طراحی و ساخت وبسایت

آموزش قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی

چطور اینستاگرام را به سایت وردپرسی خود متصل کنیم؟

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، راهی عالی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها با دوستان، خانواده و دنبال‌کنندگان است. اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، می‌توانید به راحتی فید اینستاگرام خود را در سایت خود قرار دهید تا همه آن را ببینند. در این مقاله مزایای همگام سازی محتوای اینستاگرام با وب سایت وردپرس شما، به علاوه روش هایی در مورد نحوه قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی را بررسی خواهیم کرد.

آموزش قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی

بسته به نوع وب سایتی که می‌خواهید به آن اینستاگرام خود را اضافه کنید، چند راه مختلف برای قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی وجود دارد.

  • افزونه های قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی (گزینه اصلی)
  • کد داخلی اینستاگرام (گزینه دستی)
  • استفاده از EmbedFeed (گزینه خودکار)

برای قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی بدون پلاگین از Aggregator اینستاگرام استفاده کنید

فید اینستاگرام EmbedFeed برای وردپرس برای کاربرانی طراحی شده است که می‌خواهند فید اینستاگرام را بدون افزونه در سایت خود جاسازی کنند. این پلتفرم همچنین می‌تواند به صورت خارجی از وردپرس استفاده کند تا کاربران بتوانند پست های اینستاگرام خود را ایجاد کنند و ویجتی را که دوست دارند ایجاد کنند.

استفاده از افزونه برای قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی

اگر از وردپرس استفاده می کنید، می توانید از افزونه های وردپرس اینستاگرام برای جاسازی فید اینستاگرام خود استفاده کنید. یکی از گزینه های عالی افزونه WP Instagram Widget است. این افزونه به شما امکان می‌دهد فید اینستاگرام را به راحتی در نوار کناری سایت یا هر قسمت ویجت دیگری جاسازی کنید.

از کد ایمبد اینستاگرام استفاده کنید

اگر نمی خواهید از افزونه استفاده کنید، می‌توانید پست های اینستاگرام را با استفاده از کد جاسازی شده از برنامه اینستاگرام جاسازی کنید. برای این کار به اکانت اینستاگرام خود بروید و پستی را که می‌خواهید در سایت قرار دهید را پیدا کنید. سپس روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست کلیک کنید و روی Embed کلیک کنید. کد را کپی کرده و در ویرایشگر HTML پست یا صفحه وردپرس خود قرار دهید.

قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی
قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی

از یک کد کوتاه استفاده کنید

گزینه دیگر برای قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی استفاده از شورت کد یا کد کوتاه است. چند پلاگین مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد کد کوتاه برای فید خود استفاده کنید، اما فید را در یک پلتفرم خارجی مدیریت و سفارشی کنید.

تفاوت این است که این افزونه فقط جاسازی یک کد کوتاه را فعال می‌کند و یک پلاگین سبک ساده است که نیازی به نگهداری منظم آن از شما ندارد. همه به‌روزرسانی‌ها در پلتفرم بیرونی انجام می‌شوند، جایی که ویجت را ایجاد می‌کنید و کد کوتاه را دریافت می‌کنید.

اساساً، این افزونه فقط برای استفاده از یک کد کوتاه برای یک راه ساده برای جاسازی بدون نیاز به جایگذاری کل کد جاوا اسکریپت مورد نیاز است. به عنوان مثال، افزونه وردپرس EmbedSocial یا EmbedSocial WordPress plugin این کار را انجام می‌دهد.

قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی
قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی

پس از نصب و فعال سازی افزونه، به اکانت EmbedFeed خود بروید و برای اتصال به حساب اینستاگرام خود، فید اینستاگرام را انتخاب کنید. پس از اتصال حساب خود، می‌توانید تنظیمات افزونه را بر اساس نیاز خود پیکربندی کنید. پس از آن، می توانید به هر پست یا صفحه ای بروید و از شورت کد زیر برای جاسازی فید اینستاگرام خود استفاده کنید.

چگونه ویجت ریلز اینستاگرام را در وب سایت وردپرس جاسازی کنید؟

افزودن یک ریلز اینستاگرام به وب سایت وردپرسی خود یک راه عالی برای تعامل با مخاطبان و نشان دادن جدیدترین ویدیوهای اینستاگرام از برند خود به آنها است. برای انجام این کار، کافی است یک ویجت جدید در EmbedSocial ایجاد کنید و اکانت اینستاگرام را که حاوی Reels است انتخاب کنید.

مراحل مانند ایجاد یک ویجت با هشتگ است. تفاوت این است که ابتدا باید حساب اینستاگرام خود را متصل کنید.

EmbedFeed این گزینه را دارد که از چندین حساب اینستاگرامی که مدیریت می کنید پست دریافت کند و یک فید ترکیبی اینستاگرام با همه پست ها ایجاد کند.

چگونه فید اینستاگرام را در سایت وردپرسی جذاب جلوه دهیم؟

شما می‌توانید چند کار انجام دهید تا مطمئن شوید فید اینستاگرام شما در وب سایت وردپرس شما عالی به نظر می‌رسد. ابتدا مطمئن شوید که یک چیدمان جذاب برای فید خود انتخاب کرده اید. می‌توانید طرح‌بندی‌های مختلفی را در تنظیمات EmbedFeed پیدا کنید.

