کوچینگ

چگونه خدمات کوچینگ خود را بازاریابی کنیم؟

تسلط بر روش های بازاریابی برای خدمات کوچینگ کسب و کار با شناسایی مخاطبین شروع می شود. برای بازاریابی خدمات کوچینگ باید مخاطبان خود را بشناسید، همدلی نشان دهید و راه حل ارائه دهید.

به عنوان یک مربی کوچینگ هدف نهایی شما این است که با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و راهنمایی هایی را که به دنبال آنها هستند ارائه دهید. اما برای انجام موثر این کار، باید بدانید که آنها در یک مربی به دنبال چه هستند. مشکلات و خواسته های آنها چیست؟ آنها در سفر خود با چه چالش هایی روبرو هستند؟  با قرار دادن خود به جای آنها، می توانید پیام های بازاریابی خود را متناسب با نیازهای آنها تنظیم کنید و راه حل ایده آل را ارائه دهید.

خدمات کوچینگ چیست

خدمات کوچینگ به رابطه حرفه ای بین کوچ و مشتری اشاره دارد که هدف آن کمک به مشتری برای دستیابی به اهداف شخصی یا حرفه ای، بهبود عملکرد یا غلبه بر چالش ها است. کوچینگ یک فرآیند مشارکتی است که بر توانمندسازی مشتری برای شناسایی اهداف، توسعه برنامه‌های اقدام و برداشتن گام‌هایی در جهت دستیابی به آنها تمرکز دارد.

کوچ ها برای کمک به مشتریان در شفاف سازی اولویت ها، شناسایی موانع و توسعه استراتژی های موفقیت، پشتیبانی، راهنمایی و مسئولیت پذیری را ارائه می دهند. جلسات کوچینگ ممکن است طیف وسیعی از موضوعات، از جمله توسعه شغلی، مهارت های رهبری، مدیریت زمان، مدیریت استرس، رشد شخصی، سلامت و تندرستی، روابط و موارد دیگر را پوشش دهد.

خدمات کوچینگ را می توان در قالب های مختلفی از جمله جلسات فردی، مربیگری گروهی، کارگاه های آموزشی، دوره های آنلاین و دوره های آموزشی ارائه کرد. مربیان بسته به آموزش، تخصص و نیازهای مشتریان خود ممکن است در زمینه های خاصی تخصص داشته باشند یا رویکرد کلی تری ارائه دهند. به طور کلی، خدمات کوچینگ برای کمک به افراد برای بازگشایی پتانسیل های خود، غلبه بر موانع و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای، طراحی شده است.

روش های بازاریابی خدمات کوچینگ

1. رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ابزاری باورنکردنی هستند که به شما امکان دسترسی به مخاطبان وسیع تری را می دهد. با پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر، می‌توانید با مردم در سراسر جهان تعامل داشته باشید و  خدمات کوچینگ  ارائه دهید.

2. رویدادهای شبکه

ثابت شده است که رویدادهای شبکه‌ای در شناخته شدن برای فعالیت‌های آنلاین و آفلاین بازی را تغییر می‌دهند. این رویدادها فرصت های باورنکردنی برای ارتباط با افراد همفکر ، ایجاد روابط ارزشمند و نمایش خدمات مربیگری شما فراهم می کند.  رویدادهای شبکه خواه شرکت در کنفرانس های مجازی، وبینارها یا جلسات حضوری باشد، بستری را برای ایجاد یک اثر به یاد ماندنی ارائه می دهد. با این حال، آموخته ام که آمادگی بسیار مهم است. قبل از ورود به هر رویدادی، باید یک زمین آسانسور جامد آماده داشته باشید.

3. پست مهمان برای خدمات کوچینگ

پست مهمان یک استراتژی فوق العاده است، به خصوص زمانی که تازه شروع کرده اید یا تعداد خوانندگان شما کم است. این فرصتی عالی برای ارائه تخصص خود به وبلاگ های معتبرتر است که به مشتریان ایده آل شما پاسخ می دهد. با مشارکت محتوای ارزشمند در این پلتفرم‌ها، می‌توانید از مخاطبان موجود آنها استفاده کنید و در معرض دید گروهی از مشتریان بالقوه قرار بگیرید.

  1. بازاریابی وابسته

کلید بازاریابی وابسته این است که برنامه ای را انتخاب کنید که واقعاً به آن اعتقاد دارید و شما را با مخاطبانتان مرتبط می کند. وقتی بتوانید کیفیت و ارزش یک برنامه را تضمین کنید، اعتماد مخاطبان خود را به دست خواهید آورد. فقط اطمینان حاصل کنید که این برنامه با ارزش های برند شما مطابقت دارد و به عنوان مکمل ارزشمندی برای خدمات مربیگری شما عمل می کند.

  1. تبلیغات پولی

هنگامی که یک پایه محکم و بودجه ای برای تخصیص دارید، سرمایه گذاری در تبلیغات پولی یک راه عالی برای جذب مخاطبان هدف شما است.  زیبایی تبلیغات پولی در توانایی ردیابی پیشرفت شما و انجام تنظیمات در طول مسیر نهفته است.  با تجزیه و تحلیل و بینش در دسترس شما، می توانید اثربخشی کمپین های خود را اندازه گیری کنید، هدف گذاری خود را اصلاح کنید و تبلیغات خود را برای نتایج بهتر بهینه کنید. بنابراین، در زمان مناسب، از تبلیغات پولی به نفع خود استفاده کنید.

سخن پایانی

این روش های بازاریابی خدمات کوچینگ که مورد بحث قرار دادیم پایه و اساس تلاش های بازاریابی شما خواهد بود. وقتی واقعاً نیازها، خواسته‌ها و مشکلات مخاطب هدف خود را درک کنید، می‌توانید رویکرد بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که بین مخاطبان محبوب شود.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 + = 61

دکمه بازگشت به بالا
بستن