سئو

معرفی 5 افزونه وردپرسی برای افزایش ترافیک وبلاگ

اگر پست های وبلاگ یا محتوای سایت خود را به طور منظم منتشر می‌کنید، افزایش ترافیک احتمالاً یک اولویت مهم است. خوشبختانه، افزونه های وردپرس بی شماری برای وبلاگ نویسان وجود دارد که به شما کمک می‌کنند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید، مشترکین بیشتری کسب کنید و اعتبار وبلاگ خود را افزایش دهید. در این مقاله، چند افزونه وردپرسی برای افزایش ترافیک وبلاگ را بررسی خواهیم کرد. هر کدام نقش مهمی در جذب ترافیک بیشتر به مقالات و پست های وردپرس شما دارند.

چرا از افزونه وردپرسی برای افزایش ترافیک وبلاگ استفاده کنیم؟

ترافیک سایت با کیفیت نقش مهمی در موفقیت وب سایت وردپرس شما دارد. با ترافیک بیشتر سایت، می‌توانید آگاهی در مورد برند خود را افزایش دهید، تبلیغ کنندگان را متقاعد کنید که در سایت خود تبلیغ کنند و فروش محصول را افزایش دهید. همه این مزایا می‌توانند به کسب و کار شما درآمد اضافه کنند.

هیچ راه حل ساده و یکباره ای برای افزایش بازدیدکنندگان وجود ندارد؛ عوامل متعددی بر میزان ترافیکی که وبلاگ شما به دست می‌آورد تأثیر می‌گذارد. شما باید محتوای جذاب ایجاد کنید، محتوای خود را به طور مکرر در کانال های متعدد تبلیغ کنید و از کلمات کلیدی مرتبط برای رتبه بندی محتوای خود در نتایج موتورهای جستجو استفاده کنید. این یک کار دلهره آور برای یک تجارت کوچک یا یک وبلاگ نویس است.

خوشبختانه افزونه های وردپرس اینجا هستند تا به شما کمک کنند. افزونه‌های زیادی برای بهینه‌سازی کلمات کلیدی سئو، اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی، عملکرد صفحه و مدیریت تماس وجود دارد که همگی به شما کمک می‌کنند در زمان کمتری بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

در زیر، چند افزونه وردپرسی برای افزایش ترافیک وبلاگ را پوشش خواهیم داد که به شما کمک می‌کند ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

افزونه یواست سئو (yoast seo)

طبق گفته Backlinko، کمتر از 1٪ از کاربران جستجوی گوگل روی لینک های صفحه نتایج دوم کلیک می‌کنند. با کمک افزونه فوق العاده Yoast SEO، می‌توانید محتوای خود را برای رتبه اول بهینه سازی کنید.

Yoast SEO بهترین ابزار سئو روی صفحه برای وردپرس است؛ در میان ویژگی‌های رایگان متعدد آن، قالب‌های عنوان و توضیحات متا، بهینه‌سازی تصاویر، نقشه‌های سایت XML، تجزیه و تحلیل خوانایی، خرده‌پاشی و ابزاری را ارائه می‌دهد که به‌طور خودکار URL‌های متعارف را برای جلوگیری از تکراری تنظیم می‌کند.

با این حال، شاید برجسته ترین ویژگی افزونه یواست سئو بخش تجزیه و تحلیل محتوا باشد که چراغ های قرمز، سبز و نارنجی را در مقابل پارامترهایی که در زیر بخش محتوای شما فهرست شده است، نمایش می‌دهد. این چراغ ها به شما می‌گویند که وب سایت شما چقدر از بهترین شیوه های سئو پیروی می‌کند. این افزونه با امکانات بسیار زیاد، وقت شما را آزاد می کند تا بتوانید محتوای باکیفیت بنویسید.

ویژگی های کلیدی یواست سئو:

  • تجزیه و تحلیل محتوا: محتوای خود را بر اساس کیفی بهبود بخشید تا بتوانید محتوای بهتری ایجاد کنید که ترافیک بیشتری ایجاد کند.
  • نقشه سایت XML: یک نقشه سایت مناسب برای موتورهای جستجو ایجاد کنید که صفحات شما را سریعتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) می‌خزد.
  • URL های متعارف: از URL های تکراری در SERP ها خودداری کنید، که باعث سردرگمی کاربران و کاهش ترافیک به وبلاگ شما می شود.

افزونه Hummingbird Pro

با این افزونه وردپرسی برای افزایش ترافیک وبلاگ شما می‌توانید هر آنچه را که می خواهید بهینه سازی کنید، اما اگر وب سایت شما کند بارگذاری شود، اهمیت زیادی نخواهد داشت. عملکرد صفحه در تعیین رتبه بندی صفحات شما در جستجو کلیدی است، نه اینکه به احساس بازدیدکنندگان در مورد تجربه کاربری شما اشاره کنیم.

