مدیریت

چگونه مشتریان خود را پس از یک تجربه بد بازگردانید؟ راه های برگرداندن مشتری

آیا می دانید چگونه مشتریان خود را پس از یک تعامل نامناسب با نام تجاری یا خدمات ضعیف به مشتریان بازگردانید؟ اگر پاسخ منفی است، نترسید، همه چیز را درباره برگرداندن مشتری در این مقاله خواهیم گفت.

امروزه، کسب‌ و کار شما نمی‌تواند تجربه بد مشتری را مخفی کند. آنها در مورد CX منفی در اینستاگرام و توییتر پست می گذارند و حتی یک وبلاگ در مورد آن می نویسند. متاسفانه، ما نمی‌توانیم مانع از نوشتن نظرات منفی مردم شویم.

اما همیشه یک پوشش وجود دارد که می تواند برند شما را نجات دهد و به برگرداندن مشتری کمک کند. طبق یک مطالعه علمی بازاریابی کاربردی و توییتر، توییت منفی حل شده منجر به پتانسیل درآمد 3 برابر بیشتر از یک توییت مثبت می شود.

نگران نباشید، لازم نیست ابرانسان باشید و هزاران توییت در روز بخوانید، ابزار نظارت بر رسانه مناسب به شما بینش مرتبطی در مورد احساس مشتریان در مورد برند شما می دهد. به عنوان مثال، هوش رسانه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا به نام‌های تجاری که دارای کلمات کلیدی منفی هستند توجه داشته باشید یا احساسات برند خود را برای شناسایی مشتریانی که CX بدی داشته‌اند، بررسی کنید.

با تشویق به بازخورد، برگرداندن مشتری را راحت کنید

سوال پرسیدن یکی از بهترین راه ها برای شروع تعامل با برند شماست. چرا مشتری از خدمات شما ناراضی بود؟ از قبل متوجه شوید چه مشکلی پیش آمده است تا در موقعیت بهتری برای پرسیدن سوالات مرتبط باشید. مردم تمایل بیشتری به بحث در مورد تجربه منفی مشتری نسبت به تجربه مثبت دارند. در

با بهبود، مشتریان خود را به دست آورید

نظارت بر رسانه به شما کمک می کند تا بازخورد با کیفیتی دریافت کنید. این نظرات واقعی با شناسایی و رسیدگی به عناصری که بر تجربه مشتری تاثیر می گذارند، به بهبود پایه های کسب و کار و برگرداندن مشتری کمک می کند. ایجاد بهبود مستمر در بخش هایی از کسب و کار و استراتژی تجربه مشتری که عملکرد ضعیفی دارند، یکی از بهترین راه های  مقابله با مشتریان عصبانی است . از نظارت بر رسانه برای حفظ نام تجاری خود استفاده کنید، به این ترتیب می توانید نقاط مشکل مشتریان را کشف کنید.

بیش از حد عذرخواهی نکنید

عذرخواهی برای اشتباه خوب است، اما افراط در آن ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. شما نمی خواهید مدام اشتباه انجام شده را به مشتریان یادآوری کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

84 − = 79

دکمه بازگشت به بالا
بستن