کوچینگ

کوچینگ پیج اینستاگرام چیست

کوچینگ پیج اینستاگرام و نقش آن در جذب مشتری

در دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، اکثر فعالیت‌ها به‌صورت آنلاین انجام‌شده و همه‌چیز در حال حرکت به سمت دیجیتال شدن می‌باشد. به علت شیوع این بیماری خرید اینترنتی بسیار رایج‌تر شده است و باوجوداینکه این ویروس مشکلات فراوانی را در جامعه ایجاد نموده و باعث رشد برخی کسب‌وکارهای آنلاین شده است. درواقع امروزه حضور در سوشال مدیا برای هر کسب و کاری ضروری خواهد بود. یکی از انواع سوشال مدیا که میلیون‌ها کاربر در آن حضور دارند، اینستاگرام می‌باشد. امروزه همه کسب و کارها برای جذب مشتری بدون هیچ محدودیت جغرافیایی و با هزینه کمتر، در این شبکه اجتماعی حضور یافته و اقدام به افتتاح پیج‌های کاری می‌نمایند. حال آیا داشتن یک پیج کاری به‌تنهایی برای رشد برند و جذب مشتری کافی است؟ قطعاً خیر! در اینجاست که کوچینگ پیج اینستاگرام به کمک شما می‌آید.

کوچینگ پیج درواقع به معنای مدیریت، تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف آن می‌باشد. بیزینس کوچ در این زمینه به برند کمک می‌کند که یک صفحه کاری را در اینستاگرام افتتاح نموده و استراتژی‌های مختلفی را برای حضور در این شبکه اجتماعی برای پیج خود اعمال کند. همچنین متخصص کوچ بر تولید محتوای پیج شما نیز نظارت داشته و تیم تولید محتوا را راهنمایی می‌کند. به زبان ساده‌تر کوچ‌ها به شما نحوه حضور و جذب مشتری در این شبکه اجتماعی را می‌آموزند، درنتیجه شما چه صاحب یک‌ کسب‌وکار کوچک‌ بوده و چه یک‌ شرکت‌ بین‌المللی بزرگ داشته باشید، می‌بایست برای جذب مشتری و افزایش شهرت کسب‌وکارتان، از کوچینگ پیج اینستاگرام استفاده کنید. کوچینگ پیج در جذب مشتری نقش مهمی داشته و با اعمال آن‌ می‌توان میزان فروش برند را چند برابر نمود.

مزایای کوچینگ پیج اینستاگرام چیست؟

قطعاً کوچینگ پیج کسب‌وکار مزایای زیادی به همراه دارد و همین باعث گردیده که اکثر کسب‌وکارهای مشهور، از یک بیزینس کوچ در این زمینه استفاده کنند. در زیر مهم‌ترین مزایای کوچینگ پیج و صفحات اینستاگرام را نام‌برده‌ایم:

  • جذب مشتری بدون محدودیت جغرافیایی

کوچینگ به شما کمک می‌کند تا محتوای کاربر پسندی را در پیج ایسنتاگرام خود منتشر کنید. این باعث می‌شود که مشتریان با برند شما ارتباط برقرار نموده و محصولاتتان طرفداران بیشتری پیدا کنند. درنتیجه نرخ فروشتان افزایش‌یافته و باعث جذب مشتری بدون محدودیت جغرافیایی خواهد گردید.

  • جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها

شما بدون داشتن یک بیزینس کوچ متخصص و کاردان، ممکن است برای رشد پیج خود هزینه‌های بیهوده‌ای را صرف کنید که برنامه‌ریزی اصولی نداشته و درنهایت نتایج مطلوبی را نیز در برنگیرند؛ اما بیزینس کوچ به شما کمک می‌کند تا از هدر رفت این هزینه‌ها جلوگیری نموده و آن‌ها را جهت تبلیغات مؤثر و تولید محتوای هدفمند سوشال صرف نمایید.

  • وفاداری مشتریان

کوچینگ پیج کاری اینستاگرام در افزایش وفاداری مشتریان نیز بی‌تأثیر نخواهد بود. کوچینگ پیج اینستاگرام باعث ایجاد تعامل میان برند و مشتریان خواهد گردید. همین تعاملی که ایجاد می‌گردد پایبندی و وفاداری مشتریان نسبت به برند را افزایش خواهد داد و موجب حفظ مشتریان می‌شود.

مهارت‌های لازم برای کوچینگ پیج اینستاگرام

برای کوچینگ پیج نیاز به یادگیری مهارت‌های فراوانی خواهید داشت که‌ معمولاً بیزینس کوچ آن‌ها را به شما آموزش خواهد داد. بیزینس کوچ اینستاگرام درواقع همان شخصی است که سال‌ها در این حوزه تجربه کسب نموده است و به مدیر کسب‌وکار کمک می‌کند که برندش حضور مؤثر و گسترده‌ای در اینستاگرام داشته باشد. بیزینس کوچ در خصوص کوچینگ پیج اینستاگرام مهارت‌های زیادی را به تیم تولید و مدیریت پیج اینستاگرام و همچنین مدیران ارشد یک برند آموزش می‌دهد. این مهارت‌ها به شرح زیر می‌باشند:

مهارت‌های لازم برای کوچینگ پیج اینستاگرام

 

  • شناخت مشتری

در درجه اول بیزینس کوچ اینستاگرام شناخت مشتری را به شما آموزش می‌دهد. شما در درجه اول باید بتوانید شناخت کاملی از مشتری پیدا کنید تا متوجه شوید که می‌توانید با چه نوع محتوایی نظر او را جلب کنید. در این زمینه بیزینس کوچ تنها با تشخیص پرسونای مشتری این امر را برایتان انجام خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با نحوه تشخیص پرسونای مخاطب کلیک کنید.

  • طراحی محتوا

دیگر مهارتی که برای کوچینگ پیج اینستاگرام باید آموزش ببینید، طراحی محتوا می‌باشد. شما باید محتوایی جذاب، ارزشمند و کاربرپسند تولید کنید. برای مثال باید با توجه به روانشناسی رنگ‌ها، سلایق و نیاز مشتریان برای پیج اینستاگرام خود محتوا تولید کنید تا بازخورد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

  • آنالیز رقبا

همان‌طور که شما می‌دانید برای رشد کسب‌وکارتان باید در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور یابید، رقبایتان نیز در این شبکه حضور دارند. حال همان‌طور که شما دارای یک بیزینس کوچ هستید، آن‌ها نیز از یک مربی کسب‌وکار برای کوچینگ پیج اینستاگرام خود کمک می‌گیرند. پس دیگر مهارتی که در این زمینه باید آموزش ببینید، تجزیه‌وتحلیل و همچنین آنالیز رقبایتان می‌باشد. شما باید بتوانید عملکرد رقبا را تحت نظارت و بررسی قرار دهید و درنتیجه محتوایی متمایزتر از آن‌ها تولید کنید تا پیج شما نیز دیده شود.

  • مشتری مداری

مشتری مداری نیز ازجمله مهارت‌های بسیار مهم می‌باشد. شما به‌عنوان یک مدیر ارشد، یا مدیر صفحات اینستاگرام باید نحوه برخورد با مشتریان را به‌خوبی آموزش ببینید. شاید این مهارت در ابتدا ساده به نظر برسد، اما با آموزش آن می‌توانید مشتریان بیشتری را برای کسب‌وکارتان جذب کنید. درنتیجه برای کوچینگ پیج اینستاگرام باید مهارت مشتری مداری را نیز آموزش ببینید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 43 = 53

دکمه بازگشت به بالا
بستن