تبلیغات

10 ایده ساده برای تبلیغ سایت جدید شما

طراحی سایت و راه اندازی وب سایت جدید هیجان انگیز است، اما این پایان راه نیست. اکنون با چالش هدایت ترافیک واجد شرایط به آن روبرو هستید. برای تبلیغ سایت جدید خود چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ خبر خوب این است که تعداد زیادی استراتژی ساده وجود دارد که می‌توانید خودتان برای هدایت ترافیک به وب سایت جدید خود انجام دهید.

ایده هایی برای تبلیغ سایت جدید شما

اضافه کردن منظم محتوای جدید را به عادت تبدیل کنید

وبلاگ نویسی و تولید محتوا یک راه عالی برای تازه و مرتبط نگه داشتن وب سایت شما تا مدت ها پس از راه اندازی آن است. تولید منظم محتوای منحصربه‌فرد منجر به افزایش دید در جستجوها (که بسیار عالی است) و فرصت‌های بیشتر برای پیوند (همچنین عالی) می‌شود. اکنون زمان آن است که تولید محتوای تازه را هر ماه به یک عادت برای تبلیغ سایت جدید خود تبدیل کنید.

نوشتن پست های وبلاگ نباید پیچیده یا وقت گیر باشد. برای ایده ها مبارزه می‌کنید؟ در اینجا چند موضوع برای شروع وجود دارد:

  • به سوالات مکرر مشتریان پاسخ دهید
  • محصولات یا خدمات خود را با جزئیات شرح دهید
  • نحوه حمایت کسب و کارتان از جامعه را به اشتراک بگذارید
  • یکی دیگر از مشاغل محلی را در منطقه خود تبلیغ کنید

در پست‌های خود، به صفحاتی در سایت خود پیوند دهید که مرتبط با موضوع هستند تا خوانندگان را به سمت محتوای مفیدتر سوق دهید. اگر در پست خود به کسب‌وکارهای دیگری اشاره می‌کنید یا به وب‌سایت‌های دیگر پیوند می‌دهید، با آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا پست شما را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارند یا خیر.

وب سایت جدید خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

احتمالاً در حال حاضر مخاطبانی از طرفداران متعصب در رسانه های اجتماعی دارید، مطمئن شوید که آنها وب سایت جدید شما را می‌بینند. علاوه بر به اشتراک گذاشتن اخبار راه اندازی، مزایای بازدید از وب سایت خود را برجسته کنید، مانند منابع جدید، پیشنهادات ویژه یا تجربه کاربری بهبود یافته.

از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

یکی از راه های محبوب برای تبلیغ وب سایت جدید از طریق خبرنامه ایمیل است. از خبرنامه ماهانه خود برای برجسته کردن محتوای جدید، صفحات خاص، منابع مفید و پست های وبلاگ هر ماه استفاده کنید.

از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید

با تبلیغات فیس بوک، می‌توانید مناطق، علایق، سنین و موارد دیگر را هدف قرار دهید. تبلیغات فیس‌بوک روشی انعطاف‌پذیر برای تبلیغ وب‌سایت جدید شما در حد بودجه شما است و آنها را به گزینه‌ای مقرون به صرفه برای به دست آوردن ترافیک تبدیل می‌کند.

از صحت دایرکتوری ها و حساب های اجتماعی خود اطمینان حاصل کنید

بیشتر دایرکتوری‌های آنلاین و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی شامل منطقه‌ای هستند که می‌توانید پیوندی به وب‌سایت شرکت خود وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما دقیق، کامل و حاوی یک لینک فعال به سایت شما است.

یک لیست ایجاد کنید

برای تبلیغ سایت جدید خود یک لیست ایجاد کنید که برای تبلیغ ویژگی های مختلف سایت جدید شما طراحی شده و آن را در وبلاگ و رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

با سایر مشاغل محلی ارتباط برقرار کنید

رسانه های اجتماعی ابزاری باورنکردنی برای ایجاد ارتباط با سایر مشاغل در منطقه شما هستند؛ افراد و سازمان هایی را که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید پیدا کنید و خود را معرفی کنید. ایجاد رابطه یک راه طبیعی برای شناخت جامعه خود و به طور غیرمستقیم، انتشار اخبار در مورد شرکت و وب سایت شما و تبلیغ سایت جدید است.

استفاده از لینکدین برای تبلیغ سایت جدید

با بیش از 500 میلیون کاربر و 10 میلیون لیست شغل، لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه ای برای تبلیغ است. اطمینان حاصل کنید که نمایه کسب و کار شما به روز است و حاوی پیوندی به وب سایت شما است. در نمایه شخصی خود نیز به وب سایت خود پیوند دهید.

ممکن است بخواهید به گروهی مرتبط با کسب و کار خود راه اندازی کنید یا به آن بپیوندید. این فرصت را برای ایجاد مکالمات و روابطی باز می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به افزایش آگاهی از برند و تبلیغ سایت جدید شما شود.

سخن پایانی

به طور خلاصه، تمام ایده‌ها و نکات ذکر شده در بالا نباید به زمانی که وب‌سایت جدید خود را راه‌اندازی می‌کنید محدود شود؛ اینها همه چیزهایی هستند که می‌توانید در طول زمان برای تبلیغ و بازاریابی آنلاین کسب‌وکارتان و تبلیغ سایت جدید خود به طور مؤثر بر روی آنها تمرکز کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن