سئو

راهنمای 8 مرحله ای برای تبلیغ کسب و کار کوچینگ خود در رسانه های اجتماعی

نحوه استفاده ما از رسانه های اجتماعی در چند سال گذشته بسیار تغییر کرده است. در حال حاضر، مردم از رسانه های اجتماعی نه تنها برای سرگرمی، یادگیری و شبکه سازی، بلکه برای تبلیغ کسب و کار خود نیز استفاده می کنند. بازاریابی در شبکه های اجتماعی به چیزی بیش از تبلیغات پولی تبدیل شده است. بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مربیان کسب و کار ابزاری قدرتمند و موثر برای جذب مشتری است و فرصت های متعددی را برای تبلیغ کسب و کار کوچینگ شما فراهم می کنند.

مشکل اصلی بسیاری از کوچینگ های کسب و کار رویکرد نامفهوم برای ارتقاء در رسانه های اجتماعی است. برای به دست آوردن نتایج عالی تبلیغ کسب و کار کوچینگ خود باید کار خود را در شبکه های اجتماعی ساختار دهید. در این مقاله خواهید آموخت که چرا کسب و کار مربیگری شما به رسانه های اجتماعی نیاز دارد و چگونه از شبکه های اجتماعی به طور موثر برای ترویج بیزینس کوچینگ خود استفاده کنید، خود را به عنوان یک رهبر فکری تثبیت کنید و در بازار مربیگری اشباع شده مرتبط بمانید.

چرا به عنوان کسب و کار کوچینگ به رسانه های اجتماعی نیاز دارید؟

با به حداکثر رساندن قدرت رسانه های اجتماعی، دیگر مجبور نیستید کورکورانه به این فکر کنید که چگونه کسب و کار کوچینگ خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید، زیرا مخاطبان جذب شده از مشتریان ایده آل را افزایش می دهید، برند حرفه ای خود را تقویت می کنید و خود را از سایر مربیان در جایگاه خود متمایز خواهید کرد. سریعتر از هر ابزار بازاریابی دیگر. استفاده هوشمندانه از رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که:

  • به پایگاه مشتری گسترده تری برسید. فیدهای رسانه‌های اجتماعی نه تنها به مردم کمک می‌کنند تا از اخبار و رویدادها به‌روز بمانند، بلکه به آنها امکان دسترسی به مشاغل و خدمات آن‌ها را نیز می‌دهند.
  • برند خود را ایجاد و حفظ کنید. نام تجاری شما باعث می شود که از بقیه متمایز شوید. رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای ایجاد و توسعه برند شما هستند، زیرا به شما این امکان را می دهند که توسط افراد زیادی دیده و شناخته شوید.
  • مخاطب خود را بهتر درک کنید. با استفاده از رسانه های اجتماعی، می توانید بیاموزید که مشتریان شما به چه چیزهایی نیاز دارند و می خواهند، چه نوع و قالبی از محتوا را ترجیح می دهند، با چه نقاط دردسر و چالش هایی روبرو هستند و غیره. وقتی مخاطبان خود را به خوبی بشناسید، می توانید پیام و محتوای خود را با نیازهای آنها تنظیم کنید. و سرنخ های با کیفیت بالا برای کسب و کار مربیگری خود ایجاد کنید.
  • افزایش وفاداری مشتری. امروزه مردم انتظار دارند شما را در شبکه های اجتماعی پیدا کنند. با اجازه دادن به مشتریان بالقوه خود برای ارتباط آنلاین با تجارت شما، راحتی بیشتری برای آنها فراهم می کنید و آگاهی و وفاداری به برند را افزایش می دهید.
  • روابط بهتری با مشتریان ایجاد کنید. مشتریان برای ارتباطات شخصی ارزش قائل هستند. رسانه های اجتماعی یک ابزار عالی برای آن هستند. برقراری ارتباط با مخاطبان هدف شما را قادر می سازد تا روابط قوی با مشتریان خود ایجاد کرده و کسب و کار خود را توسعه دهید.

چگونه کسب و کار کوچینگ خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنیم؟

در اینجا برخی از بهترین روش ها برای بازاریابی آنلاین کسب و کار مربیگری شما آورده شده است:

  • رویدادهای شبکه

شرکت در رویدادهای گروهی و شبکه‌سازی با متخصصان همفکر می‌تواند به شما کمک کند دسترسی خود را گسترش دهید، خود را قابل توجه کنید و ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید.

