بازاریابی

توییتر مارکتینگ چیست؟ مقدمه ای بر استراتژی بازاریابی در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر (twitter) به سرعت به یکی از بهترین ابزارها برای انجام بازاریابی و مارکتینگ تبدیل شده است. در حال حاضر توییتر بیش از 450 میلیون کاربر فعال دارد. هیچ کسب و کاری که بازاریابی دیجیتال انجام می‌دهد نمی‌خواهد چنین پایگاه کاربری بزرگی را از دست بدهد. بازاریابی توییتر یا توییتر مارکتینگ چیست؟

چرا بازاریابی در توییتر برای کسب و کار ما مفید است؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا توییتر یک پلتفرم عالی برای انجام بازاریابی است. دلیل اول بسیار ساده است، توییتر مخاطبان زیادی دارد و دانلود آن رایگان است.

مخاطبان زیاد همچنین به این معنی است که برند یا محصول شما می‌تواند به مخاطبان گسترده‌تری دست یابد، در حالی که می‌توانید با مشتریان خود تعامل داشته باشید و بازخورد و پشتیبانی را به سرعت ارائه دهید. توییتر همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از رقبای خود و آنچه که می‌خواهند مطلع باشید.

تجزیه و تحلیل توییتر همچنین بینش خوبی در مورد عادات و ترجیحات کاربران شما ارائه می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند برای ایجاد کمپین ها و محصولات بازاریابی دیجیتال بهتر استفاده شود. بنابراین، ما می‌دانیم توییتر چیست و چگونه از آن برای اهداف رسانه های اجتماعی استفاده کنیم، اما چگونه می‌توان از آن در بازاریابی دیجیتال استفاده کرد؟

توییتر مارکتینگ چیست؟

توییتر مارکتینگ اساساً روشی است که کسب‌وکارها از آن برای کمک به ایجاد محتوایی استفاده می‌کنند که می‌تواند به طور خاص جمعیت‌شناختی مخاطبان خاص را هدف قرار دهد تا یک سرویس، محصول یا نام تجاری را تبلیغ کند و همه برای ایجاد فروش باشد. یک کسب و کار می‌تواند یک حساب توییتر ایجاد کند، آن را تایید و یک پایگاه مشتری ایجاد کند.

همچنین بسیاری از اهداف کوچکتر دیگر نیز وجود دارد که برای داشتن یک استراتژی بازاریابی موفق توییتر باید به آنها دست یافت که امروز به آنها خواهیم پرداخت.

چگونه از توییتر برای بازاریابی استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید در توییتر موفق باشید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید درست انجام دهید، در اینجا مواردی وجود دارد که اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در توییتر رونق بگیرد، باید به آن‌ها توجه کنید.

 بازاریابی در توییتر
چرا بازاریابی در توییتر برای کسب و کار ما مفید است؟

با فالوورهای خود تعامل

اگر حساب توییتر شما فالوور نداشته باشد، فروش هم نخواهد داشت. داشتن فالوور زیاد مدتی طول می‌کشد، اما مهم است که به رشد پروفایل خود در توییتر ادامه دهید. این کار با حفظ تعامل با فالوورهای شما انجام می‌شود. این کار با ارسال مداوم به‌روزرسانی‌های مربوط به برند شما و نوشتن اطلاعاتی که با برند و محصولات یا خدمات شما مطابقت دارند، انجام می‌شود.

برای کمک به شما در راستای همسویی مداوم با برند خود در حین تولید محتوا در مقیاس، توصیه می‌شود یک راهنمای سبک محتوا ایجاد کنید. این مستندات به هر کسی در تیم شما یا سایر حرفه‌ای‌هایی که ممکن است با آنها کار می‌کنید این امکان را بدهد که صدای برند و شخصیت شما را درک کنند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که پست می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید با مخاطبین شما مرتبط باشد. برای انجام این کار، باید مراقب پست‌های خود و عملکرد آنها باشید. پست‌هایی که تعداد ریتوییت‌ها و لایک‌های بیشتری دارند، به احتمال زیاد بیشتر با علایق آن‌ها مطابقت دارند و شما باید بیشتر روی آن‌ها تمرکز کنید.

از هشتگ ها و ترندهای توییتر استفاده کنید

داده‌ها نشان می‌دهد توییت‌هایی که هشتگ‌های مرتبط‌ تر و بهتری دارند، 55 درصد شانس بیشتری برای بازتوییت شدن نسبت به توییت‌هایی دارند که فاقد هشتگ هستند.

اگر در حال حاضر سعی می‌کنید توییت‌های مرتبط را بیابید، بهترین کار این است که نگاهی به تجزیه و تحلیل توییتر خود بیندازید. اگر یک کسب و کار یا برند هستید، می‌توانید هشتگ منحصر به فرد خود را نیز ایجاد کنید.

از تبلیغات توییتر استفاده کنید

تبلیغات توییتر پولی هستند و از طریق توییتر می‌توانید آنها را اجرا کنید. وقتی برای تبلیغ توییتر درخواست می‌کنید، گزینه‌های مختلف زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا تبلیغ را به روشی که می‌خواهید سفارشی کنید. بخش بسیار برجسته تبلیغات توییتر، ایده کلمات کلیدی است. هنگامی که در حال برنامه ریزی برای تبلیغ توییتر خود هستید، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مناسب را در ذهن داشته باشید.

برای توییتر مارکتینگ یک نظرسنجی توییتری انجام دهید

نظرسنجی توییتر زمانی است که یک شخص یا کسب‌وکار سؤالی را پست می‌کند و گزینه‌هایی برای انتخاب دنبال‌کنندگان در دسترس است. شما می‌توانید حداکثر چهار پاسخ مختلف برای سوال خود ارائه دهید. این یک راه عالی برای اطلاع از نظرات دنبال کنندگان و انتظارات آنها از برند شما است.

توییتر مارکتینگ
برای توییتر مارکتینگ یک نظرسنجی توییتری انجام دهید

به بخش نظرات نیز توجه داشته باشید، زیرا نظرات زیادی در آنجا وجود خواهد داشت. مردم دوست دارند نظرات خود را به صورت آنلاین بیان کنند، به خصوص زمانی که در مورد مسائل جزئی باشد.

مزایای بازاریابی توییتر چیست؟

وقتی صحبت از توییتر مارکتینگ به میان می آید، مزایای زیادی وجود دارد. از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را در دست گرفت، 12 میلیون کاربر دیگر به این پلتفرم رسانه اجتماعی پیوستند. توییتر یک پلتفرم عالی است و مشتریان بالقوه زیادی دارد و به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که دنبال کنندگان خود را از برند و تبلیغات و نظرات آن به روز نگه دارند.

نظرسنجی‌های توییتر، بخش‌های نظرات و تجزیه و تحلیل توییتر به شما این امکان را می‌دهند که در مورد مشتریان خود و آنچه می‌خواهند، اطلاعات عالی کسب کنید.

سخن پایانی

توییتر یک ابزار عالی برای بازاریابی است و هر کسب و کاری که می‌خواهد در فضای کسب و کار آنلاین موفق باشد باید از آن استفاده کند. به یاد داشته باشید که توییتر و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تنها یکی از راه‌های زیادی برای شروع بازاریابی شما هستند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 5

دکمه بازگشت به بالا
بستن