بازاریابی

ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی چیست؟ 

آیا هوش مصنوعی واقعا می تواند به ما در نوشتن محتوا کمک کند؟ تکنولوژی به حدی تکامل یافته است که می تواند نسخه ای بسیار قانع کننده برای شما بنویسد. مهم نیست که چه نوع محتوایی ایجاد می کنید یا چه موضوعاتی را پوشش می دهید، ما به شما نشان خواهیم داد که چرا باید ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی را در جریان کاری خود در نظر بگیرید.

ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی چیست؟

ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی که به عنوان نویسندگان محتوای هوش مصنوعی نیز شناخته می‌شوند، نرم‌افزارهایی هستند که متن را بر اساس ورودی کاربر با استفاده از هوش مصنوعی تولید می‌کنند. نویسندگان هوش مصنوعی می توانند محتوای متنی انسان مانند را با قدرت فناوری هوش مصنوعی تولید کنند.

ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای مشاغلی که بازاریابی محتوا انجام می دهند بسیار عالی هستند. اگر دائماً برای پست‌های وبلاگ ، صفحات فرود وب‌سایت، توضیحات محصول، تبلیغات، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، توضیحات ویدیویی و/یا ایمیل‌ها کپی تولید می‌کنید، نرم‌افزار نوشتن هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند.

نوشتن هوش مصنوعی جایگزینی برای نویسندگان انسانی نیست – حداقل هنوز نه. بلکه یک ابزار بهره وری است که برای بهینه سازی کار شما طراحی شده است. در مرحله بعد، بیایید به جزئیات نحوه عملکرد این ابزارها بپردازیم.

ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی چگونه کار می کنند؟

همانطور که گفته شد، دستیارهای هوش مصنوعی بر اساس ورودی داده شده توسط کاربر، خروجی تولید می کنند. به نظر نوعی جادو است، درست است؟ نه کاملا.

با گذشت زمان، دستیاران نوشتن هوش مصنوعی با اشکال مختلف داده های واقعی آموزش می بینند. همانطور که آنها از داده های داده شده یاد می گیرند، در تولید خروجی صدای طبیعی بهبود می یابند. از آنجایی که ابزارهای هوش مصنوعی داده ها را از انسان دریافت می کنند، خروجی تولید شده نیز شبیه انسان است.

مشابه نحوه تحقیق نویسندگان انسانی بر روی محتوای موجود برای نوشتن یک محتوای جدید، ابزارهای محتوای هوش مصنوعی محتوای موجود در وب را اسکن می کنند و داده ها را بر اساس دستورالعمل های ارائه شده توسط کاربران جمع آوری می کنند. سپس داده ها را پردازش می کنند و محتوای تازه را به عنوان خروجی بیرون می آورند.

ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی چه کاری می توانند انجام دهند؟

هوش مصنوعی می تواند کمپین های نوشتن محتوا و بازاریابی را به روش های مختلفی افزایش دهد. مزایای کلیدی ابزارهای محتوای هوش مصنوعی عبارتند از:

  • خودکارسازی و تسریع تولید محتوا
  • جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر
  • انجام کارهای تکراری و طاقت فرسا
  • به شما امکان می دهد محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه کنید
  • به عنوان یک به حداکثر رساندن بهره وری عمل می کند، در زمان صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد روی کارهای دیگر تمرکز کنید
  • کمک به شما برای غلبه بر بلوک نویسنده

قبل از اینکه عمیق‌تر به مزایای نوشتن هوش مصنوعی بپردازیم، اکنون زمان خوبی است تا روشن کنیم که دستیارهای هوش مصنوعی محصولی معجزه‌آسا نیستند. آنها نمی توانند با کلیک یک دکمه کل پست های وبلاگ را برای شما بنویسند.

بلکه این ابزارها برای درست کارکردن به مجموعه ای از دستورالعمل ها نیاز دارند و این انسان ها هستند که این دستورالعمل ها را ارائه می دهند. ابزارهای هوش مصنوعی برای اینکه واقعاً به درستی کار کنند هنوز به ورودی انسانی نیاز دارند.

با این حال، هنگام استفاده از ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی، بدون توجه به دستیار محتوایی که انتخاب کنید، از مزایای خاصی برخوردار خواهید شد. در اینجا برخی از:

پست های وبلاگ را با تلاش کمتر ایجاد کنید.

نوشتن وبلاگ برای هر نویسنده انسانی وقت گیر است، اما دستیاران هوش مصنوعی می توانند روند نوشتن را سرعت بخشند. یک دستیار هوش مصنوعی می‌تواند ورودی‌های انسانی مانند کلمات کلیدی یا عنوان بخش را دریافت کند و نسخه‌ای تولید کند که یک نویسنده انسانی بتواند با لحن خود تطبیق دهد.

آنچه در اینجا مهم است این است که پست های وبلاگ تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز باید کیفیت مطلوبی را حفظ کنند. اگر یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی تلاش را به حداقل برساند و تولید محتوا را سرعت بخشد و در عین حال بهترین کیفیت محتوا را حفظ کند، سزاوار یک ضربه است.

تبلیغات جذاب و کپی رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

چالش اصلی کپی‌رایترها تولید نسخه‌های متقاعدکننده است که باعث فروش و تبدیل می‌شود. نوشتن رسانه های اجتماعی و کپی تبلیغاتی برای تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی که بر اساس میلیون ها نمونه آموزش دیده اند، بدون اصطکاک است.

ارائه پیشنهادات بهینه سازی در صفحه

یک ابزار خوب و قابل اعتماد نوشتن محتوای هوش مصنوعی فقط برای شما محتوا نمی نویسد، بلکه می تواند نکاتی را برای بهینه سازی محتوای شما برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو ارائه دهد. تعجب می کنید که چگونه؟ یک ابزار محتوای با کیفیت هوش مصنوعی همچنین به عنوان یک دستیار سئوی هوش مصنوعی عمل می کند که یک امتیاز زنده از وضعیت صفحه شما را به شما نشان می دهد.

امتیاز زنده روی صفحه به شما امکان می دهد زمینه های بهبود صفحه خود را درک کنید. سپس، می توانید به صورت دستی مشکلات صفحه خود را برطرف کنید.

برچسب های جذاب ایجاد کنید.

شعار چیزی است که کسب و کارها برای انتقال ماموریت و چشم انداز خود از آن استفاده می کنند. هر کسب و کاری دوست دارد که شعار آن در ذهن مشتریانش بماند. یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی با کیفیت بالا این توانایی را دارد که این نوع برچسب ها را برای تجارت شما با یک تولید کننده برچسب هوش مصنوعی ایجاد کند.

ارائه قالب های آماده

زمانی که صحبت از تولید محتوای هوش مصنوعی به میان می آید، الگوها همیشه مفید هستند. ابزارهای مختلف هوش مصنوعی تعداد و انواع قالب‌های متفاوتی دارند، اما ابزارهای ممتاز قالب‌های زیادی را ارائه می‌کنند که فرآیند تولید محتوا را آسان‌تر می‌کنند.

به عنوان مثال، یک دستیار محتوای هوش مصنوعی ممکن است یک بازنویس جمله پیشنهاد دهد. بسیاری از اوقات، جملات در محتوای بلند و کوتاه، کسل کننده و ساختار ضعیف به نظر می رسند. یک بازنویس جمله می تواند به طور کامل لحن و ساختار محتوا را در کمترین زمان تغییر دهد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 58 = 67

دکمه بازگشت به بالا
بستن