  • پیشنهادات رایگان

شما می توانید به مشتری هدف خود چیز ارزشمندی را به صورت رایگان ارائه دهید، مانند یک الگو، چک لیست، کتاب الکترونیکی یا هر منبع دیگری که نگرانی مشتری شما را برطرف می کند. می توانید این پیشنهاد را در ایمیل های خود بگنجانید و شانس تبدیل مشتری جدید به مشتری را افزایش دهید.

  • سئو

اطمینان از اینکه وب سایت شما برای نتایج جستجوی موثر بهینه شده است، احتمال اینکه مشتریان هدف شما به راحتی شما را پیدا کنند افزایش می دهد. برای این کار، انتخاب کلمات کلیدی مناسبی را که مشتریان هدف شما برای جستجوی خدمات مشابه استفاده می کنند و وب سایت خود را برای این کلمات کلیدی بهینه سازی می کنند، در اولویت قرار دهید.

  • پست مهمان

هنگام راه اندازی وبلاگ خود، ممکن است تعداد محدودی از خوانندگان داشته باشید. بنابراین اکنون زمان رسیدن به وبلاگ های شخص ثالث قابل اعتمادی است که با مشتریان هدف شما مطابقت دارند. به این ترتیب، از بک لینک های با کیفیت به وب سایت خود اطمینان می دهید.

  • بازاریابی وابسته

همکاری با یک برنامه سازگار با کسب و کار شما می تواند درآمد اضافی و مشتریان بیشتری را برای شما فراهم کند. مطمئن شوید که برنامه وابسته ای که تبلیغ می کنید با ارزش های برند شما مطابقت دارد.

  • تبلیغات پولی

اگر مبتدی نیستید و کسب و کار مربیگری خود را تا حدی توسعه داده اید، می توانید از سرمایه گذاری در تبلیغات پولی بهره مند شوید. این یک راه عالی برای جذب مخاطب مناسب به خدمات مربیگری شما در کمترین زمان ممکن است.

چگونه کسب و کار کوچینگ خود را در شبکه های اجتماعی بازاریابی کنیم؟

برای کسب حداکثر مزیت از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار کوچینگ خود، به این طرح هشت مرحله ای پایبند باشید.

مرحله 1. اهداف روشنی را تعیین کنید

اولین قدمی که باید در راه موفقیت بازاریابی رسانه های اجتماعی بردارید، تعیین اهداف واضح و قابل اندازه گیری و شناسایی آنچه می خواهید با استفاده از رسانه های اجتماعی به دست آورید است. بدون اهداف مشخص، ممکن است در نهایت در تاریکی بپرید و وقت خود را تلف کنید. هدفی را انتخاب کنید و تلاش خود را روی آن متمرکز کنید. نمونه هایی از اهداف عبارتند از: رزرو جلسات مربیگری بیشتر، آوردن ترافیک بیشتر به وب سایت شما، به دست آوردن فالوورهای بیشتر، ایجاد آگاهی از برند و تقویت شهرت برند شما.

  • Impressions برای پیگیری تعداد دفعاتی که محتوای منتشر شده شما دیده شده است، که هم برای محتوای رایگان و هم برای محتوای پولی کار می کند
  • برای پیگیری تعداد کل افرادی که محتوای شما را دیده‌اند، تماس بگیرید
  • نرخ تعامل برای ردیابی درصد بینندگانی که با محتوای شما تعامل داشته اند (پسندیده، به اشتراک گذاشته یا نظر داده اند)
  • رشد فالوور برای ردیابی تعداد فالوور جدید شما در یک دوره زمانی خاص
  • کلیک‌های پیوند برای ردیابی تعداد دفعاتی که روی پیوندی در پست شما که به وب‌سایت، صفحه فرود یا مکان دیگری منتهی می‌شود کلیک شده است.
  • نرخ کلیک برای ردیابی تعامل پست، که با تقسیم تعداد کلیک‌های لینک بر میزان دسترسی و ضرب نتیجه در 100 اندازه‌گیری می‌شود.

مرحله 2. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

“چگونه کسب و کار مربیگری خود را بازاریابی کنم” سوالی است که اغلب توسط کسانی می پرسند که نه پلتفرم ها را تعریف کرده اند و نه دقیقاً برای چه کسانی قرار است خدمات خود را بازاریابی کنند. با خدمت به همه، در نهایت به هیچ کس خدمت نمی کنید. شما باید درک روشنی از مشتریان هدف خود داشته باشید – چه کسانی هستند، چند سال دارند، چه مشکلاتی دارند، به چه چیزی می‌خواهند برسند، برای چه چیزی ارزش قائل هستند. برای این کار، شما نیاز به یک پروفایل مشتری ایده‌آل دارید که به خوبی تثبیت شده باشد.

دو جنبه وجود دارد که بر اساس آنها می توانید مشتریان هدف خود را توصیف کنید – جمعیت شناسی و روانشناسی. ویژگی های جمعیتی شامل جنسیت، سن، وضعیت تاهل، تحصیلات، وضعیت والدین، محل سکونت، قومیت، شغل، صنعت، اندازه شرکت و درآمد است .

ویژگی‌های روان‌شناختی ویژگی‌های شخصیتی، اهداف، نگرش‌ها، علایق، ارزش‌ها، باورها، ترس‌ها، نگرانی‌ها، چالش‌ها، خطرات، مخالفت‌ها، عوامل تصمیم‌گیری و غیره را توصیف می‌کند. برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی هدفمند می توان از معیارهای جمعیت شناختی و روانشناختی استفاده کرد. همچنین، ویژگی های روانشناختی برای ایجاد و اولویت بندی محتوایی که با نیازها و علایق مشتریان بالقوه شما همسو باشد، بسیار مهم است.

مرحله 3. پلتفرم مناسب را انتخاب کنید

با وجود تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی در دسترس، ممکن است انتخاب درست بسیار چالش برانگیز باشد. ما به شما توصیه می کنیم بر اساس دو جنبه تصمیم بگیرید:

  • جایی که شما مخاطبان را هدف قرار می‌دهید احتمالاً در آنجا حضور دارند
  • رقبای شما از چه شبکه هایی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند

مرحله 4. نمایه خود را کامل کنید

تکمیل نمایه رسانه های اجتماعی شما به دلایل مختلفی گام مهمی در ایجاد حضور شما در رسانه های اجتماعی است.

نمایه شبکه های اجتماعی شما…

  • مکانی است که مردم شما را به عنوان یک متخصص بشناسند
  • به شما کمک می کند پیدا شوید
  • به شما امکان می دهد اعتبار کسب کنید
  • باعث می شود از رقبا متمایز شوید
  • به شما کمک می کند تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید

مرحله 5. تنظیمات حریم خصوصی را مدیریت کنید

هنگامی که نمایه خود را پر کردید، مورد بعدی که باید بررسی کنید تنظیمات حریم خصوصی شما است. اینها از شبکه ای به شبکه دیگر متفاوت خواهد بود. اصلی‌ترین چیزی که می‌خواهید اطمینان حاصل کنید این است که اطلاعاتی که می‌خواهید عمومی باشند در دسترس عموم قرار دارند. اگر نمایه شما کاملاً مرتبط با کسب و کار است، می خواهید همه اطلاعات شما عمومی باشد. اگر ترکیبی از نمایه شخصی و تجاری باشد، ممکن است بخواهید برخی چیزها را از مخاطبان خاصی پنهان کنید.

مرحله 6. محتوای قدرتمند ایجاد کنید

محتوای مؤثر به شما امکان می‌دهد تا روابط بلندمدت با مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید، مخاطبان خود را افزایش دهید و اعتبار ایجاد کنید، که در نهایت منجر به افزایش درآمد برای کسب و کار مربیگری شما می‌شود. وقتی صحبت از اشتراک‌گذاری محتوا به میان می‌آید، توصیه می‌کنیم به قانون یک در هفت پایبند باشید: برای هر پست صرفاً تبلیغاتی، شش محتوای مرتبط با مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید. محتوای مرتبط می تواند پست های وبلاگ، مقالات خبری مرتبط با کسب و کار مربیگری شما و غیره باشد.

مرحله 7. با مشتریان بالقوه خود درگیر شوید

یکی از مزایای مهم بازاریابی کسب و کار کوچینگ رسانه های اجتماعی این است که به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید و روابط پایداری ایجاد کنید که بعداً مشتریان را به پرداخت هزینه خدمات شما سوق می دهد. وقتی مشتریان بالقوه شما با محتوای شما تعامل دارند (لایک، نظر، اشتراک گذاری)، پاسخی دریافت می کنید. به این ترتیب اعتماد و وفاداری ایجاد می شود.

مرحله 8. تبلیغات را اجرا کنید

اگر می خواهید بدانید که چگونه کسب و کار کوچینگ خود را نه تنها با ابزارهای ارگانیک رسانه های اجتماعی، که در دسترس آن محدود است، تبلیغ کنید، به کمپین های پولی توجه کنید. مزیت اصلی تبلیغات رسانه های اجتماعی این است که به شما امکان می دهد به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید، یعنی افرادی که به احتمال زیاد به خدمات مربیگری شما علاقه مند هستند و هزینه آن را پرداخت می کنند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 8

دکمه بازگشت به بالا
بستن