اخبار

ویژگی‌های جدید گوگل آنالیتیکس 4 برای ویژگی‌های Analytics 360

گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای پاسخگویی به نیازهای گزارش‌گیری متنوع شرکت‌ها و آژانس‌های بزرگ مانند رابط‌های گزارش‌دهی مناسب و گزینه‌های سازمانی به گوگل آنالیتیکس 4 اضافه می کند.

  • گوگل آنالیتیکس 4 ویژگی‌های گزارش‌دهی سفارشی‌شده جدیدی را معرفی می‌کند.
  • GA4 صادرات داده های سریعتر و قابل اعتمادترین را به BigQuery ارائه می دهد.

ویژگی‌های جدید گوگل آنالیتیکس 4 که در ابتدا برای انطباق با فناوری و چشم‌انداز نظارتی به سرعت در حال توسعه عرضه شد، از عملکرد اصلی آن یعنی درک رفتار مصرف‌کننده در پلتفرم‌های دیجیتال فراتر رفت.

ابزار تجزیه و تحلیل به روز شده از هوش مصنوعی گوگل برای ارائه بینش های مرتبط تر، پیش بینی رفتارهای خرید آینده و ارائه راه حل هایی برای موارد ناشناخته در فرآیند مصرف کننده استفاده می کند. برای کارآمدتر کردن گزارش‌دهی، گوگل اعلام کرد که به زودی به کاربران اجازه می‌دهد تجارب گزارش‌دهی سفارشی را به نقش‌ها و تیم‌های سازمانی مختلف اختصاص دهند.

دیگر خبری از گزارش‌های یک‌اندازه برای همه افراد سازمان شما نیست. با تجارب گزارش‌دهی، تیم‌های تبلیغاتی می‌توانند گزارش‌های مختص کمپین را به جای رابط پیش‌فرض GA4 مشاهده کنند.

به روز رسانی آینده همچنین ویژگی های مدیریت داده های جدیدی را به همراه خواهد داشت. کاربران می‌توانند حساب‌های خود را با ویژگی‌های فرعی و ویژگی‌های جمع‌آوری ساختار بدهند و کنترل دسترسی و گزارش‌دهی بهتر را تسهیل کنند.

گوگل همچنین قصد دارد ویژگی‌های فرعی و ویژگی‌های roll-up را با Display & Video 360، Campaign Manager 360 و Search Ads 360 ادغام کند.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه ارسال سریعتر و قابل اعتمادتر داده های GA4 به BigQuery، مخزن داده ابری گوگل است. برای اطمینان از فرآیند تجزیه و تحلیل داده‌های استاندارد، Google یک قرارداد حقوقی خدمات (SLA) را معرفی می‌کند تا اطلاعات آماری را برای ارسال به طور همزمان در سال آینده در دسترس قرار دهد.

Google از کاربران می‌خواهد تا انتقال به GA4 را تا مارس 2024 تکمیل کنند تا اطمینان حاصل شود که داده‌های مورد نیاز خود را حفظ می‌کنند. عدم تغییر منجر به حذف تمام ویژگی ها و داده های Universal Analytics می شود. برای ساده‌سازی فرآیند انتقال، Google در حال ارائه یک گزینه ارتقای مبتنی بر API برای ویژگی‌های GA4 است تا به انتقال هزاران سایت کمک کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 4

دکمه بازگشت به بالا
بستن