دوم، از تصاویر با کیفیت بالا در پست های خود استفاده کنید. این باعث می‌شود فید شما حرفه ای تر به نظر برسد. در نهایت، از فیلترهای داخلی اینستاگرام برای بهبود عکس های خود استفاده کنید. تنها با استفاده از چند فیلتر ساده می‌توانید عکس‌های اینستاگرام خود را برجسته کنید و توجه را به خود جلب کنید.

اینستاگرام راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و ویدیوهای خود با جهان است و با افزونه EmbedSocial، به راحتی می‌توانید فید اینستاگرام خود را در سایت وردپرسی جاسازی کنید. فقط مراحل بالا را دنبال کنید.

چرا باید فید اینستاگرام را در سایت خود قرار دهیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید فید اینستاگرام خود را در وب سایت وردپرس خود نمایش دهید. شاید بخواهید خلاقیت های خیره کننده ریلز خود را به نمایش بگذارید. در ادامه برخی از مزایای قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی شما آورده شده است:

بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری درگیر وب سایت خود نگه دارید

اگر یک پروفایل اینستاگرام فعال با محتوای جذاب دارید، پس نمایش آن محتوا در وب سایت وردپرسی خود راهی عالی برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت شما برای مدت طولانی تری است.

آن‌ها می‌توانند فید اینستاگرام شما را بدون نیاز به ترک وب‌سایت شما کاوش کنند، به این معنی که احتمال بیشتری وجود دارد که به اطراف بمانند و سایت شما را بیشتر کاوش کنند.

بهترین محتوای خود را در یک مکان به نمایش بگذارید

اگر محتوای عالی زیادی در اینستاگرام دارید اما نمی‌خواهید وب‌سایت خود را با تصاویر یا ویدیوهای زیاد شلوغ کنید، یک فید تعبیه‌شده یک راه عالی برای نمایش پست‌ها در یک بسته منظم و مرتب است. می‌توانید از آن به عنوان نمونه کار استفاده کنید تا بهترین کار خود را به مشتریان یا کارفرمایان بالقوه نشان دهید.

ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید

اگر می‌خواهید افراد از وب سایت شما بازدید کنند یا ترافیک سایت خود را بالا ببرید، باید دلیلی برای این کار به آنها ارائه دهید. یک فید تعبیه شده اینستاگرام یک راه عالی برای جلب علاقه افراد و وادار کردن آنها به کلیک کردن به سایت شما است. هنگامی که آنها در وب سایت شما قرار گرفتند، فرصتی دارید که آنها را به یک مشترک یا مشتری تبدیل کنید.

ایجاد آگاهی و شناخت برند

اگر می‌خواهید برای برند یا کسب‌وکار خود آگاهی ایجاد کنید، فید اینستاگرام جاسازی شده راهی عالی برای انجام آن است. هر بار که شخصی فید شما را در وب سایت شما می‌بیند، در معرض برند شما قرار می‌گیرد. اگر محتوای باکیفیت و هویت بصری قوی دارید، در طول زمان می‌توانید برند خود را به رسمیت بشناسید.

تعامل در رسانه های اجتماعی را افزایش دهید

هر بار که شخصی فید شما را در وب سایت شما می‌بیند، در معرض محتوای شما قرار می‌گیرد و می‌تواند با آن درگیر شود. این می‌تواند به شما کمک کند تا یک جامعه قوی در اطراف نام تجاری و حساب های رسانه های اجتماعی خود بسازید.

یافتن حساب های رسانه های اجتماعی خود را برای افراد آسان کنید

اگر می‌خواهید مردم بتوانند حساب های رسانه های اجتماعی شما را پیدا کنند، با فید اینستاگرام در وب سایت شما می‌توانند به راحتی روی پست های شما کلیک کرده و به منبع اصلی هدایت شوند. به این ترتیب، بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز این شانس را خواهند داشت که از پروفایل های رسانه های اجتماعی شما بازدید کنند و بیشتر به دنبال کشف برند شما باشند.

فالوورهای شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید

با قرار دادن فید اینستاگرام خود در وب سایت خود، بازدیدکنندگان شما می‌توانند به سادگی روی دکمه اینستاگرام در ویجت شما کلیک کرده و به پروفایل اینستاگرام شما هدایت شوند. این یک راه عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام و دستیابی به بازدیدکنندگان سایت فراتر از برنامه اینستاگرام است.

از لینک های وابسته کسب درآمد کنید

اگر لینک های وابسته در فید اینستاگرام خود دارید، قرار دادن فید خود در وب سایتتان می‌تواند به شما کمک کند درآمد کسب کنید. هر بار که شخصی روی پیوند وابسته کلیک می‌کند، کمیسیون دریافت خواهید کرد. این کار می‌تواند یک راه عالی برای کسب درآمد از وب سایت شما باشد.

سخن پایانی

ما در این مقاله چند روش برای قرار دادن فید اینستاگرام در سایت وردپرسی را به اشتراک گذاشتیم. همه روش ها به خوبی کار می‌کنند و به شما کمک می‌کنند محتوای اینستاگرام خود را به زیبایی در سایت وردپرس خود نمایش دهید.

اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر روی فید خود داشته باشید و زمانی که نیاز به نمایش محتوای تولید شده توسط کاربران دیگر کاربران اینستاگرام دارید، توصیه می‌کنیم از پلتفرم EmbedFeed استفاده کنید. این پلتفرم ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می‌دهد فید خود را سفارشی کنید و فقط محتوایی را که می‌خواهید نمایش دهید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن