اخبار

پلاگین های جدید ChatGPT مرور اینترنت و سایر ویژگی ها را فعال می کند

OpenAI اعلام کرد که به آرامی پلاگین های جدید ChatGPT را ارائه می کنند که عملکرد این پلتفرم را گسترش می دهد تا به آن اجازه انجام کارهای جدید مانند مرور وب را بدهد.

پلاگین های جدید ChatGPT چیست؟

OpenAI پلاگین های خود را به عنوان ابزاری توصیف می کند که ChatGPT می تواند از آنها استفاده کند. پلاگین های جدید ChatGPT هنوز در حال آزمایش هستند و ChatGPT باید برای استفاده از آنها آموزش ببیند.

افزونه‌ای که بیشترین هیجان را ایجاد می‌کند، افزونه‌ای است که مرور اینترنت را فعال می‌کند، که بسیاری از کاربران نتایج باگ را گزارش می‌کنند. اما اگر منصف باشیم، این افزونه ها در حال حاضر به عنوان بخشی از یک برنامه تست آلفا برای تعداد معدودی از کاربران و توسعه دهندگان منتشر شده اند.

برای استفاده از افزونه، کاربر نیازی به انجام کاری برای استفاده از افزونه ندارد. ChatGPT اگر برای تکمیل یک کار به آن نیاز داشته باشد، افزونه را فراخوانی می کند.

با این وجود، OpenAI این گزینه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا در صورت احساس نیاز افزونه، آن را فعال کنند.

OpenAI نحوه عملکرد پلاگین های جدید ChatGPT را توضیح داد:

هدف این مدل کمک به کاربر است.

ChatGPT به طور هوشمند بین فراخوانی یک افزونه و رسیدگی به درخواست کاربر با استفاده از دانش ذاتی آن تصمیم می گیرد.

برای مثال، مدل ممکن است تصمیم بگیرد که سؤالی در مورد رویدادهای جاری نیاز به فراخوانی یک افزونه مرورگر دارد، اما ممکن است در پاسخ به یک سؤال ریاضی یا علمی بسیار ساده بدون استفاده از افزونه احساس راحتی کند.

کاربران تجربیات خود را با  پلاگین های ChatGPT به اشتراک می گذارند

موضوع اخیر در Reddit کیفیت آلفای افزونه مرور را برجسته کرده است. یکی از کاربران گفت که به افزونه مفسر کد دسترسی دارند و وجود یک کانال Slack را برای به اشتراک گذاشتن بازخورد در مورد آن افزونه تأیید کرد.

زمانی که برای دسترسی به افزونه ها ثبت نام می کنید، این یکی از گزینه ها همراه با مفسر کد و افزونه ها است. من به مفسر کد دسترسی دارم و برای ارائه بازخورد به یک گروه خصوصی بتا دعوت شدم. همچنین ممکن است برای ارائه بازخورد AI باز به یک گروه شل دعوت شوید. از این ویژگی لذت ببرید.

کاربر دیگری که به افزونه مرورگر ChatGPT جدید دسترسی دارد به اشتراک گذاشته است :

آیا دقت کرده اید که در ۷۵ درصد مواقع اصلا جواب نمی دهد؟ فکر کنید به انواع سؤالات مربوط می شود، به عنوان مثال، وقتی از آن می خواهم که یک URL خاص را مرور کند، بسیار ضربه خورده یا از دست می رود.

دسترسی به افزونه‌های ChatGPT در حال حاضر در مقیاس محدود به کاربران ChatGPT Plus و توسعه‌دهندگانی که در لیست انتظار هستند اعطا می‌شود. کاربرانی که می خواهند به این افزونه ها دسترسی داشته باشند نیز می توانند در لیست انتظار ثبت نام کنند (همان لیست انتظار هم برای کاربران و هم برای توسعه دهندگان استفاده می شود).

در اطلاعیه رسمی اشاره شده است که عرضه پلاگین دسترسی در سطح آلفا است و آنها قصد دارند در نهایت افزونه ها را به موقع برای کاربران بیشتری منتشر کنند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

28 − 25 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن