اخبار

نظر گوگل در مورد استفاده از عکس های استوک

جان مولر گوگل و لیزی ساسمن از کارمندان گوگل اخیرا در مورد معایب و مزایای استفاده از عکس های استوک و تأثیر آن بر جستجوی وب و تصویر بحث صحبت کرده‌اند. برای مطالعه جزییات سخنان این دو کارمند گوگل درباره استفاده از عکس استوک در ادامه با ما همراه باشید:

نظرات بسیاری موافق و مخالف درباره استفاده از عکس استوک وجود دارد. شاید یک نقطه توافق این باشد که ممکن است در زمینه‌های خاصی مانند صفحات «تیم ما» که کاربر ممکن است انتظار تصاویری از کاربران واقعی را داشته باشد، استفاده از عکس استوک نامناسب باشد.

معایب استفاده از عکس های استوک چیست؟

لیزی ساسمن، که سرپرستی مستندات جستجوی مرکزی گوگل را بر عهده دارد، بحث در مورد عکاسی استوک را ابتدا با پرسیدن اینکه آیا ملاحظاتی در مورد استفاده از آن وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کند.

لیزی ساسمن:

خوب، می‌تواند برای سرگرمی باشد. گاهی اوقات می‌گوییم: «اوه، ما یک تصویر آرایشی سرگرم‌کننده برای یک پست وبلاگ یا چیزی شبیه به آن می‌خواهیم.

جان مولر:

من فکر می‌کنم اگر می‌خواهید از آنها به عنوان یک عنصر تزئینی در صفحه استفاده کنید، بسیار خوب است.

استفاده از عکس استوک تاثیر منفی بر عملکرد جستجوی وب برای یک صفحه وب نخواهد داشت و این ادعا باید هرگونه اضطرابی را که توسط کسانی که از آن استفاده می‌کنند یا در حال فکر کردن به استفاده از آنها هستند تجربه می‌شود، کاهش دهد.

با این حال انتظار نداشته باشید که  استفاده از عکس استوک در بهبود رتبه بندی آن تصویر در نتایج جستجو یا سئو تاثیر داشته باشد.

برخی معتقدند که عکاسی استوک ممکن است حواس بازدیدکنندگان سایت را پرت کند یا عدم اصالت را نشان دهد. اما این تنها در صورتی است که عکاسی استوک در زمینه‌ای باشد که نیاز به اصالت دارد، مانند صفحه وب «درباره ما» یا «تیم ما».

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 + = 29

دکمه بازگشت به بالا
بستن