سئو

ایجاد محتوا برای مشاغل چند مکانی

مدیریت تولید محتوا برای کسب و کارهای چندمکانی کار آسانی نیست. شما باید ثبات برند را حفظ کنید و در عین حال محتوا را متناسب با نیازها و علایق منحصر به فرد هر مکان تنظیم کنید.  فرقی نمی‌کند یک برند، آژانس یا مدیر رسانه‌های اجتماعی باشید، برای ایجاد محتوا برای مشاغل چند مکانی باید چند مرحله را طی کنید.

 تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا فرآیند برقراری ارتباط با پیام یا پیشنهاد شما به روشی است که با مشتری ایده آل شما طنین انداز می شود.  می توان آن را از طریق مطالب جذاب، آموزنده و ارزشمندی مانند وبلاگ ها، ریلز ها و استوری ها توسعه و تولید کرد.

در زمینه مشاغل چند مکانی ایجاد محتوا شامل تولید محتوای متناسب با نیازها و علایق منحصربه‌فرد هر مکان فروشگاهی است، در حالی که هویت برند و پیام‌رسانی ثابتی را حفظ می‌کند.

چرا تولید محتوا برای مشاغل چند مکانی مهم است؟

در نهایت، ایجاد محتوا کلید ایجاد (و حفظ) یک حضور آنلاین و جامعه قوی برای مشاغل چند مکان است. محتوای شما، مانند پست‌های رسانه‌های اجتماعی، این قدرت را دارد که مخاطبان شما را در یک سفر راهنمایی کند، چه کشف یک آیتم جدید از منو، شرکت در یک رویداد محلی یا استفاده از یک تبلیغ با زمان محدود.

برای مشاغل چند مکانی بسیار مهم است که مطمئن شوید محتوای شما الهام‌بخش عمل می‌شود و مخاطبان شما را قادر می‌سازد تا با برند شما به روش‌های معناداری درگیر شوند.

نه تنها ایجاد محتوا یک استراتژی قدرتمند برای آگاهی از برند است، بلکه کمک می‌کند تا فالوورهای معمولی را به سفیران برند وفادار برای هر یک از مکان‌های فروشگاهتان تبدیل کنید. ایجاد محتوا برای کسب و کارهای چندمکانی منجر به افزایش دید، تعامل و شناخت برند در همه مکان‌های فروشگاه می‌شود.

6 مرحله آسان برای تولید محتوا برای کسب و کارهای چندمکانی

برای شروع تولید محتوا برای مشاغل چند مکانی آماده اید؟ در اینجا نحوه تسلط بر تولید محتوا در هفت مرحله آسان آمده است:

1. اهداف SMART را تعیین کنید

تعیین اهداف رسانه های اجتماعی برای استراتژی ایجاد محتوای چندمکانی شما بسیار مهم است. اهداف شما نوع محتوایی که ایجاد می کنید، فراوانی و اهداف کلی مشاغل چند مکانی شما را تعیین می کند.

برای کسب و کارهای چندمکانی، ممکن است به دنبال بهبود تعامل یا ایجاد سرنخ در هر مکان باشید. برای رسیدن به موفقیت، مطمئن شوید که اهداف شما هوشمند هستند:

  • خاص
  • قابل اندازه گیری
  • قابل دستیابی
  • مربوط
  • به موقع

2. تحقیقات خود را انجام دهید

گام بعدی در تولید محتوا، تحقیق است. محتوای موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید و توجه داشته باشید که چه چیزی بیشترین تعامل، بازدید یا نظر را برای هر مکان فروشگاه ایجاد می کند.

شباهت ها، شکاف ها و فرصت ها را برای ایجاد محتوایی که با مخاطبان محلی شما طنین انداز می شود، شناسایی کنید. نکته: در نظر بگیرید که مخاطبان هدف شما بیشتر با چه نوع محتوایی درگیر هستند، کدام سازندگان (یا مارک‌ها) را دنبال می‌کنند؟

3. جعبه ابزار خود را بسازید

ابزارهای مناسب می توانند فرآیند تولید محتوای شما را ساده کنند و به شما کمک کنند تا برندسازی ثابتی را در همه مکان ها حفظ کنید.

4. ایده های محتوایی طوفان فکری

از تحقیقات خود برای طوفان فکری ایده های محتوایی استفاده کنید. از خودت بپرس:

  • مخاطبان هدف من برای هر مکان چه کسانی هستند؟
  • چه موضوعاتی با آنها درگیر می شود؟
  • چگونه می توانم ارزشی را ارائه دهم – چه با خندیدن، یادگیری یا الهام گرفتن آنها؟

سپس، در مورد انواع محتوا تصمیم بگیرید.

در نظر بگیرید که آیا یک ویدیو، پست وبلاگ یا ریلز برای یک ایده خاص بهترین کار را دارد و آیا می توان آن را در قالب های دیگر تغییر کاربری داد.

5. محتوای خود را ایجاد و ویرایش کنید

اکنون زمان ایجاد محتوای خود است! خواه با یک تیم کار می کنید یا به صورت انفرادی می روید، زمانی را برای پیش نویس، بررسی و بازنگری در صورت نیاز اختصاص دهید.

هنگامی که محتوای شما استانداردهای شما را برآورده می کند، آماده حرکت هستید.

6. محتوای خود را برنامه ریزی و ارسال کنید

قدم بعدی این است که محتوای خود را با جهان به اشتراک بگذارید. سپس بینش خود را به طور مرتب بررسی کنید تا مشخص کنید محتوای شما چگونه با مخاطبان شما طنین انداز می شود و آیا در مسیر رسیدن به اهداف خود هستید یا خیر. برای ترافیک وبلاگ و وب سایت، داشبورد Google Analytics خود را کنترل کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 − = 49

دکمه بازگشت به بالا
بستن