افزونه Hummingbird Pro که توسط WPMU DEV ایجاد شده است، جنبه‌های سایت وردپرس شما را تغییر می‌دهد تا ثانیه‌های با ارزش زمان بارگذاری شما را کاهش دهد. این افزونه موقعیت بارگذاری فایل را کاهش می دهد، فایل های وب سایت را فشرده می کند، کش مرورگر را انجام می دهد و فایل ها را از طریق یک شبکه تحویل محتوا (CDN) ارسال می کند. به علاوه، این ابزار فایل‌هایی را که سرعت سایت شما را کند می‌کنند اسکن می‌کند و آن‌ها را برطرف می‌کند.

ویژگی های کلیدی:

  • شبکه تحویل محتوا: محتوا را سریعتر به کاربران خود تحویل دهید تا آنها را به وب سایت خود بازگردانید.
  • ذخیره سازی: داده های مرور کاربر را تا ده سال نگه دارید تا تجربه شخصی سازی شده و زمان بارگذاری بهبود یابد.
  • مانیتور Uptime: مطمئن شوید که سایت شما واقعاً راه‌اندازی شده است. یک سایت در دسترس هیچ ترافیکی ایجاد نمی کند.

افزونه monarch

Monarch یک افزونه رسانه اجتماعی قدرتمند است که بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا محتوای شما را در چندین شبکه به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید از بین بیش از 20 شبکه اجتماعی برای پیوند در وب سایت خود با مجموعه ای سفارشی از گزینه های اشتراک گذاری انتخاب کنید. دکمه های اشتراک گذاری ممکن است به پنج قسمت سایت شما اضافه شوند: نوار کناری، تصاویر و فیلم ها، پنجره های بازشو خودکار، پروازهای خودکار و محتوای بالا و پایین.

ویژگی های کلیدی:

  • دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی: توزیع محتوای شما را برای دوستان و فالوورهای خود در سراسر سیستم عامل های اجتماعی برای کاربران آسان تر می‌کند.
  • آمار اشتراک گذاری اجتماعی: بیاموزید که کدام پیکربندی دکمه موفق تر است تا بتوانید آنها را به هر صفحه و پست اضافه کنید.

Bloom یک افزونه وردپرسی برای افزایش ترافیک وبلاگ

بازاریابی ایمیلی روشی موثر برای هدایت ترافیک ثابت به سایت شما و به روز نگه داشتن مشتریان بالقوه در مورد کسب و کار شما است. اما ابتدا باید بازدیدکنندگان را در لیست پستی خود قرار دهید. Bloom یک افزونه انتخاب ایمیل از Elegant Themes است که به شما کمک می کند سرنخ ها را از این طریق تولید و تبدیل کنید.

Bloom به شما امکان می‌دهد شش پنجره بازشو مختلف ایجاد کنید که با تاخیرهای زمان‌بندی شده ایجاد می‌شوند، بنابراین می‌توانند زمانی که بازدیدکننده به انتهای صفحه می‌رسد یا حتی پس از خرید ظاهر می‌شوند. Bloom همچنین به طور یکپارچه با 19 پلتفرم بازاریابی ایمیلی ادغام می شود تا بتوانید برای مشترکین خود پیام ارسال کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • محتوای هدفمند: پیشنهادات خاصی را به کاربران خاص نشان دهید، آنها را برای مدت طولانی در صفحه نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که به وب سایت شما باز می گردند.

افزونه OptinMonster

OptinMonster یکی دیگر از چند  افزونه وردپرسی برای افزایش ترافیک وبلاگ است. پلاگین OptinMonster می تواند رفتار کاربر را کاملاً مؤثر ردیابی کند و با پیام های مرتبط در لحظات مناسب، از جمله اهداف خروج، توجه را به خود جلب می‌کند. همچنین به شما امکان می‌دهد پیشنهادات شخصی و خودکار را بر اساس فعالیت بازدیدکنندگان بسازید تا شانس تبدیل را به حداکثر برسانید.

ویژگی ها:

  • پیشنهادات شخصی: پیشنهادات شخصی شده را تا نام مشترک نشان دهید تا آنها را به وب سایت خود بازگردانید.
  • تغییر مسیر ترافیک: کاربران را به مهمترین صفحات وب سایت خود بفرستید و مطمئن شوید که در معرض محتوای با کیفیت بالا هستند.

سخن پایانی

ترافیک وبلاگ می‌تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد و بازدیدکنندگان را تشویق به خرید محصولات شما کند و به درآمد زایی شما اضافه کند. افزونه‌های ذکر شده در بالا می‌توانند محتوای شما را در موتورهای جستجو رتبه‌بندی کنند، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند و مخاطبان در حال رشد از آن لذت ببرند. با این چند  افزونه وردپرسی برای افزایش ترافیک وبلاگ یک قدم به افزایش ترافیک سایت خود نزدیک تر خواهید بود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2

دکمه بازگشت به بالا
بستن