تبلیغات

چگونه در تبلیغات رسانه های اجتماعی بدون بودجه میلیونی به نتیجه برسید

مردم از بازاریابی کسب‌وکارها در رسانه‌های اجتماعی برای آنها خسته شده‌اند تا محصولات و خدمات جدیدی را که نمی‌خواهند یا به آن‌ها نیاز ندارند بفروشند. این نوع تبلیغات مستقیم در رسانه های اجتماعی مردم را خسته می‌کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی مستقیم و بیش از حد، مردم را از مشاغل و برندهای ما دور می‌کند زیرا ما برای ملاقات با مصرف کنندگان خود در جایی که هستند وقت نمی‌گذاریم.

اهمیت تبلیغات رسانه های اجتماعی

کسب‌وکارها سخت تلاش می‌کنند تا فرآیند فروش را تسریع بخشند و مشتری و خواسته‌ها و نیازهای مشتری را فراموش می‌کنند. ما در تبلیغات رسانه های اجتماعی در حال گفتگوهای نابهنگام آنلاین با غریبه هایی هستیم که حتی نمی‌دانند ما کی هستیم. به همین دلیل است که تبلیغات ما کار نمی‌کند و به همین دلیل است که بازاریابان و صاحبان مشاغل به سرعت مخاطبان را جذب می‌کنند.

به همین دلیل است که کسب‌وکار ما شهرت بدی پیدا می‌کند زیرا ما مشتریان خود را در اولویت آنلاین قرار نمی‌دهیم. وقتی کاری را که معمولاً انجام می‌دهیم، در نظر می‌گیریم و مصرف‌کنندگان را در اولویت قرار می‌دهیم، آگاهی از محصول آنها را ایجاد می‌کنیم.

زمان آن فرا رسیده است که به افراد رویکردی جدید و بهتر ارائه دهیم که دقیقاً با آنها در مسیر سفر خریدارشان صحبت کند. بنابراین، این استراتژی چهار مرحله ای تبلیغات رسانه های اجتماعی را بررسی کنید تا با مخاطبان در رسانه های اجتماعی بدون بودجه میلیونی تعامل داشته باشید و به نتیجه برسید.

مرحله 1: نقشه و برنامه ریزی کنید که می‌خواهید مردم به کجا بروند

اولین قدم برای به دست آوردن نتایج در تبلیغات رسانه های اجتماعی این است که نقشه برداری و تصور کنید که می‌خواهید مصرف کننده ایده آل خود به کجا برود.

اطمینان حاصل کنید که این را برای تبلیغات رسانه های اجتماعی خود شخصی سازی کرده اید تا مصرف کننده به آرامی فرآیند خرید را طی کند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه نقطه تبدیل بعدی خود را تعیین کنید، می‌توانید سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • سعی می‌کنید مصرف کننده ایده آل خود را با تبلیغات رسانه های اجتماعی به کدام سفر یا مسیری ببرید؟
  • می‌خواهید آنها در مورد کسب و کار شما چه فکری یا احساسی داشته باشند؟
  • می‌خواهید چه اقدامی انجام دهند؟
  • آیا می‌خواهید آنها در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند؟
  • آیا می‌خواهید آنها محصول شما را بخرند؟
  • دقیقاً می‌خواهید آنها چه کار کنند؟

اینها همه سوالاتی هستند که به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از نحوه انتظارات خود داشته باشید و دقیقاً بدانید که می‌خواهید مخاطبان چه مراحلی را انجام دهند.

وقتی فهمیدید که می‌خواهید مردم چه مسیری را طی کنند، یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق اقدامات و الگوهای خرید به مصرف‌کننده ایده‌آل خود به درستی خدمت کنید.

اکنون که فهمیدید مخاطبان شما به کجا می‌روند، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید و برای افراد خود در رسانه‌های اجتماعی محتوا ایجاد کنید.

مرحله 2: یک قطعه محتوا برای تبلیغات رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

برای مرحله دوم، وقت آن است که محتوایی ایجاد کنید که بتوانید آن را به مخاطبان ایده آل خود در فیس بوک یا اینستاگرام نشان دهید.

محتوایی که ایجاد می‌کنید می‌تواند یک ویدیو، پست وبلاگ یا هر شکلی از محتوا باشد که آنها را وادار می‌کند اولین گام مورد نظر شما را که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، بردارند.

هنگام تولید محتوا برای مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی، مهم است که به یاد داشته باشید محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما را به اندازه کافی مجذوب خود کند تا آنها بخواهند درباره شما بیشتر بدانند.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که مطمئن شوید محتوایی که ایجاد می‌کنید مربوط به جایی است که مصرف‌کننده شما امروز در آن قرار دارد و برای آنچه امروز به آن فکر می‌کند.

هدف این است که محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که کسب و کار، محصول یا خدمات شما را به شیوه ای که می خواهید مصرف کننده ایده آل شما ببیند، به نمایش بگذارد، اما باید به جایی که در آن لحظه هستند بسیار مرتبط باشد.

مرحله 3: یک مخاطب سفارشی بسازید

برای این مرحله، یک مخاطب سفارشی از افرادی که با اولین ویدیو یا اولین قطعه از محتوای شما درگیر شده اند ایجاد کنید.

اینجا جایی است که می‌خواهید افرادی را که به تازگی با ویدیو یا محتوای شما درگیر هستند، ببرید و آنها را در سفر خریداران یا به نقطه تبدیل بعدی به جلو ببرید.

اینها اکنون سرنخ های داغی هستند که به خرید با شما نزدیک تر هستند. در اینجا یک مثال برای توضیح بهتر آورده شده است.

اگر اولین قطعه محتوایی که ایجاد کردید یک ویدیو بود، مخاطبانی را که 50 تا 75 درصد از ویدیو را تماشا کرده‌اند انتخاب کنید و آنها را به انجام اقدام مورد نظر بعدی ترغیب کنید.

هدف این است که یک قطعه جدید از محتوای مرتبط را به مخاطب ارائه دهید تا زمانی که آنها احساس راحتی کنند که با شما خرید کنند. این می‌تواند به آسانی ایجاد یک ویدیوی دیگر باشد.

مرحله 4: مخاطبان را وادار کنید قدم بعدی را بردارند

مطالعات نشان می‌دهد که معمولاً قبل از خرید، حدود هفت تماس با یک کسب‌وکار لازم است. بنابراین، هدف مرحله نهایی این است که افراد را از مخاطبان سفارشی که ایجاد کرده‌اید جذب کنید تا قدم بعدی را در استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما بردارند یا خرید انجام دهند.

اینجاست که می‌توانید برای هر مرحله از سفر خریدار محتوای خاصی ایجاد کنید که خواسته‌ها و نیازهای آنها را برآورده کند.

هنگامی که این کار را انجام دادید، الگویی را مشاهده خواهید کرد که چگونه مخاطبان هدف شما قبل از خرید از شما به تعداد محتوای مورد نیاز خود نیاز دارند.

سخن پایانی

همه اینها اقداماتی است که می توانیم برای جلوگیری از تبلیغات پاسخ مستقیم در رسانه های اجتماعی انجام دهیم. ما باید از هجوم مردم به پیشنهادات، معاملات و محصولات جدید خود جلوگیری کنیم، در حالی که آنها حتی نمی‌دانند ما کی هستیم.

ما باید الگوهای افراد ایده آل خود را بیاموزیم و به روشی که نیاز دارند و در زمانی که نیاز دارند به آنها خدمت کنیم. شما باید پیام مناسب را در زمان مناسب با انتظارات درست را به فرد مناسب نشان دهید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، شروع به ایجاد روابط بهتر با مصرف کننده ایده آل خود خواهید کرد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

66 − = 61

دکمه بازگشت به بالا
بستن