اخبار

چگونه محتوای حمایتی در اینستاگرام ایجاد کنیم

ماه آگاهی از سلامت روان فرصتی است تا زمانی را برای بررسی خود و افزایش آگاهی در مورد اهمیت بهزیستی اختصاص دهید. از تنظیم یادآورها برای استراحت تا استفاده از صدای شما و به اشتراک گذاری تجربیات شما، ابزارهای اینستاگرام به شما در تمرین مراقبت از خود و نکاتی که الهام بخش شما برای ایجاد محتوای حمایتی در اینستاگرام است که بین مخاطبان شما طنین انداز شود، کمک می کنند.

طبق مطلبی که در وبلاگ اینستاگرام منتشر شده است:

  • مدیریت کنید که چه کسی می تواند با شما تعامل داشته باشد. می توانید فالوورها را محدود، حذف یا مسدود کنید. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که یک حساب را مسدود کنید و به طور خودکار سایر حساب های موجود را که ممکن است در آینده داشته باشند یا ایجاد کنند مسدود کنید.
  • کنترل محتوایی را که می بینید حفظ کنید. می توانید نظرات را حذف و گزارش دهید یا از کلمات پنهان برای فیلتر کردن کلمات، اصطلاحات یا عبارات خاص از نظرات خود استفاده کنید.
  • مراقب زمانی که آنلاین می گذرانید باشید. می توانید یک محدودیت زمانی روزانه تنظیم کنید یا یادآوری برای استراحت تعیین کنید تا به شما در مدیریت زمان خود در اینستاگرام کمک کند.
  • هنگامی که نیاز به تمرکز دارید، عوامل حواس پرتی را کاهش دهید. می‌توانید اعلان‌ها را بی‌صدا کنید و حالت بی‌صدا را فعال کنید تا به شما کمک کند وقتی در اینستاگرام نیستید متمرکز بمانید و وقتی آماده بودید، تازه‌سازی شده برگردید.

ایجاد محتوای حمایتی در اینستاگرام 

ما با کارشناسان برجسته در فضای رفاه همکاری کردیم تا نکاتی را شناسایی کنیم که می تواند به شما در ایجاد محتوای معتبر و حمایتی کمک کند.

  • تصدیق را به اشتراک بگذارید. آنچه را که مخاطب نوجوان شما ممکن است با آن روبرو باشد تصدیق کنید و نکات یا توصیه هایی را در مورد اینکه چگونه این فشارها را چه خوب و چه بد پشت سر گذاشته اید به اشتراک بگذارید.
  • خنده دارو است. قدرت شادی و خنده را در زمان های تاریک دست کم نگیرید. حتی زمانی که موضوع ممکن است سنگین باشد، می‌تواند برای ارسال پیام خود از طنز استفاده کنید.
  • حقایق خود را به اشتراک بگذارید وقتی درگیری‌های واقعی را به اشتراک می‌گذارید، نشان می‌دهد که مواجهه با عدم اطمینان و چالش‌ها امری عادی است. برخی از بهترین محتواها یک مسئله واقعی را که با آن مواجه شده و مهمتر از همه، راه عبور از آن را برجسته می کند.
  • اعتماد به نفس یک فرآیند است. فقط گفتن “اعتماد به نفس ایجاد کن” کافی نیست. مهم است که تاکید کنیم که این یک فرآیند و اغلب غیرخطی است. پیام هایی را به اشتراک بگذارید که نشان می دهد بهتر می شود، اما همچنین باید صبر داشته باشید تا رشد کند، این یک شبه اتفاق نمی افتد.
  • آشفتگی را در آغوش بگیرید. از آنجایی که زندگی بهم ریخته است، خوب است به جامعه خود یادآوری کنید که مال شما هم می تواند باشد یا بوده است. اشتراک‌گذاری محتوایی که از نظر کلیشه‌ای «کامل» نیست، اشکالی ندارد.
امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن