اخبار

به‌روزرسانی برنامه Threads برای فیدهای جدید

آخرین به‌روزرسانی برنامه Threads توسط اینستاگرام، از جمله فیدهای جدید، اعلان‌ها و ترجمه به زبان دلخواه خود را بررسی کنید.

  •   اپلیکیشن Threads در پاسخ به بازخورد کاربران، ویژگی‌های جدیدی را راه‌اندازی می‌کند، از جمله فید زمانی، ترجمه پست و موارد دیگر.
  • علیرغم ثبت‌نام‌ها و DAUهای قابل توجه، برنامه تعامل کم دارد و زمان صرف شده روی برنامه به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.
  • داده‌ها نشان می‌دهند که استفاده اندروید از Threads تا ماه جولای به کاهش 71 درصدی DAU ادامه داده است.

جدیدترین پلتفرم رسانه اجتماعی اینستاگرام و متا، Threads، در پاسخ به بازخورد کاربران، چندین به روز رسانی جدید را برای اپلیکیشن خود منتشر کرده است.

در میان آخرین به‌روزرسانی برنامه Threads فید برای مشاهده پست‌ها از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید به ترتیب زمانی، امکان دیدن افرادی که در فهرست دنبال‌کنندگان خود دنبال می‌کنید و فیلترهای اعلان پیشرفته است. کاربرانی که دارای حساب های خصوصی هستند نیز می توانند فالوورهای جدید را با کارایی بیشتری تایید کنند.

قابلیت ترجمه جدید به کاربران این امکان را می دهد که روی گوشه سمت راست پایین پست ضربه بزنند تا آن را به زبان دلخواه خود ترجمه کنند. این تغییرات زمانی انجام می شود که Threads تلاش می کند تا تجربه کاربر را در برنامه بهبود بخشد.

علیرغم اینکه این اپلیکیشن سریع‌ترین اپلیکیشن را به 100 میلیون کاربر می‌بالد، اما برای حفظ تعامل کاربران با مشکل مواجه شده است. داده‌های Sensor Tower، جمع‌آوری‌شده از 5 تا 9 ژوئیه، نشان‌دهنده کاهش زمانی است که کاربران در برنامه صرف می‌کنند، به‌ویژه در تعطیلات آخر هفته.

افت 60 درصدی نسبت به اوج های 6 جولای را نشان داد که به ترتیب 60 و 85 درصد کمتر از میانگین زمان صرف شده در توییتر و اینستاگرام بود. به طور همزمان، داده های Similarweb از 5 تا 20 ژوئیه نشان دهنده روند کاهشی در استفاده از برنامه Threads در اندروید است.

علیرغم ثبت‌نام‌های دلگرم‌کننده کاربران، کاهش شدید تعامل، سوالاتی را در مورد توانایی برنامه برای حفظ توجه کاربر در طولانی مدت ایجاد می‌کند. در حالی که نرخ بالای ثبت نام امیدوارکننده است، تعامل پایدار کاربر برای موفقیت بلندمدت ضروری است. الگوی کاهش تعامل کاربر با Threads ممکن است بازنگری بازاریابان دیجیتال را در مورد برنامه به عنوان یک کانال بازاریابی موثر تضمین کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 49 = 54

دکمه بازگشت به بالا
بستن