طراحی و ساخت وبسایتکوچینگ

چگونه یک وب سایت کوچینگ ایجاد کنیم که تبدیل بالایی داشته باشد؟

حضور آنلاین کسب و کار کوچینگ شما می تواند به طور قابل توجهی بر موفقیت شما تاثیر بگذارد. داشتن یک وب سایت کوچینگ با طراحی خوب، راه شماره یک است که می توانید مشتریان بالقوه خود را در مورد کسب و کار و خدمات خود آگاه کنید. از پست وبلاگ ما، شش دلیل برای نیاز به یک وب سایت به عنوان مربی خواهید آموخت. همچنین خواهید فهمید که چه مواردی باید برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری داشته باشد.

شش دلیل محکم برای ساخت یک وب سایت کوچینگ

داشتن یک وب سایت برای کسب و کار مربیگری شما به وضوح مهم است. چندین مزیت وجود دارد که می توانید از حضور وب کسب و کار خود به دست آورید. وبسایت شما:

  1. به عنوان کارت ویزیت مجازی شما عمل می کند. وب سایت شما باید مهم ترین اطلاعات را در مورد شما به عنوان مربی ارائه دهد تا علاقه مشتریان بالقوه شما را برانگیزد. باید در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید توضیح دهد تا مردم بفهمند که از کار کردن با شما چه چیزی و چگونه می‌توانند به دست آورند.
  2. منبع درآمد غیرفعال است. شما می توانید محصولات مختلف اطلاعاتی مانند کتاب های الکترونیکی و دوره های ویدیویی را از طریق وب سایت خود بفروشید. چنین محصولاتی یک بار ایجاد می شوند و سپس می توانند برای مدت طولانی به اشتراک گذاشته شوند و منبع درآمد غیرفعال را باز کنند.
  3. نشان دهنده برند شماست. برند شما چیزی است که می تواند به شما کمک کند تا خود را در بازار مربیگری بیش از حد اشباع متمایز کنید و افرادی را جذب کنید که ارزش ها و دیدگاه های شما را به اشتراک بگذارند.
  4. به شما امکان می دهد رقابتی بمانید. اکنون که بسیاری از کسب‌وکارها آنلاین هستند، بدون وب‌سایت، می‌توانید فرصت جذب مشتریان بیشتر را از دست بدهید، حتی اگر خدمات شما بهتر از رقبای شما باشد.
  5. به شما در ایجاد اعتماد کمک می کند. وب سایت شما مکانی است که در آن می توانید نتایج و بازخوردهای مشتریان خود را به اشتراک بگذارید و همچنین محتوای تخصصی مرتبط با مشتریان بالقوه خود را ارسال کنید، بنابراین قبل از فروش خدمات خود و ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه خود ارزشی را به صورت رایگان ارائه می دهید.
  6. از پروفایل های شبکه های اجتماعی شما نسخه پشتیبان تهیه می کند. می‌توانید پیوندی به وب‌سایت خود در پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، و بالعکس، به مخاطبان هدف گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید و به مردم اجازه دهید کانال ارتباطی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شش ویژگی کلیدی وب سایت های کوچینگ عالی

امروزه 1.5 میلیارد وب سایت در جهان وجود دارد. با این تعداد زیاد، متمایز شدن از جمعیت بسیار چالش برانگیز است. برای ایجاد یک وب سایت کوچینگ که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان را به مشتریان پولی تبدیل کنید، باید مراقب این ویژگی ها باشید.

#1. وب سایت شما هدف خاصی را دنبال می کند 

داشتن یک وب سایت صرفاً به این دلیل که دیگران آن را دارند یک استراتژی شکست خورده است. شما باید به وضوح درک کنید که چرا به یک وب سایت نیاز دارید. مهم است که یک هدف قابل اندازه گیری را تعریف کنید، مانند:

  • سرنخ ایجاد کنید
  • فالوورهای رسانه های اجتماعی بیشتری دریافت کنید
  • ارجاعات جدید بیاورید
  • از موتورهای جستجو ترافیک دریافت کنید
  • لیست ایمیل خود را رشد دهید
  • افزایش فروش برنامه/دوره/کتاب
  • کنسرت های سخنرانی بیشتری دریافت کنید

#2. وب سایت شما مشتری محور است

وب سایت شما باید برای مشتریان بالقوه شما جذاب باشد. باید روی آنها تمرکز کرد و برای آنها ارزش قائل شد. چگونه می توانید به این امر دست یابید؟

