طراحی و ساخت وبسایت

چرا افزونه‌ های چت آنلاین وردپرس ارزشمندترین ابزار برای سایت شما هستند؟

سال‌هاست که وردپرس یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای طراحی یک وب‌ سایت است زیرا مجموعه مزایای منحصربه‌فردی را با خود به ارمغان می‌آورد که به سادگی نمی‌توانید آن‌ها را در هیچ جای دیگری پیدا کنید. استفاده از آن نه تنها از نظر طراحی بسیار آسان است، بلکه نیازی به هیچ گونه ویرایش HTML یا نرم افزار FTP ندارد. به معنای واقعی کلمه هر کسی می‌تواند با کمی زمان و صرف وقت یک وب سایت برای تجارت خود بسازد و سپس می‌تواند آن وب سایت را از هر رایانه یا دستگاهی با اتصال اینترنتی فعال مدیریت کند. در این مقاله قصد داریم به افزونه‌ های چت آنلاین وردپرس بپردازیم که رضایت مشتری را بهبود می‌بخشند.

اهمیت افزونه‌ های چت آنلاین وردپرس

مزیت واقعی وردپرس این است که شما کنترل کاملی بر آنچه می‌سازید دارید، امکانات واقعا بی حد و حصر هستند. طراحی وب سایت شما 100% قابل سفارشی سازی است، بنابراین شما در نهایت به چیزی دسترسی دارید که می‌تواند به شما اجازه دهد تا برند خود را به صورت آنلاین به درستی به روشی که همیشه در نظر داشتید، معرفی کنید.

در عین حال، شما همچنین باید متوجه باشید که چقدر مهم است که از وردپرس به عنوان نقطه شروع استفاده کنید، نه به عنوان یک مقصد. بله WordPress به خودی خود یک پلتفرم قدرتمند است اما کارهای خاصی وجود دارد که نمی‌تواند انجام دهد. به همین دلیل است که پلاگین های وردپرس به معنی برنامه های کاربردی کوچکی که عملکردی را به سایت شما اضافه می‌کنند، بسیار محبوب هستند. افزونه‌ های چت آنلاین وردپرس به ویژه در رابطه با تعامل مخاطبان بسیار مفید هستند و مطمئناً به دلایل کلیدی ارزش کاوش را دارند.

مزایای افزونه‌ های چت آنلاین وردپرس چیست؟

یکی از مزایای اصلی افزونه‌ های چت آنلاین وردپرس برای بسیاری از مشاغل این است که یک راه آسان و بدون درز برای افزودن یک لایه ارتباطی اضافی به سایت فعلی شما هستند. احتمالاً در حال حاضر سایتی دارید که از آن راضی هستید و برای شما کار می‌کند. خیلی مسخره است که اساساً مجبور شوید همه چیز را از بین ببرید و دوباره از نو شروع کنید فقط به این دلیل که می‌خواهید عملکرد چت زنده را اضافه کنید.

اما به لطف افزونه‌ های چت آنلاین وردپرس که می‌توانید بدون زحمت چت زنده را به سایت موجود خود اضافه کنید، به نظر می‌رسد از همان ابتدا قابلیت چت در سایت شما وجود داشته است.

در همین راستا، افزونه‌های چت آنلاین بسیار محبوب هستند؛ بیشتر افزونه‌های وردپرس موجود به شما اجازه می‌دهند تا صفحات خاصی را برای نمایش ویژگی چت هدف قرار دهید. همچنین می‌توانید دقیقاً انتخاب کنید که پس از پایان جلسه چت چه اتفاقی می‌افتد. بسیاری از این پلاگین های چت نیز ذاتا امن هستند.

این امر به ویژه در زمانی که مردم هر روز بیشتر و بیشتر به حفظ حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهند بسیار مهم است. با استفاده از رمزگذاری انتها به انتها مانند بسیاری از این افزونه های چت وردپرس، مردم نیازی به نگرانی در مورد اطلاعات حساب یا سایر داده های حساس خود ندارند که به دست افراد نادرست بیفتند. خبر بهتر این است که شما هم لازم نیست نگران آن باشید.

