اخبار

اینستاگرام متن آهنگ در ریلز ها را به مناطق بیشتری گسترش می دهد

اینستاگرام در حال گسترش آزمایش قابلیت متن آهنگ در ریلز یا Lyrics آهنگ در Reels به مناطق بیشتری است و گزینه دیگری برای تعامل موسیقی در برنامه ارائه می دهد.

متن آهنگ اینستاگرام در Reels
متن آهنگ اینستاگرام در Reels

همانطور که در این مثال می بینید، با گزینه متن آهنگ در ریلز music + lyrics، می توانید اشعار آهنگ مورد نظر خود را با فونت های متغیر روی صفحه نمایش دهید که عنصر دیگری به حلقه شما اضافه می کند. همچنین یافتن بخشی از آهنگی که می‌خواهید از آن استفاده کنید کمی آسان‌تر می‌شود و متن آن هنگام حرکت در آهنگ روی صفحه ظاهر می‌شود.

اینستاگرام گزینه متن آهنگ در ریلز را در چند ماه گذشته در مناطق منتخب آزمایش کرده است، که گسترش گزینه اش به اشعار در Stories است که از سال 2019 در دسترس بوده است.

این قابلیت جدیدترین مورد در تمرکز موسیقی IG است که با روندهای استفاده مطابقت دارد. اینستاگرام همچنین ظرفیت گنجاندن آهنگ‌ها در پست‌های تصویر ثابت و چرخ فلک، و همچنین توصیه‌هایی از آهنگ‌ها را برای استفاده با محتوای Reels، همراه با موسیقی در Notes، اشتراک‌گذاری موسیقی در DM، «Dancify» برای Reels و موارد دیگر اضافه کرده است.

در واقع، اینستاگرام در حال تعقیب TikTok در این زمینه است، با برنامه ویدیوی کوتاه اکنون یک پلتفرم کلیدی برای تبلیغ موسیقی، که بر نحوه ایجاد آهنگ‌های هنرمندان و شرکت‌های ضبط حتی برای به حداکثر رساندن موفقیت خود تأثیر می‌گذارد. یک موفقیت ویروسی TikTok می‌تواند حرفه شما را راه‌اندازی کند، و با تغییر گسترده‌تر به سمت استفاده از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی برای سرگرمی و تعامل، به سرعت تبدیل به یک مسیر ضروری برای موسیقی‌دانان برای تبلیغ کارشان می‌شود.

البته اینستاگرام می‌خواهد همین کار را تا حدودی به‌عنوان یک پرچین، در صورتی که TikTok در ایالات متحده ممنوع شود (یعنی اینستاگرام می‌تواند فوراً همه قابلیت‌های آن را جایگزین کند) و تا حدودی به عنوان وسیله‌ای برای در ارتباط ماندن با آخرین روندها تسهیل کند. ، که TikTok در هماهنگی با آن بسیار بهتر است.

متا عامل جالب خود را سال ها پیش از دست داد، اما از طریق تکرار، اساساً توسعه خود را در این جبهه برون سپاری می کند و به آن امکان می دهد تا ارتباط و ارزش خود را حفظ کند، بدون اینکه نیازی به فرهنگ خود داشته باشد. متن ترانه در Reels از این نظر عنصر کمتری است، اما راه دیگری برای پیوند دادن به این تغییرات استفاده است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

30 + = 32

دکمه بازگشت به بالا
بستن