اخبار

به‌روزرسانی اصلی Google برای اکتبر 2023 اکنون کامل شد

به‌روزرسانی اصلی Google برای اکتبر 2023 تکمیل شد که هدف آن بهبود رتبه‌بندی با ارتقای محتوای با کیفیت است.

  •   گوگل عرضه به‌روزرسانی اصلی اکتبر ۲۰۲۳ را به پایان رساند.
  •   به‌روزرسانی اصلی Google الگوریتم‌های جستجوی اولیه را هدف قرار می‌دهد تا نتایج را بهبود بخشد و سایت‌های با کیفیت پایین را کاهش دهد.
  •   کسانی که تحت تاثیر قرار می گیرند باید روی محتوای مفید، تجربه کاربری مثبت و پیشرفت های تدریجی تمرکز کنند.

پس از هفته ها عرضه تدریجی، گوگل آخرین به روز رسانی الگوریتم جستجوی اصلی خود را در 19 اکتبر تکمیل کرد. گفتنی است که به‌روزرسانی اصلی Google در اکتبر 2023 برای اولین بار در 5 اکتبر اعلام شد.

به روز رسانی های اصلی سیستم های رتبه بندی اولیه در الگوریتم های موتور جستجوی گوگل را هدف قرار می دهند. هدف آنها ترویج محتوای معتبر، قابل اعتماد و مفید و در عین حال کاهش رتبه سایت های با کیفیت پایین است.

به‌روزرسانی‌های اصلی Google اغلب منجر به آشفتگی در رتبه‌بندی جستجو می‌شود که می‌تواند تا به‌روزرسانی بعدی ادامه یابد. برخی از سایت‌ها ممکن است افزایش دید و ترافیک را مشاهده کنند، در حالی که برخی دیگر کاهش پیدا می‌کنند.

در طول عرضه به‌روزرسانی هسته فعال، مشاهده نوسان روزانه نتایج جستجو معمول است، زیرا الگوریتم‌های Google تغییرات را پردازش می‌کنند. توصیه می شود که در کنار نظارت منظم بر تجزیه و تحلیل سایت، صبر داشته باشید. Google توصیه می‌کند برای سایت‌هایی که تاثیر منفی دارند، محتوا، تخصص و تجربه کاربر را بررسی کنید.

به‌روزرسانی‌های اصلی به Google اجازه می‌دهد کیفیت جستجو را بهبود بخشد و تلاش‌ها برای دستکاری رتبه‌بندی را از طریق تاکتیک‌های مشکوک SEO خنثی کند. آنها به ظاهر محتوای معتبر و قابل اعتماد کمک می کنند.

گوگل معمولاً چندین به روز رسانی اصلی را در سال منتشر می کند. هر به‌روزرسانی ممکن است فاکتورهای رتبه‌بندی متفاوتی را هدف قرار دهد و سطوح تأثیرگذاری متفاوتی داشته باشد.

برای ناشران نگران به‌روزرسانی‌های اصلی، بهترین روش‌ها عبارتند از:

  • روی محتوای مفید و واقعی تمرکز کنید که تخصص و قدرت را ایجاد می کند.
  • سایت ها را برای تجربه کاربری مثبت در دستگاه ها بهینه کنید.
  • به طور معمول تجزیه و تحلیل جستجو و عملکرد را بررسی کنید.
  • به یاد داشته باشید که محتوا و سایت های با کیفیت در دراز مدت پاداش می گیرند.

با اصلاح مداوم و محتوای با ارزش، سایت ها می توانند انتظار داشته باشند که حتی از طریق تغییرات عمده الگوریتم، کاربران خود را حفظ کنند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

62 + = 66

دکمه بازگشت به بالا
بستن