تبلیغات

ایده ساخت ریلز اینستاگرام برای کمک به کسب و کارها 

این روزها ریلزهای اینستاگرام یک ابزار ارزشمند و فوق‌العاده قدرتمند برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. ریلزها یک تغییر دهنده مهم بازی بازاریابی پس از استوری‌های اینستاگرام هستند، که به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک کمک می‌کنند تا آگاهی و تعامل برند را افزایش دهند. با این حال، ایجاد این ویدیوهای کوتاه یا ساخت ریلز اینستاگرام به خلاقیت نیاز دارد و ما در این مقاله چند ایده برای الهام بخشیدن به شما در راه ایجاد reels اینستاگرام را ارائه می‌دهیم.

ایده هایی برای ساخت ریلز اینستاگرام 

در ادامه چند ایده جالب که برای تولید ریلز در اینستاگرام می‌توانید از آنها استفاده کنید را مرور می‌کنیم.

فالوورهای خود را به پشت صحنه ببرید

بردن فالوورها به پشت صحنه یکی از ایده های  ساخت ریلز اینستاگرام است که کنجکاوی فالوور شما را در مورد نحوه تولید محصولات و کارهای شما برآورده می‌کند. این احتمال وجود دارد که مردم تعجب کنند که چگونه کارها انجام می‌شود، پس برای به اشتراک گذاشتن این موضوع با آنها وقت بگذارید. ایجاد چنین محتوایی راهی عالی برای شروع گفتگو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد یکدیگر خواهد بود.

برای مثال، می‌توانیم نام تجاری Shop Verie را در نظر بگیریم که نشان می‌دهد چگونه کمپین‌های آنها در پشت صحنه فیلم‌برداری می‌شوند.

در ساخت ریلز اینستاگرام به سوالات متداول پاسخ دهید

طبیعی است که دنبال کنندگان شما راجع به خدمات یا محصول شما سوالی داشته باشند؛ با این حال، اگر وقت و تلاش خود را برای پاسخ دادن به این سوالات از طریق ریلز صرف کنید، چه چیزی شما را متمایز می‌کند؟

پرداختن به نگرانی‌های مشتریان بالقوه به آنها نشان می‌دهد که به آنها اهمیت می‌دهید و در نهایت نشان می‌دهد که شما به عنوان یک کسب‌وکار در مورد کاری که انجام می‌دهید قابل اعتماد و شفاف هستید.

فیلم آموزشی در  ساخت ریلز اینستاگرام 

آموزش به مشتریان بالقوه خود در مورد نحوه انجام برخی کارها می‌تواند فرصتی عالی برای جذب بیشتر مخاطبان هدف شما باشد. به این ترتیب می‌توانید پیوند قوی تری با آنها ایجاد کنید و تخصص خود را در ساخت ریلز اینستاگرام با فیلم آموزشی به اشتراک بگذارید.

به نظرات دنبال کنندگان خود پاسخ دهید

پاسخ دادن به نظرات با حلقه راه عالی دیگری برای تعامل با فالوورهای خود و آموزش آنها در مورد یک موضوع خاص است. برای مثال، می‌توانیم کسب‌وکار کوچکی به نام Wild Fire Water را در نظر بگیریم و ریلزهای آن‌ها را نشان دهیم که چگونه خط لباس‌های رنگ‌شده طبیعی آن‌ها از بین نمی‌رود.

در عین حال، آنها در حال آموزش، مشارکت و افزایش آگاهی در مورد یک موضوع خاص هستند.

خودتان و ارزش های برندتان را معرفی کنید

از جسور بودن نترسید و اطلاعات شخصی بیشتری در مورد خودتان، ارزش های برندتان، نحوه راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی خود و چگونگی رسیدن به جایی که هستید به اشتراک بگذارید. انجام این کار به شما کمک می کند تا با فالوورهای خود به روشی معتبر پیوند قوی ایجاد کنید، به جذب طرفداران جدید و حتی ایجاد اعتماد بیشتر کمک کنید.

اینفلوئنسرها را درگیر کنید

کار با اینفلوئنسرها در مسیر  ساخت ریلز اینستاگرام یک راه فوق العاده قدرتمند و البته اکنون یک شغل تمام وقت برای بسیاری است.

آنباکس کردن برخی از محصولات در ریلز اینستاگرام

یکی از چیزهایی که می‌توانید در  ساخت ریلز اینستاگرام  نشان دهید بسته بندی برخی از سفارشات مشتریان است. به این ترتیب، می‌توانید محصولات خود، تلاش‌هایی که برای بسته‌بندی هر سفارش انجام می‌دهید، و یا جنبه‌های دیگر مانند بسته‌بندی سازگار با محیط زیست، بسته‌بندی جذاب‌تر، توجه به جزئیات و موارد دیگر را به نمایش بگذارید. برای مثال، می‌توانیم کسب‌وکار Mama Moments را در نظر بگیریم که هدایای خودمراقبتی برای مادران می‌فروشد.

مراحل  ساخت ریلز اینستاگرام 

در انتها به صورت خلاصه به آموزش ساخت ریلز در اینستاگرام می‌پردازیم؛ ساخت ریلز در اینستاگرام بسیار ساده است و در پنج مرحله ساده قابل انجام است.

  • مرحله 1: روی نماد + در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و Reel را انتخاب کنید.
  • مرحله 2: صدا، طول ریل، سرعت، طرح بندی، شبکه، مقیاس و تایمر را انتخاب کنید.
مراحل  ساخت ریلز اینستاگرام 
مراحل  ساخت ریلز اینستاگرام
  • مرحله اختیاری: افکت را انتخاب کنید (می‌توانید یکی را جستجو کنید، از کتابخانه افکت‌های ذخیره‌شده خود انتخاب کنید، یکی از ترندها را انتخاب کنید، یک افکت را از reels انتخاب کنید، یا یکی را با توجه به ظاهر انتخاب کنید).
  • مرحله شماره 3: reel خود را با توجه به گزینه هایی که انتخاب کرده اید ضبط کنید یا ویدیوها را از کتابخانه خود انتخاب کنید.
  • مرحله چهارم: ریلز خود را مرور کنید، ویدیوهایی را که بخشی از حلقه شما هستند برش دهید و تنظیم کنید.
  • مرحله پنجم: بعد از ساخت ریلز اینستاگرام خود یک عنوان بنویسید، افراد را تگ کنید و مکان را اضافه کنید.
  • مرحله ششم: اشتراک گذاری

پس از ارسال پست، می‌توانید آن را در فید شخصی خود در حساب اینستاگرام خود ببینید یا به تب Reels که فقط ویدیوهای Reels را شامل می‌شود بروید.

4/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

39 − = 35

دکمه بازگشت به بالا
بستن