بازاریابی

نحوه استفاده از تاپیک های توییتر و آنچه بازاریابان باید از Twitter Topics بدانند

به عنوان یک بازاریاب استفاده از تاپیک های توییتر می‌تواند به شما کمک کند تا بر روی مخاطبان در صنعت خود متمرکز بمانید و محتوای مرتبط با علایق خود را پیدا کنند. در این مقاله به سوالاتی از این قبیل می‌پردازیم:

  • تاپیک توییتر چیست؟
  • نحوه استفاده از تاپیک های توییتر
  • چهار روشی که بازاریابان می‌توانند از تاپیک های توییتر استفاده کنند

تاپیک توییتر چیست؟

تاپیک توییتر (Twitter Topics) یکی از تنظیمات توییتر است که به کاربران امکان می‌دهد ترندهای مورد علاقه خود را از لیست موضوعات انتخاب و دنبال کنند. از مزایای استفاده از تاپیک های توییتر این است که وقتی کاربر موضوعی را دنبال می‌کند، اخبار و توییت‌های مرتبط بیشتری در تایم لاین توییتر او نشان داده می‌شود. به عنوان مثال، پست کردن در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار شما می‌تواند توییت های شما را در معرض دید افرادی قرار دهد که آن موضوعات را دنبال می‌کنند. به‌عنوان یک بازاریاب، می‌توانید از چند راه خاص از Twitter Topics استفاده کنید. ابتدا به اصول استفاده از این ویژگی می‌پردازیم.

نحوه استفاده از تاپیک های توییتر

توییتر اغلب موضوعاتی را بر اساس فعالیت حسابتان پیشنهاد می‌کند و شما در Home خود با آنها مواجه خواهید شد. اگر موضوعی را پیشنهاد می‌کند، می‌توانید روی دنبال کردن کلیک کنید تا توییت‌های مرتبط را ببینید. راه دوم برای دسترسی به تاپیک در توییتر این است که به فید خود بروید و روی More و سپس Topics کلیک کنید.

اگر قبلاً هیچ موضوعی را دنبال نکرده اید، پیام خوش آمدگویی را مشاهده خواهید کرد که این ویژگی را توضیح می‌دهد. اگر از قبل Topics را دنبال کرده‌اید، در پروفایل شما ظاهر می‌شوند.

داشبورد تاپیک توییتر
داشبورد تاپیک توییتر

اگر روی دنبال کردن برخی تاپیک ها کلیک کنید، فهرستی از محبوب‌ترین موضوعات توییتر، مانند «سرگرمی» را مشاهده می‌کنید که در کنار آن‌ها علامت‌های بعلاوه‌ای وجود دارد که می‌توانید برای دنبال کردن روی آن‌ها کلیک کنید.

با کلیک بر روی علامت + یک منوی کشویی از موضوعات خاص اما مرتبط نمایش داده می‌شود. برای دنبال کردن موضوعات بیشتر، می‌توانید به سادگی به صفحه موضوعات بازگردید و روی «Follow more topics» کلیک کنید.

برخی از توییت‌ها در فید شما گاهی با یک پاپ‌آپ «See more about this Topic» ظاهر می‌شوند که شامل فراخوانی برای پیگیری موضوع مرتبط است.

 استفاده از تاپیک های توییتر
نحوه استفاده از تاپیک های توییتر

همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، برای استفاده از تاپیک های توییتر می‌توانید از طریق نوار جستجوی توییتر یک موضوع را جستجو و دنبال کنید.

 استفاده از تاپیک های توییتر
استفاده از تاپیک های توییتر

برای لغو دنبال کردن تاپیک ها به صفحه موضوعات بازگردید، روی دنبال کردن موضوعات بیشتر کلیک کنید، موضوعی را که دنبال کرده اید پیدا کنید و روی unfollow کلیک کنید.

چهار روش که بازاریابان می‌توانند از Twitter Topics استفاده کنند

همانطور که در بالا ذکر شد، راه های مختلفی برای بازاریابان وجود دارد تا از تاپیک‌های توییتر استفاده کنند. در زیر به این موارد خواهیم پرداخت.

موضوعات مرتبط با صنعت خود را دنبال کنید تا مطلع بمانید

دنبال کردن موضوعات مرتبط با صنعت تان به شما کمک می‌کند تا از ترندهایی که برای مشتریانتان مهم هستند و ممکن است بر کسب‌وکارتان تأثیر بگذارند، مطلع بمانید.

هرچه در مورد رویدادها و مکالمات جاری به روزتر باشید، بیشتر در مورد لذت ها، عادات، زندگی کاری و نکات دردناک مخاطبان خود خواهید دانست و داشتن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا پرسونای خریدار خود را به روز نگه دارید.

چک لیست شبکه های اجتماعی که هر بازاریاب به آن نیاز دارد

علاوه بر این، زمانی که بدانید رقبای بازارتان درباره چه چیزی صحبت می‌کنند، نگاهی اجمالی به نوآوری‌ها، روندها یا چالش‌های احتمالی آینده خواهید داشت که باید به آنها توجه کنید و به شما کمک می‌کند به جای عقب ماندن، در صدر بمانید.

برای کشف و دنبال کردن حساب ها یا رهبران فکری

قابلیت تاپیک های توییتر به شما کمک می‌کند رهبران فکری و برندهایی را که اغلب درباره بینش ها و ایده های حوزه شما بحث می‌کنند، کشف کنید. اگر موضوعاتی را که دنبال می‌کنید زیر نظر داشته باشید و متوجه حساب‌های مشابه یا افرادی شوید که با هم گفتگو می‌کنند، می‌توانید پروفایل آنها را بررسی کنید تا از محتوایی که به اشتراک می‌گذارند مطلع شوید.

با انجام این کار، شما همچنین گرایش‌ها و بینش‌هایی را در صنعت خود کشف خواهید کرد و محتوای آنها ممکن است به شما یاد دهد که چگونه توییت‌های خود را بهینه کنید تا بتوانید وارد گفتگو شوید.

برای ایجاد محتوا یا توییت های مرتبط با موضوعات مد روز در صنعت خود

اگر موضوعی وجود دارد که در حال حاضر مورد بحث است و به شدت به کسب و کار شما مرتبط است، وارد گفتگو شوید. اگر کاربران یکی از موضوعاتی که دنبال می‌کنید در مورد یک مشکل مشترک صحبت می‌کنند که محصول یا خدمات شما آن را حل می‌کند، پست کردن در مورد آن مشکل به شما کمک می‌کند توجه مخاطبانتان را جلب کنید و به آنها آموزش دهید که چگونه می‌توانید نیازهایشان را برطرف کنید.

برای کشف هشتگ های پرطرفدار و بهینه سازی توییت های خود با آنها

هشتگ‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای بهینه‌سازی توییت‌ها و استفاده از کلمات کلیدی محبوب برای دیده شدن در پلتفرم هستند. می‌توانید از تاپیک های توییتر برای کشف هشتگ‌های پرطرفدار مرتبط با پیشنهادات برندتان استفاده کنید و از آن‌ها در توییت‌های خود برای ایجاد آگاهی از برند استفاده کنید.

سخن پایانی

توییتر یک پلتفرم محکم برای بحث های موضوعی و مبتنی بر ترندها است. استفاده از تاپیک توییتر به شما کمک می‌کند تا در مورد آنچه که مردم در پلتفرم درباره آن صحبت می‌کنند بیشتر بدانید تا بتوانید با بینش و سخنان مرتبط به گفتگو بپیوندید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

77 + = 85

دکمه بازگشت به بالا
بستن