرکز دارد.
  • این مجموعه هم برای مبتدیان و هم صاحبان وب سایت با تجربه طراحی شده است.

گوگل اولین ویدیو از سری جدید یوتیوب را با نام “SEO Made Easy” منتشر کرده است تا به مردم آموزش دهد چگونه عملکرد وب سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشند. در قسمت افتتاحیه، مارتین اسپلیت از تیم روابط جستجوی گوگل توضیح می‌دهد که چگونه سایت‌ها می‌توانند نحوه نمایش نام برند خود را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) سفارشی کنند.

اسپلیت در مقدمه قبلی به مروری بر محتوا می پردازد و بیان می کند که برای مبتدیان و صاحبان وب سایت باتجربه ارائه می شود. با توجه به اینکه سئو یک هدف دائما در حال تغییر است، این مجموعه با ارائه درس های ویدیویی ساده و کاربردی به وب سایت ها در موفقیت در گوگل کمک می کند.

قسمت اول “SEO Made Easy” به اهمیت داده های ساختار یافته برای بهینه سازی وب سایت می پردازد. اسپلیت نکات عملی را برای کسانی که ممکن است نتوانند داده های ساخت یافته را در وب سایت خود ادغام کنند، ارائه می دهد.

او خاطرنشان می‌کند که برخی از سیستم‌های مدیریت محتوا به کاربران امکان می‌دهند یک نام برای کل سایت تعیین کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به افزودن دستی نام سایت به عنوان صفحه داشته باشند. با این حال، او هشدار می دهد که این رویکرد فقط برای زیر دامنه ها یا دامنه های سطح بالا کار می کند و نه در سطح هر دایرکتوری.

مجموعه “SEO Made Easy” آخرین سرمایه گذاری گوگل در محتوای آموزشی YouTube برای وب مسترها و بازاریابان دیجیتال است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن