اخبار

به روز رسانی وردپرس 6.2.1 باعث مشکل در سایت ها می شود

به روز رسانی امنیتی وردپرس 6.2.1 که دارای چندین اصلاحات امنیتی است، در برخی از وب سایت ها نتیجه معکوس می دهد و باعث می‌شود برخی از سایت‌ها از کار بیفتند و باعث می‌شود.

این به روز رسانی یک عملکرد کلیدی را حذف کرد که باعث شد پلاگین های متعددی در سایتی که از سیستم بلوک های وردپرس استفاده می کردند کار نکنند. پلاگین های تحت تأثیر از فرم ها گرفته تا بردکرامب متغیر بودند.

به روز رسانی وردپرس 6.2.1

سایت‌هایی که از به‌روزرسانی‌های خودکار پس‌زمینه پشتیبانی می‌کنند، به‌طور خودکار به‌روزرسانی وردپرس 6.2.1 را دریافت کردند، زیرا یک نسخه امنیتی بود (رسماً یک نسخه تعمیر و نگهداری و امنیتی بود).

مشکل از اولین راه حل امنیتی ناشی می شود، اصلاحی که بر روی کدهای کوتاه در تم های بلوک تاثیر می گذارد، که باعث ایجاد مشکلات می شود. کد کوتاه یک خط واحد از کد است که مانند یک پایه یا مکان نگهدار برای کد عمل می کند که عملکردی مانند فرم تماس را ارائه می دهد.

آموزش وردپرس

بنابراین به جای پیکربندی یک فرم تماس در هر صفحه ای که فرم در آن ظاهر می شود، می توان به سادگی یک خط به نام کد کوتاه قرار داد که سپس یک فرم تماس را جاسازی می کند. متاسفانه کشف شد که هکرها می توانند کدهای کوتاه را در محتوای تولید شده توسط کاربر (مانند نظرات وبلاگ) اجرا کنند که می تواند منجر به سوء استفاده شود. راه حل آسیب پذیری کد کوتاه حذف کامل عملکرد کد کوتاه از قالب های بلاک وردپرس بود.

غیرفعال کردن پشتیبانی از کد کوتاه در واقع باعث می شود که برخی از سایت ها غیر کاربردی شوند و به طور کلی کار نکنند. بنابراین اضافه کردن راه حل تا زمانی که راه حل دائمی پیدا شود برای بسیاری از کاربران منطقی است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 41 = 47

دکمه بازگشت به بالا
بستن