اخبار

بهبود عملکرد وردپرس شروع می شود

توسعه وردپرس 6.2 بهبودهایی را در نحوه عملکرد تیم توسعه اصلی ایجاد کرد که منجر به تمرکز مداوم بر عملکرد در هر مرحله از توسعه شد. این فرایندهای جدید در زمان معرفی تغییرات با مشکلاتی مواجه می شوند و از ورود آنها به نسخه نهایی جلوگیری می کند. دو بهبود عملکرد وردپرس مسئول این تغییر عبارتند از:

  • عملکرد جدید منجر می شود
  • محک زدن خودکار

این دو بهبود عملکرد وردپرس به تیم وردپرس اجازه دادند تا عملکرد را بخشی از توسعه هر بخش وردپرس قرار دهند و اساساً آن را به DNA توسعه آن اضافه کنند.

درس های آموخته شده از وردپرس 6.1

نسخه قبلی وردپرس، نسخه 6.1، با کاهش کلی عملکرد مشخص شد، چیزی که وردپرس از آن به عنوان رگرسیون عملکرد یاد می کند. رگرسیون عملکرد زمانی است که بهبود منجر به کاهش عملکرد شود.

چیزی که آنها کشف کردند این بود که حتی با وجود اینکه آنها بزرگترین علت منفرد رگرسیون عملکرد را برطرف کردند و همچنین بهبودهای عملکردی متعددی را معرفی کردند، عملکرد کلی سایت همچنان به دلیل تغییراتی که عملکرد را کاهش می داد، پایین آمد.

رهبر عملکرد توسعه وردپرس

فرآیند توسعه وردپرس 6.2 با هماهنگی یک نقش اصلی عملکرد جدید تکمیل شد. رهبری عملکرد آغازگر تغییرات و بهبودها نیست. این کار تیم توسعه بود. هدایت عملکرد به سادگی بین تیم ها هماهنگ می شود. هر یک از تیم ها مسئول برنده شدن عملکرد در پروژه های خود هستند.

وردپرس برای رفع نقص عدم امکان تست دستی تک تک تغییرات در هسته، معیار عملکرد خودکار را برای همه تغییرات معرفی کرد. معیار عملکرد خودکار، تأثیر هر تغییر را اندازه‌گیری می‌کند تا گلوگاه‌های عملکردی پنهان را قبل از ورود به نسخه‌های عرضه‌ی نهایی پیدا کند.

به روز رسانی وردپرس 6.1 رگرسیون های عملکردی را در گوتنبرگ معرفی کرد، مشکلاتی که با آزمایش خودکار پیش از موعد رفع می شدند. این آزمایش همچنین معیارهای زمانبندی سرور را با استفاده از آخرین نسخه PHP جمع آوری می کند.

با بهبود عملکرد وردپرس 6.2 عملکرد بهتری دارد

نتیجه معیارهای عملکرد خودکار و هماهنگی عملکرد بین تیم های توسعه، بهبود قابل توجهی در معیارهای عملکرد است. وردپرس در چند سال گذشته سخت کار کرده است تا بهبود عملکرد را در گردش کار توسعه ادغام کند.

در ابتدا تیم عملکرد بهبود هایی مانند کاهش جاوا اسکریپت اضافی یا غیر ضروری که برای هر صفحه بارگذاری می شد و اضافه کردن مواردی مانند بارگذاری تنبل تصاویر را انجام می داد. اما اکنون تیم عملکرد در حال ادغام معیارهای عملکرد مستقیماً در مرحله توسعه هر مؤلفه بهبود یافته در سطح تعهد GitHub و استفاده از محک زدن عملکرد خودکار برای ارتقاء مقیاس است.

این یکی از مهم‌ترین تغییرات در نحوه توسعه وردپرس است و نشانه این است که وردپرس در مسیر رسیدن به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا قرار دارد. در نهایت، وردپرس ممکن است به بازی عملکرد بازگردد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

77 + = 85

دکمه بازگشت به بالا
بستن