  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به خوبی ساختار یافته و به راحتی قابل پیمایش است
  • محتوایی را به اشتراک بگذارید که به نیازها و نقاط دردناک مشتریان بالقوه شما می پردازد
  • انجام اقدامات را برای بازدیدکنندگان آسان کنید: ثبت نام، تماس، اشتراک، خرید راهنما و غیره از طریق یک رابط بصری
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق تبلت یا گوشی هوشمند خود به آن دسترسی داشته باشند

#3. وب سایت شما به سرعت بارگذاری می شود

میزان احتمال خرید افراد از شما تا حد زیادی به سرعت بارگذاری وب سایت شما بستگی دارد. بارگیری در عرض دو ثانیه بیشترین احتمال تبدیل را تضمین می کند.

#4. وب سایت شما از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است

در حین طراحی وب سایت خود، می توانید با افزودن عناصر زیادی به آن جذب بصری جذاب شوید. با استفاده از عناصر بصری بیش از حد که ارزشی ندارند و فقط فضای گراز دارند، وب سایت خود را خسته کننده و درهم می کنید و سرعت بارگذاری آن را کاهش می دهید. مطمئن شوید که تصاویری که استفاده می کنید از متنی که در نزدیکی آنها قرار داده شده است پشتیبانی می کنند.

#5. خواندن وب سایت شما آسان است

انتشار متنی که خواندن آن سخت است یکی از اشتباهات بزرگی است که می توانید در وب سایت مربیگری خود مرتکب شوید. اگر بازدیدکنندگان وب سایت برای خواندن محتوای شما مشکل داشته باشند، آنها را ترک خواهند کرد. برای اطمینان از خوانایی وب سایت خود، نکات زیر را دنبال کنید:

  • از متن تیره در پس زمینه سفید استفاده کنید
  • همه چیز را با حروف بزرگ، مورب یا پررنگ نکنید، زیرا این کار می تواند خوانندگان را آزار دهد
  • حداکثر از دو تا سه رنگ استفاده کنید که از نظر سبک با هم هماهنگ باشند
  • از اندازه‌های فونت‌هایی استفاده کنید که به راحتی قابل مشاهده هستند و باعث می‌شوند خوانندگان چشم‌پوشی نکنند
  • از استفاده بیش از حد فونت خودداری کنید، زیرا این کار باعث پرت شدن توجه می شود
  • از سرفصل ها و زیر عنوان ها استفاده کنید
  • در صورت لزوم از لیست های گلوله دار یا لیست های شماره دار استفاده کنید
  • پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید
  • از فضای سفید استفاده کنید

#6. وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر می رسد

یک وب سایت تلفن همراه ریسپانسیو باید در اولویت استراتژی شما باشد. هیچ چیز نمی تواند برای بازدیدکنندگان وب سایت شما راحت تر از دسترسی به سایت شما در حالی که آنها خارج از منزل هستند، باشد.

دو اشتباه اصلی که در وب سایت کوچینگ باید از آنها اجتناب کنید

برخی از اشتباهات در وب سایت کوچینگ می تواند پرهزینه باشد و بالقوه را از بین ببرد. در مورد دو اشتباه بزرگی که باید از آنها اجتناب کنید یاد بگیرید.

اشتباه شماره 1 عدم ارائه یک کال تو اکشن روشن

هنگامی که شروع به ساخت وب سایت مربیگری خود می کنید، بسیار مهم است که به وضوح درک کنید که می خواهید بازدیدکنندگان شما در سایت چه کاری انجام دهند. از فراخوان‌های کلی و مبهم مانند «زندگی خود را امروز تغییر دهید» اجتناب کنید. این بیشتر شبیه یک شعار به نظر می رسد تا یک CTA.

اشتباه شماره 2 ناتوانی در بیان ارزش خود

برخی از مربیان می خواهند با تمرکز بر خود و برشمردن تخصص یا اعتبار خود نشان دهند که بهترین انتخاب برای مشتریان خود هستند. با این حال، وقتی نوبت به کوچینگ می‌رسد، مردم می‌خواهند بدانند چه نتیجه‌ای می‌توانند بگیرند و چگونه می‌توانند از پرداخت هزینه خدمات مربیگری شما سود ببرند. شما باید به وضوح ارتباط برقرار کنید که چگونه کار با شما به مشتریان شما کمک می کند تا به تحول دلخواه خود دست یابند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن