اخبار

واتس اپ پیام های ویدئویی به سبک تلگرام اضافه می کند

می‌توانید با واتس آپ پیام های ویدئویی در قالب کلیپ‌های یک دقیقه‌ای ضبط کنید تا نشان دهید چه کاری انجام می‌دهید. اکنون به راحتی می‌توانید به دوستان واتس‌اپ خود نشان دهید که چه کاری انجام می‌دهید، بدون اینکه تلاشی برای ایجاد استوری یا کلیپ مشابهی انجام دهید.

پیام های ویدئویی در حال پخش پیام‌های ویدیویی فوری مانند تلگرام است که به شما امکان می‌دهد در چت با ویدیوهای حداکثر یک دقیقه پاسخ دهید. برای ضبط فیلم فقط باید روی یک دکمه ضربه بزنید و نگه دارید و می توانید برای ادامه ضبط در حالت خاموش، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

ویدیوها به طور خودکار در حالت بی‌صدا پخش می‌شوند، بنابراین تا زمانی که آماده نباشید صدا را با یک ضربه روشن کنید، نباید کسی را غافلگیر کنید. مانند بسیاری از چیزهای دیگر در WhatApp، پیام‌های فوری رمزگذاری شده‌اند تا لایه‌ای از حریم خصوصی اضافه شود. این شرکت می‌گوید این ویژگی باید در «هفته‌های آینده» برای همه کاربران در دسترس باشد.

این احتمالاً برای بسیاری از افراد جایگزین اسنپ چت تلگرام نخواهد شد. واتس اپ همچنان در فضای پیام رسانی مسلط است و عمدتاً توسط تماس ها و پیامک ها هدایت می شود. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید برنامه‌ها را فقط برای ارسال فیلم‌های سریع شلیک نکنید، ممکن است از این ویژگی قدردانی شود. هنگامی که پیام صوتی یا متنی آن را قطع نمی کند، می توانید به سرعت اخبار را به اشتراک بگذارید یا به سادگی با چیزی شخصی تر از برچسب به دوست خود واکنش نشان دهید.

انگیزه ای برای شرکت مادر متا وجود دارد که اقدام کند. در حالی که واتس اپ تا سال گذشته بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد، تلگرام به سرعت در حال گسترش است و هر ماه حدود 700 میلیون کاربر فعال دارد. اسنپ چت با وجود رقابت شدید سایر پلتفرم های اجتماعی همچنان در حال رشد است. iOS 17 اپل پست صوتی تصویری FaceTime را به کاربران آیفون نیز معرفی خواهد کرد. در حالی که پیام‌های ویدیویی فوری ممکن است کاربران را برای ثبت نام متقاعد نکند، ممکن است طرفداران واتس‌اپ را از حرکت به سمت رقابت باز دارد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

36 + = 40

دکمه بازگشت به بالا
بستن