اخبار

قابلیت اضافه کردن 5 لینک در پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام اکنون به شما اجازه می دهد پنج لینک به پروفایل خود اضافه کنید تا دیگر نیازی به استفاده از Linktree نداشته باشید. ویژگی افزودن 5 لینک در پروفایل اینستاگرام برای همه کاربران عرضه می شود.

پس از سال ها مقاومت، اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که بیش از یک لینک به صفحه پروفایل خود اضافه کنند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، این تغییر را از طریق خود اعلام کرد و درباره قابلیت 5 لینک در پروفایل اینستاگرام گفت:

اکنون می‌توانید تا پنج لینک در بیو اینستاگرام خود اضافه کنید. احتمالاً یکی از پر درخواست ترین ویژگی هایی است که ما داشته ایم.

اکنون می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه Edit profile که در بالای شبکه عکس و هایلایت‌ها ظاهر می‌شود، پیوندی به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید. با اعمال این تغییر برای کاربران، اینستاگرام حتی از شما می خواهد چندین لینک اضافه کنید.

قابلیت اضافه کردن 5 لینک در پروفایل اینستاگرام
قابلیت اضافه کردن 5 لینک در پروفایل اینستاگرام

رابط کاربری Meta که برای نمایش لینک ها طراحی شده است، زیباترین چیزی نیست که این شرکت تا به حال منتشر کرده است، اما کاربردی است. اگر بیش از یک لینک در پروفایل خود قرار دهید، اینستاگرام اولین لینک را کوتاه می کند و تعداد افراد دیگر را فالو می کند. با ضربه زدن روی اولین پیوندی که ظاهر می شود صفحه انتخابی ظاهر می شود که به شما امکان می دهد همه پیوندها را یکجا ببینید.

کسانی که قبل از امکان اضافه کردن 5 لینک در پروفایل اینستاگرام از خدماتی مانند Linktree برای هدایت افراد به سایر پروفایل های اجتماعی خود استفاده می کردند، به این کار ادامه می دهند زیرا آن پلتفرم ها سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند بیش از پنج پیوند را اضافه کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

66 + = 69

دکمه بازگشت به بالا
بستن