بازاریابی

چگونه انتخاب نام دامنه فروشگاه آنلاین و هاست وب سایت بر تجارت الکترونیک تأثیر می‌گذارد؟

راه‌اندازی یک تجارت الکترونیک موفق یک شاهکار چشمگیر است زیرا مهم نیست که امروزه خرید آنلاین چقدر پذیرفته شده است، حجم عظیم رقابت و رشد آن، بقای فروشگاه‌های آنلاین را بسیار دشوار کرده است. در این عرصه رقابتی، تصمیم‌های درست می‌توانند تأثیر عمده‌ای بر شهرت و توانایی شما برای مرتبط ماندن داشته باشند، در حالی که تصمیم‌های اشتباه و تصمیم‌های نادیده گرفته شده می‌توانند به نقطه شکست حضور شما تبدیل شوند. در میان انبوهی از عواملی که به طور اجتناب ناپذیری باعث ایجاد یا شکست کسب و کار آنلاین شما می شود، فروشگاه تجارت الکترونیک شما به شدت به دو عاملی بستگی دارد که بسیاری از مدیران از آنها غفلت می کنند: نام دامنه فروشگاه آنلاین و ارائه دهنده هاست آنها.

اگرچه باید نگران تامین کنندگان، مشکلات مدیریت موجودی، بازاریابی دیجیتال، گروه پشتیبانی مشتری و سئوی خود باشید، اما اینها به همان اندازه در تعریف آینده برند شما ضروری هستند. اگر مطمئن نیستید که این دو عنصر اصلی چگونه می توانند در آینده نزدیک بر تجارت شما تأثیر بگذارند، در اینجا چند واقعیت مهم وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید و از آنها برای انتخاب ستون فقرات مناسب کسب و کار آنلاین خود برای طولانی تر و پایدارتر استفاده کنید.

نام دامنه فروشگاه آنلاین الهام بخش خرید ایمن است

برای درک ارتباط اجرای بهترین شیوه ها برای اطمینان از اینکه هر مشتری می تواند خرید ایمن را در سایت شما انجام دهد، لازم نیست در امنیت سایبری متخصص باشید. میزبانی تا حد زیادی در امنیت شما نقش دارد، زیرا ویژگی های داخلی ارائه دهنده هاست شما می تواند همه تفاوت را برای خریداران شما ایجاد کند.

به عنوان مثال، رمزگذاری SSL همراه با فایروال‌های قدرتمند به این معنی است که داده‌های حساسی که مشتری شما به ناچار باید از آنها برای خرید استفاده کند، از هکرها و نشت در امان است. به دنبال راه‌حل‌هایی باشید که محافظت از بدافزار را نیز دارند، به طوری که شناسایی و حذف به موقع تهدیدها می‌تواند یک عملکرد داخلی برای کمک به تلاش‌های تیم فناوری اطلاعات شما باشد. نظارت بر شبکه شما یکی دیگر از ویژگی هایی است که ارائه دهندگان هاست باید ارائه دهند تا بتوانید همیشه مراقب تلاش های غیرمجاز برای دسترسی به شبکه خود باشید.

ایجاد اعتماد و وفاداری در یک حرکت

نام دامنه فروشگاه آنلاین اهداف زیادی دارد از جلب رضایت موتورهای جستجو گرفته تا جذابیت برای جمعیت هدف و صنعت شما. با این حال، یکی از نقش های اصلی دامنه شما ایجاد اعتماد بین مخاطبان است که بهتر است با کمک کمی شخصی سازی انجام شود. در صورتی که نمی‌دانید چگونه خدمات خود را با کمک دامنه سطح بالای خود شخصی‌سازی کنید، می‌توانید از یک پسوند .me استفاده کنید تا واقعاً برای جمعیت‌شناسی خود جذابیت داشته باشد.

این نوع شخصی سازی اغلب با امنیت عالی نام دامنه فروشگاه آنلاین با کمک نظارت بر هرزنامه، فیشینگ و بدافزار برای مشاغل و افراد همراه است. برای شما ایمن تر است و برای بازدیدکنندگان امن تر است. همچنین، این یک راه ساده و یکپارچه برای ایجاد یک نام جذاب است که بلافاصله تصویری انسانی تر از تجارت الکترونیک شما را تداعی می کند، در حالی که برند شما را قادر می سازد تا اعتماد بیشتری را از بازدیدکنندگان سایت شما جلب کند و به آرامی وفاداری آنها را در طول زمان افزایش دهد.

شناخت نام تجاری و یادآوری نام

برخی از صاحبان برند می خواهند یک نام عجیب و غریب برای تجارت خود انتخاب کنند، فقط به این دلیل که برای آنها ارزش احساسی یا معنای شخصی دارد. اکنون، جدای از استفاده از دامنه‌های شخصی‌سازی‌شده، که روشی عالی برای «متراکم کردن» حضور برند شما در یک انسان واحد است، انتخاب عبارات و اصطلاحات مرتبط غیرصنعتی برای نام دامنه فروشگاه آنلاین به معنای خطر سردرگمی در بین بازدیدکنندگان است.

حتی بیشتر از این، بسیاری حتی روی پیوندی با نام دامنه عجیبی که هدف کسب و کار شما را منعکس نمی کند، کلیک نمی کنند. نام‌های شخصی و اصطلاحات مرتبط با صنعت، هر دو از این منظر منطقی‌تر هستند و شناسایی بیشتر را تضمین می‌کنند، که به نوبه خود به معنای بازدید بیشتر از سایت و فرصت‌های تبدیل بیشتر است.

حمایت مداوم

صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک اغلب ظرفیت میزبانی، موقعیت مکانی، ویژگی‌های مختلف را ارزیابی می‌کنند، اما آنها به سیستم پشتیبانی موجود در بسته نگاه نمی‌کنند. به محض اینکه به مجموعه ای از مشکلاتی برخورد کردید که مشتریان شما را از خرید خود باز می دارد، خود را سردرگم می بینید و هیچ عامل پشتیبانی در خدمت شما نیست.

دقیقاً به همین دلیل است که نگاه دقیق به سطوح هاست موجود به معنای ارزیابی طیف پشتیبانی مداوم موجود از ارائه دهنده میزبانی شما است. آنها معمولاً چقدر سریع به تیکت ها پاسخ می دهند؟ آنها معمولاً با چه سرعتی رایج ترین مسائل مربوط به هاست را حل می‌کنند؟ آیا فقط از طریق ایمیل می توانید با آنها تماس بگیرید یا گزینه چت زنده یا شماره تلفنی دارید که همیشه در خدمت شما باشد؟

بهینه سازی و نامگذاری

در تلاش برای اینکه در چشم گوگل و سایر موتورهای جستجو مرتبط تر به نظر برسند، بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک سعی می کنند کلمات کلیدی زیادی را در دامنه جمع کنند. با این حال، این مطلقاً هیچ تاثیر مثبتی بر رتبه شما ندارد، به خصوص اگر در داخل سایت خود، از توضیحات محصول گرفته تا نظرات و سایر کپی های موجود در سایت، آن را دنبال نکنید.

نام دامنه فروشگاه آنلاین اگر کوتاه و شیرین و به یاد ماندنی باشند در واقع می توانند برای برند شما بهتر باشند. مطمئناً می‌توانید خلاق باشید و یک کلمه کلیدی را که به طور مختصر تخصص شما را توصیف می‌کند، پیاده‌سازی کنید و با ساختن عبارت خودتان از آن به شیوه‌ای بازیگوش استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که از کلمات کلیدی استفاده می کنید که فوراً تصاویر و احساسات مناسب را در بین مخاطبان شما برانگیزد، و نه فقط شناسایی توسط موتورهای جستجوی شما.

هر چه بیشتر روی این تصمیمات پیچیده که بر تجارت شما تأثیر می‌گذارد سرمایه گذاری کنید، شانس شما برای زنده ماندن از هجوم کارشناسان جدید تجارت الکترونیک و رشد رقبای فعلی شما بیشتر خواهد بود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 4

دکمه بازگشت به بالا
بستن