سئو

چگونه سریعتر وبلاگ نویسی کنیم؟ 7 نکته برای بهبود سرعت تولید محتوا

اگر به طور منظم تولید محتوا می‌کنید زمان بسیار مهم است. از این گذشته، برای اینکه پست ها تأثیرگذار باشند و نتیجه بگیرند، باید به طور منظم منتشر شوند. اگر در شروع و تکمیل محتوای وبلاگ خود مشکل دارید، کارهایی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا کار را کمی آسان تر کنید و سرعت تولید محتوا را افزایش دهید.

گام های افزایش سرعت تولید محتوا

اگر چه شما هرگز نمی‌خواهید در نوشتن وبلاگ بدون توجه به خود ارزش نوشته سرعت بگیرید، اما راه های ساده ای وجود دارد تا یاد بگیرید چگونه سریعتر محتوا بنویسید بدون اینکه کیفیت محتوا یا معنی را قربانی کنید. در زیر هفت مورد از این راه ها برای افزایش سرعت تولید محتوا آورده شده است.

1. یک تقویم یا فهرست محتوا برای مقالات آینده نگه دارید

محتوای وبلاگ های شما نه تنها به طور خودکار به دست شما می‌رسد، بلکه اگر برنامه ریزی کنید، پیدا کردن محتوای مناسب بسیار آسان تر است و منجر به افزایش سرعت تولید محتوا می‌شود. فهرستی از کارهای خود تهیه کنید، با هر مورد در لیست یک کار خاص. از هر یک از این موارد، باید بتوانید ده ها یا بیشتر ایده ایجاد کنید که بتوانید در مورد آن مرحله خاص بنویسید. لیست را ادامه دهید و موضوعات را به دلخواه خود اضافه یا حذف کنید. اگر آنها را با فرمت یادداشت کنید، برای شما راحت تر است، ویرایش لیست آسان تر خواهد بود.

2. همیشه یک هدف خاص و فراخوان برای اقدام (CTA) در ذهن داشته باشید

یکی از اهداف اصلی وبلاگ شما ایجاد کال تو اکشن یا CTA است. یک CTA معمولاً در انتهای پست وبلاگ آمده و خوانندگان شما را تشویق می کند تا برای اطلاعات بیشتر، تماشای یک ویدیو، ثبت نام در خبرنامه یا موارد مشابه با شما تماس بگیرند. CTA یک راه عالی برای شما برای ایجاد لیست سرنخ‌ها و اثبات به خوانندگان خود است که در مورد این موضوع خاص یک مرجع هستید. به دقت در مورد CTA برای هر پست فکر کنید تا خوانندگان را تشویق کنید که علاقه خود را به سطح بعدی ببرند.

3. هرگز بیش از 15 دقیقه برای تحقیق خود صرف نکنید

محدود کردن تحقیق به 15 دقیقه ممکن است پیشنهاد عجیبی به نظر برسد. با این حال، مطالعه پس از مطالعه نشان داده است که وقتی افراد بیش از 15 دقیقه را صرف تحقیق در مورد مطالب برای یک وبلاگ یا مقاله می‌کنند، در آن مرحله به تعویق می افتند و هیچ ارزشی به نوشتار آنها اضافه نمی‌کند. وقتی تحقیق می‌کنید، می‌توانید ایده هایی برای موضوعات آینده دریافت کنید و حقایق، آمار یا نقل قول هایی را که می‌توانید در نوشته خود بگنجانید کشف کنید. به عبارت دیگر، تحقیقات بیش از حد ارزشمند نیست و می تواند تاثیری معکوس نسبت به آنچه شما در نظر داشتید داشته باشد.

4. از یک الگو و یا طرح کلی برای صرفه جویی در زمان استفاده کنید

الگوها یا خطوط کلی به سازماندهی افکار شما و ایجاد مقدمه، بدنه، نتیجه گیری و CTA برای وبلاگ شما کمک می‌کنند و منجر به افزایش سرعت تولید محتوا می‌شوند. شما می‌توانید الگوها و طرح‌های کلی زیادی را به صورت آنلاین پیدا کنید، و حتی می‌توانید آنها را شخصی سازی کنید تا الگوی شما کمی متفاوت از بقیه باشد. در مورد الگوهای مختلف تحقیق کنید تا زمانی که یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است، و با هر وبلاگی که می نویسید از قالبی که انتخاب می کنید استفاده کنید تا بدون در نظر گرفتن موضوع، سازگاری داشته باشند.

5. تا زمانی که اولین پیش نویس خود را کامل نکرده اید، هرگز ویرایش نکنید

اکثر نویسندگان تجربه ویرایش دارند و اجازه دهید با آن روبرو شویم. برای افزایش سرعت تولید محتوا همیشه باید کار خود را قبل از ارسال آنلاین ویرایش کنید. اما بلافاصله ویرایش را شروع نکنید. در عوض، قبل از اینکه مداد قرمز را بیرون بیاورید، صبر کنید تا اولین پیش نویس خود را کامل کنید. ویرایش در هر مرحله فقط سرعت شما را کاهش می دهد و علاوه بر این، ویرایش و ویرایش مجدد می تواند یک آیین بی پایان باشد. برای صرفه جویی در زمان، همیشه منتظر بمانید تا قبل از ویرایش یک پیش نویس کامل داشته باشید. ایجاد یک پیش نویس یک قانون مهم برای یادگیری نحوه نوشتن سریعتر وبلاگ است.

6. برای افزایش سرعت تولید محتوا ویرایش کنید، اما مقاله را بازنویسی نکنید

هنگامی که مقاله را کامل کردید، می‌توانید آن را ویرایش کنید اما همیشه در برابر وسوسه بازنویسی آن و تبدیل آن به چیز دیگری مقاومت کنید. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که همه مقالات بی نقص باشند. فقط باید آنقدر خوب باشد که برای خوانندگان شما جذاب باشد. همچنین، به خاطر داشته باشید که وبلاگ ها فقط در چند دقیقه خوانده می شوند، بنابراین خود وبلاگ و جملات فردی را کوتاه نگه دارید.

7. برای نهایی کردن تیتر و درج تصاویر و افزایش سرعت تولید محتوا تا پایان صبر کنید

گاهی اوقات چالش برانگیزترین بخش نوشتن یک وبلاگ، ایجاد است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با یک پیش نویس شروع کنید، سپس کار با عنوان نهایی می‌تواند بسیار آسان تر باشد. در حین کار بر روی مقاله خود، ممکن است ایده متفاوتی برای عنوان و حتی تصاویری که می خواهید در آن قرار دهید، ایجاد کنید. انتظار تا پایان مقاله بسیار زمان‌برتر از تلاش برای دستیابی به عنوانی عالی یا تصمیم‌گیری برای قرار دادن تصاویری است که در ابتدا وجود دارد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

39 + = 46

دکمه بازگشت به بالا
بستن