پلاگین های power-of-chat

این افزونه‌ها همچنین دارای ابزارهایی هستند که به شما امکان می‌دهند داده‌های چت و گزارش‌دهی را در بلندمدت ردیابی کنید. بنابراین می‌توانید از بسیاری از مسائل رایج شما و آنچه که مردم بارها و بارها درباره آن سوال می‌پرسند، دید کاملی داشته باشید.

این نه تنها روشی عالی برای سنجش نحوه مدیریت پشتیبانی شما است، بلکه فرصتی عالی برای بهبود معنادار تعامل مشتری در طول زمان است.

چت بات یک راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی است که به بازدیدکنندگان وب سایت شما امکان می‌دهد اساساً با یک ربات چت کنند. این یک برنامه رایانه ای است که از پردازش زبان طبیعی برای پاسخ به سوالات اساسی، جستجوی اطلاعات حساب و موارد دیگر استفاده می‌کند. چت‌بات‌ها در چند سال گذشته چنان قدرتمند شده‌اند که بسیاری از مردم حتی متوجه نمی‌شوند که اصلاً با یک انسان صحبت نمی‌کنند.

با این حال، هیچ چیز به اندازه یک تعامل زنده بین دو انسان نیست، به همین دلیل است که حداقل، افزونه های چت زنده برای وب سایت وردپرس شما چیزی است که باید بیشتر درباره آن فکر کنید.

ملاحظات اضافی در مورد ساخت یک وب سایت بهتر

علاوه بر نصب افزونه‌ های چت آنلاین وردپرس برای ارتباط با مشتری هنوز باید مطمئن شوید که سایر قسمت‌های سایت شما نیز در نظر گرفته شده است. هیچ کس به سایت شما نمی‌آید تا در مورد محصولات یا خدماتی که قبلاً روی آنها سرمایه گذاری کرده است گپ بزند. گاهی اوقات، افراد برای اولین بار برند شما را از طریق وب سایت شما تجربه می‌کنند، به این معنی که شما باید مطمئن شوید که محتوا برای حمایت از آن وجود دارد.

می‌توانید به سایتی مانند Respona بروید و در مورد موضوعاتی تحقیق کنید که افراد مخاطب هدف شما واقعاً به آنها اهمیت می‌دهند. بفهمید که در ذهن آنها چه می گذرد و ببینید آیا می‌توانید برداشت منحصر به فرد خود را اضافه کنید. این یک راه عالی برای یافتن الهام از پست‌های وبلاگ، ویدیوها و دیگر انواع محتوای غنی است. به همین ترتیب، همیشه از یک سازنده اینفوگرافیک برای ایجاد ارتباط بصری قانع کننده ای استفاده کنید.

به عنوان یک قاعده کلی، به یاد داشته باشید که هر چیزی که می‌توانید به صورت بصری بیان کنید باید به صورت بصری بیان شود. چرا یک روز را به نوشتن یک مقاله وبلاگ 1000 کلمه ای اختصاص دهید در حالی که می‌توانید همان داستان را در یک اینفوگرافیک بگویید؟

سخن پایانی

در پایان، فقط به یاد داشته باشید که ایجاد یک ارتباط دیجیتالی عالی برای مخاطبان هدف شما تماماً در مورد ایجاد نوع تجربه ای است که آنها در هیچ جای دیگری نمی‌توانند پیدا کنند. وب سایت شما نمی تواند فقط مکانی برای خرید محصولات باشد. سایت شما همچنین باید منبع اطلاعاتی باشد که افراد بتوانند از آن برای یادگیری استفاده کنند، باید فرصتی باشد تا مردم با شما تعامل داشته باشند، بنابراین رابطه شما با آنها عمیق تر می‌شود و آنها به ارتشی وفادار مشتریان شما تبدیل می‌شوند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن