اخبار

یکپارچه هوش مصنوعی و وردپرس بررسی می شود

بحث در مورد نقش هوش مصنوعی و وردپرس آغاز می شود. مشارکت کنندگان وردپرس هنوز در حال بحث در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی ممکن است در اکوسیستم وردپرس قرار بگیرد، چه در هسته و چه به عنوان یک افزونه، ادامه دارد.

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزودن هوش مصنوعی به هسته وردپرس وجود ندارد، این بحث‌ها فقط نقطه شروع هستند، روشن کردن چراغ تا ببینیم چه چیزی وجود دارد.

چند نفر از مشارکت کنندگان برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود اقدام کردند و اگرچه بحث تازه شروع شده است، نکات مهمی بیان شد.

یکپارچه سازی هوش مصنوعی و وردپرس  با پلاگین یا هسته

یکی از مواردی که در این مرحله مورد توافق قرار گرفت این است که ادغام هوش مصنوعی ممکن است از طریق افزونه‌های خارجی به بهترین نحو انجام شود، نه با کدگذاری سخت در هسته وردپرس.

مت کرامول نگرانی خود را به اشتراک گذاشت که برنامه‌های فعلی وردپرس مملو از پروژه‌هایی است که باید تکمیل شوند و افزودن هوش مصنوعی به آن بار ممکن است حواس‌تان را پرت کند و تلاش‌ها را از پروژه‌های موجود دور کند.

اما او همچنین پذیرفت که صحبت در مورد هوش مصنوعی در این مرحله کار هوشمندانه ای است.

او نوشت :

این پروژه به چه قیمتی یکپارچه سازی هوش مصنوعی را دنبال می کند؟

تصور این که نقشه راه فعلی را با تعالی و ثبات دنبال کنم و همچنین یک ادغام عظیم هوش مصنوعی را نیز اضافه کنم، برایم سخت است.

از آنجایی که همه گزینه های هوش مصنوعی در حال حاضر نیاز به ادغام با یک سیستم شخص ثالث، نوعی قیمت گذاری و احراز هویت دارند، به نظر من این به وضوح قلمرو پلاگین است.

پایلوت هوش مصنوعی تشخیصی

Ollie Jones استفاده درخشانی از هوش مصنوعی را در زمینه حفظ یک سایت وردپرس ارائه داد. آنها ادغام هوش مصنوعی و وردپرس  را به عنوان یک پایلوت تشخیصی که می تواند یک مشکل (احتمالاً مانند تداخل افزونه) را شناسایی کند و اقدامات لازم را ارائه دهد، پیشنهاد کردند.

این ویژگی هوش مصنوعی است که می‌خواهم ببینم: ردیابی‌ها و پیام‌های خطا را به هوش مصنوعی ارسال کنید، سپس بگویید «هی هوش مصنوعی، اینجا چه مشکلی پیش آمد؟» چند راه برای رفع مشکل پیشنهاد کنید.

اگر این حتی در سؤال “چه اشتباهی رخ داد” به حداقل برسد، مردم وردپرس آن را دوست خواهند داشت.

ایده خیلی خوبی است. وقتی دو افزونه دارای تضاد با احتمال خرابی سایت هستند، هوش مصنوعی چقدر جالب خواهد بود؟ اگر هوش مصنوعی بتواند اقداماتی را برای مسدود کردن کد مشکل دار انجام دهد، سایت را در حال اجرا نگه دارد و یک پیام نمایشی در مورد آن ارسال کند، مفید خواهد بود.

اگر هوش مصنوعی دستیار هستند، پس کمک به کارهای روزانه انتشار و توسعه به نظر یک کاربرد مفید از این فناوری است، به گونه ای که کار کسی را از بین نمی برد.

عضو تیم وردپرس هوش مصنوعی

شخص دیگری، robglidden، تنها این بار به عنوان کاربر در یک تیم همکاری، دیدگاه مشابهی نسبت به هوش مصنوعی داشت. این نظر اشاره ای به فاز 3 از طرح چهار مرحله ای برای مدرن سازی وردپرس با گوتنبرگ است.

وردپرس در حال حاضر در فاز دوم از چهار مرحله برنامه ریزی شده است، فاز سوم بر روی همکاری متمرکز است.

هوش مصنوعی و وردپرس از قبل ادغام شده است

جیمز لی پیج، موسس یک شرکت هوش مصنوعی SaaS به نام CodeWP، یک مشارکت چشم‌گیر بود. این افزونه ای است که یک افزونه AI Code Generator را برای توسعه وردپرس ارائه می دهد.

طبق وب سایت CodeWP، این افزونه می تواند کدهای مخصوص وردپرس را در سطح PHP، جاوا اسکریپت و ووکامرس تولید کند.

حداقل سه افزونه SEO و یک افزونه بهینه سازی محتوا وجود دارد که هوش مصنوعی را ادغام می کند:

  • AIOSEO
  • Rank Math
  • SEOPress
  • افزونه WordLift وردپرس

این دلگرم کننده است که می بینیم وردپرس در مورد چگونگی استفاده از فناوری برای ادامه حرکت وردپرس و جلوگیری از عقب افتادن آن بحث می کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + = 22

دکمه بازگشت به بالا
بستن