اخبار

به‌ روزرسانی کنسول جستجوی گوگل و اعطای مجوزهای بیشتر به کاربران

به‌روزرسانی کنسول جستجوی گوگل امنیت و همکاری را با مجوزهای دقیق‌تر برای کاربران بهبود می‌بخشد.

  • به روز رسانی کنسول جستجوی گوگل به شما امکان می‌دهد مجوزهای خاص تری را به اعضای تیم بدهید.
  • به کاربران می‌توان سطوح مختلفی از مجوزها را در یک ویژگی، مانند فقط خواندنی، ویرایش کامل، یا دسترسی ویرایش محدود، داد.
  • این به‌روزرسانی روشی امن‌تر و کارآمدتر را برای کاربران فراهم می‌کند تا با هم در حساب‌های کنسول جستجو کار کنند.

کنسول جستجوی گوگل به روز رسانی تنظیمات مجوزهای کاربر خود را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی جدید کنترل دقیق‌تری را بر آنچه کاربران می‌توانند در یک حساب کنسول جستجو دسترسی داشته باشند، فراهم می‌کند، امنیت را بهبود می‌بخشد و همکاری را برای تیم‌ها آسان‌تر می‌کند.

مجوزهای خاص تر  کنسول جستجوی گوگل

تحت این به روز رسانی جدید، صاحبان حساب های کنسول جستجو اکنون می‌توانند مجوزهای خاص تری را به کاربران اعطا کنند. این شامل اعطای دسترسی به ویژگی ها یا داده های خاص از دوره های خاص است که می‌تواند به ویژه برای مدیریت تیم های بزرگ مفید باشد.

سطوح مختلف مجوزها در  کنسول جستجوی گوگل 

اکنون می‌توان به کاربران مجوزهای مختلفی در یک ویژگی مانند فقط خواندنی، ویرایش کامل یا دسترسی ویرایش محدود داده شد. این بدان معناست که کاربران می‌توانند داده ها را مشاهده کنند، اما تغییراتی ایجاد نکنند، یا تغییراتی را که نیاز دارند انجام دهند، یا با برخی محدودیت ها تغییراتی ایجاد کنند.

گوگل این به‌روزرسانی را طراحی کرده است تا روشی امن‌تر و کارآمدتر برای کار با یکدیگر در حساب‌های کنسول جستجو فراهم کند. توانایی تنظیم مجوزهای خاص تر تضمین می‌کند که مالکان کنترل بهتری بر روی افرادی که می‌توانند به داده های کنسول جستجوی خود دسترسی داشته باشند، دارند. کاربران تنها با استفاده از این کنترل ها اطلاعات مربوط به کار خود را مشاهده خواهند کرد.

برای اطمینان از دسترسی اعضای تیم به سطح صحیح اطلاعات، ایده خوبی است که تنظیمات مجوزهای کاربر کنسول جستجو را مرور کنید. این به‌روزرسانی برای صاحبان و مدیران وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند کنترل بیشتری بر داده‌های خود داشته باشند و می‌خواهند با تیم‌های خود به طور مؤثرتری همکاری کنند، افزودنی ارزشمند به  کنسول جستجو است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 6

دکمه بازگشت به بالا
بستن