نرم افزارهای کاربردی

معرفی ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2022

اگر می‌خواهید برند خود را به صورت آنلاین رشد دهید، استفاده از پلتفرم اینستاگرام برای معرفی بیشتر برندتان بسیار مهم است. برای این کار می‌توانید از ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید که به شما در ایجاد، بهینه سازی و زمان بندی محتوا کمک می‌کند. به عنوان مثال، برای ارسال استوری های ویدیویی جذاب که برای موفقیت برند شما در اینستاگرام بسیار مهم هستند، به ابزاری مانند InVideo نیاز دارید که هزاران الگوی استوری را ارائه می‌دهد.

در این مقاله مجموعه‌ای از ابزارها را به شما معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند به‌طور یکپارچه در اینستاگرام محتوا ایجاد و پست کنید.

ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام برای تولید ویدیو

اگر در حال تولید محتوا برای اینستاگرام هستید، باید بدون صرف زمان زیادی برای ویرایش، روند ایجاد ویدیو را انجام دهید. بنابراین، برای ایجاد سریع و آسان ویدیوهای زیبای اینستاگرام به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

نرم افزار InVideo

InVideo یکی از بهترین ویرایشگرهای ویدیویی برای اینستاگرام است. با هزاران الگو و ویژگی های اضافی که به شما امکان می‌دهد کلیپ ها را اضافه و ویرایش کنید، متن و فیلترها را اضافه کنید، به شما امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه ویدیوهای خیره کننده ای برای ریلزهای اینستاگرام، استوری ها و فید خود ایجاد کنید.

آیا نیاز به کوتاه کردن قطعات ویدیو دارید؟ با استفاده از InVideo، می‌توانید ویدیوها را کوتاه کرده و برش دهید و همه این کارها را در نسخه رایگان ویرایشگر انجام دهید.

نرم افزار Splice (اندروید، iOS)

ویرایشگر ویدیوی Splice از دیگر ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام است. این برنامه به شما امکان می‌دهد جلوه های سینمایی را برای زیباتر کردن ویدیوهای خود اضافه کنید.

Splice تقریباً هر آنچه را که در یک ویرایشگر می‌خواهید دارد، به جز یک نسخه رایگان خوب. Splice یک دوره آزمایشی هفت روزه ارائه می‌دهد، اما پس از پایان آن، باید یک اشتراک بخرید.

نرم افزار Splice (اندروید، iOS)
نرم افزار Splice (اندروید، iOS)

نرم افزار InShot (اندروید، iOS)

ویرایشگر InShot اندازه‌های فریم مخصوص اینستاگرام و بسیاری از گزینه‌های اصلی ویرایش مانند ادغام، برش و برش ویدیوها را ارائه می‌دهد. ویدیوهایی که با استفاده از نسخه رایگان صادر می‌شوند، لوگوی InShot را واترمارک می‌کنند. با این حال، اگر ویدیوهای مارک دار را دوست ندارید، باید برای نسخه پریمیوم InShot که هزینه آن 2.99 دلار در ماه است، هزینه کنید.

نرم افزار InShot (اندروید، iOS)
نرم افزار InShot (اندروید، iOS)

تصویر اینستاگرام و ابزارهای گرافیکی

در حالی که ویدیو بهترین نوع محتوا برای رشد اکانت اینستاگرام شماست، الگوریتم اینستاگرام حساب هایی که با استفاده از تمام فرمت های مختلف محتوا پست می‌کنند، را ترجیح می‌دهد. برای این کار، باید یک ابزار تصویری و گرافیکی را به لیست خود اضافه کنید.

ابزار VSCO (اندروید، iOS)

VSCO یک ویرایشگر عکس است که کارها را آسان و ساده نگه می‌دارد. این نرم افزار همه چیزهایی را که برای ویرایش های درجه یک اینستاگرام نیاز دارید، حتی در نسخه رایگان، دارد. حتی می توانید VSCO را به اینستاگرام پیوند دهید تا عکس های ویرایش شده را به راحتی به اشتراک بگذارید.

ابزار VSCO (اندروید، iOS)
ابزار VSCO (اندروید، iOS)

ویرایشگر عکس Canva

Canva ترکیبی عالی از قدرت و سادگی است. کنوا یک ویرایشگر گرافیکی آنلاین مبتنی بر قالب است که می‌تواند روند تولید محتوای اینستاگرام شما را به میزان قابل توجهی سرعت بخشد. الگوها و عکس‌ها در Canva حتی در طرح رایگان در دسترس هستند.

وقتی رابط وب یا برنامه Canva را راه‌اندازی می‌کنید، مجموعه‌ای از قالب‌ها را خواهید دید. با جستجوی کلمه کلیدی، قالب های پست های اینستاگرام را پیدا کنید. هنگامی که یک الگو را انتخاب کردید، Canva به شما امکان می‌دهد عناصری مانند تصاویر و جعبه های متن را در بوم عکس بکشید و رها کنید.

نرم افزار Picsart (اندروید، iOS، وب)

ویرایشگر عکس Picsart یک ویرایشگر ویدیو با عکس است که با الگوهای جالب ارائه می‌شود تا به تصاویر شما یک حرکت خلاقانه بدهد. مخاطبان اینستاگرام شما می‌خواهند به تصاویر زیبا نگاه کنند. Picsart ویژگی های مناسب برای ایجاد چنین عکس هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. Picsart از دیگر ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام و یک کتابخانه عالی از افکت‌ها، برچسب‌ها و فیلترهای هنری است. می‌توانید برنامه رایگان را دانلود کنید و بلافاصله ویرایش عکس‌ها را برای اینستاگرام شروع کنید.

بهترین ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام برای ما چیست؟

قبل از انتخاب ابزار اینستاگرام باید بدانید:

  • ابزارهایی را انتخاب کنید که استفاده از آنها آسان باشد: به عنوان مثال، ویرایش ویدیوها احتمالاً یکی از وقت گیر ترین کارها در جریان کاری شما خواهد بود. استفاده از ویرایشگری مانند InVideo فرآیند ویرایش را ساده می‌کند.
  • ابزارهایی را انتخاب کنید که با اهداف شما همسو باشد: همه ابزارها برای خدمت به همه کاربران ساخته نشده اند. به عنوان مثال، Keyhole برای اینستاگرام‌بازانی که مسابقات، کمپین‌های برند یا سایر فعالیت‌هایی را که هشتگ‌ها یا کلمات کلیدی مهم هستند، اجرا می‌کنند، بهترین کار را انجام می‌دهد.
  • ابزارهای سازگار را انتخاب کنید: بیشتر ابزارهای موجود در لیست را می توان از طریق یک لپ تاپ استفاده کرد. اما این احتمال وجود دارد که با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود نیز محتوای زیادی را پست کنید. بسیاری از ابزارهای اینستاگرام در دستگاه تلفن همراه در دسترس نیستند.

سخن پایانی

اینستاگرام یک پلتفرم محبوب برای بازاریابان است و برای افزایش سرعت رشد خود، باید محتوای با کیفیت ایجاد کنید. خوشبختانه، می‌توانید از ابزارهای اینستاگرام استفاده کنید که کار شما را آسان تر می‌کند.

به عنوان مثال، زمانی که در حال ایجاد استوری های اینستاگرامی به صورت دسته جمعی هستید، ممکن است لازم باشد ساعت ها به فیلمبرداری و ویرایش ویدیوها بپردازید. اما ویرایشگری مانند InVideo می‌تواند زمان صرف شده برای ویرایش ویدیوها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

23 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن