اخبار

گوگل به‌ روز رسانی محتوای مفید سپتامبر 2023 را منتشر کرد

Google به‌ روز رسانی محتوای مفید سپتامبر 2023 خود را منتشر کرد و با این آپدیت دستورالعمل‌های محتوای شخص ثالث و هوش مصنوعی را تغییر می‌دهد.

  • به‌ روز رسانی محتوای مفید سپتامبر ۲۰۲۳ Google دستورالعمل‌های سیستم محتوای مفید را تغییر می‌دهد.
  • این به‌روزرسانی، دستورالعمل‌های مربوط به محتوای هوش مصنوعی و میزبانی محتوای شخص ثالث را تغییر می‌دهد.
  • Google توصیه‌های جدیدی را برای بازیابی ترافیک پس از به‌روزرسانی محتوای مفید ارائه می‌کند.

گوگل انتشار به‌ روز رسانی محتوای مفید سپتامبر ۲۰۲۳ را که در ۱۴ سپتامبر آغاز شد و در ۲۸ سپتامبر به پایان رسید، تکمیل کرد. گوگل می‌گوید این به‌روزرسانی شامل یک طبقه‌بندی بهبودیافته است و چندین تغییر مهم را در سیستم محتوای مفید ایجاد می‌کند، که توسط Google طراحی شده است تا محتوای اولیه افراد را تبلیغ کند و محتوای نوشته شده برای موتورهای جستجو را کاهش دهد.

از طریق به‌روزرسانی سپتامبر 2023، Google تغییراتی در دستورالعمل‌ها و اسناد سیستم ایجاد کرده است و توصیه‌های جدیدی را برای کسانی که از دست دادن ترافیک را تجربه کرده‌اند ارائه می‌کند. همانطور که توسط راجر مونتی از موتور جستجو ژورنال گزارش شده است، به روز رسانی سپتامبر سه تغییر اساسی در دستورالعمل های سیستم محتوای مفید ایجاد کرده است:

  • تنظیمات مربوط به راهنمای محتوای تولید شده توسط ماشین
  • قوانین تجدید نظر شده برای میزبانی محتوای شخص ثالث در زیر دامنه یا دامنه اصلی
  • توصیه‌های اضافی در مورد اینکه اگر وب‌سایتی پس از به‌روزرسانی محتوای مفید دچار کاهش ترافیک شد، چه باید کرد

موضع قبلی گوگل در مورد محتوای تولید شده توسط ماشین، که ترجیح می داد برای محتوای ساخته شده توسط انسان ترجیح داده شود، ملایم تر شده است. دستورالعمل های به روز شده نشان دهنده تغییر در نگرش گوگل نسبت به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است و آن را با توصیه های دیگر در مورد ایجاد مطالب مفید سازگارتر می کند.

به روز رسانی به روش معمول میزبانی محتوای شخص ثالث در دامنه یا زیر دامنه اصلی وب سایت پرداخته است. در حالی که برخی از صاحبان وب سایت ممکن است بر این باور باشند که قدرت رتبه بندی سایت اصلی می تواند برای محتوای زیر دامنه مفید باشد، به روز رسانی سپتامبر 2023 می تواند بر وب سایت هایی که محتوای شخص ثالث را میزبانی می کنند تاثیر منفی بگذارد.

Google اکنون توصیه می‌کند در صورتی که محتوای شخص ثالث تا حد زیادی با هدف سایت اصلی ارتباطی ندارد یا بدون نظارت مستقیم تولید می‌شود، از ایندکس شدن آن جلوگیری کنید.

تکمیل به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر 2023، گام دیگری در تلاش‌های مداوم Google برای اطمینان از کیفیت و مرتبط بودن نتایج جستجو است. صاحبان وب سایت و کارشناسان سئو باید با این تغییرات سازگار شوند تا رتبه بندی جستجوی خود را به طور موثر بهینه کنند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

31 − 25 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن