مدیریت

چگونه مشتریان بیزینس کوچینگ بیشتری را بدست آوریم؟

به دست آوردن مشتریان بیزینس کوچینگ جدید و افزایش آنها می‌تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر به تازگی مربیگری کسب و کار خود را شروع کرده باشید. همچنین جذب یک جریان ثابت از مشتریان برای رشد در یک محیط رقابتی حیاتی است. اگر مربی کسب و کار هستید که در تلاش برای به دست آوردن مشتریان جدید می‌باشید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا مشتریان ایده آل خود را در زمان های مناسب جذب کنید.

نحوه دریافت آنلاین مشتریان بیزینس کوچینگ

برای مشاغل، رسانه های اجتماعی دیگر اختیاری نیستند زیرا پلتفرمی قدرتمند هستند برای تعامل و ارتباط با مشتریان موجود و بالقوه است. مهم‌تر از همه، فرصت‌های بی‌پایانی برای ایجاد و تقویت روابط با مخاطبان و در نهایت تبدیل‌ها به شما باز می‌کند. چرا رسانه‌های اجتماعی برای موفقیت در بیزینس کوچینگ بسیار مهم هستند؟

  • به دنیا نشان دهید که چگونه برند شما به وعده های خود عمل می‌کند
  • خود را به عنوان یک رهبر فکری تثبیت کنید
  • اعتماد مخاطبان خود را ایجاد کنید
  • افراد مناسب را در زمان مناسب پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید
  • با اینفلوئنسرها شریک شوید
  • برای به دست آوردن سریع مشتریان جدید، تبلیغات را اجرا کنید
  • آگاهی از برند را افزایش دهید

5 راه برای به دست آوردن مشتریان بیزینس کوچینگ

یک مخاطب پیدا کنید

رسانه‌های اجتماعی مکانی عظیم است که میلیاردها نفر در آن هر روز اطلاعات را به اشتراک می‌گذارند و به دنبال آن هستند. فیسبوک به تنهایی بیش از 1.8 میلیارد کاربر فعال روزانه دارد. فرض کنید شما یک مربی رهبری هستید. مطمئناً نمی خواهید همه را در رسانه های اجتماعی جذب کنید.

مخاطبان شما احتمالاً رهبران فردی هستند که برای تبدیل شدن به رهبران مؤثرتر به کمک مناسب نیاز دارند. مهم نیست که چه خدمات کوچینگ ارائه می کنید، باید مخاطبان هدف علاقه مند به محصولات یا خدمات شما باشند تا تبدیل به  مشتریان بیزینس کوچینگ شما شوند.

بنابراین، موفقیت شما تا حد زیادی به توانایی شما در شناسایی آن بخش خاص بازار و نیازهای آن بستگی دارد. اولین و مهم ترین گام این است که آن مخاطب را پیدا کنید و در مورد علایق آنها بدانید. سپس می توانید روی تاکتیک هایی تمرکز کنید تا به طور مداوم مخاطبان خود را افزایش دهید. هرچه افراد بیشتری نام شما را بدانند، کسب و کار یا برند شما بزرگتر خواهد شد.

برای جذب مشتریان بیزینس کوچینگ یک طرح ایجاد کنید

به عنوان یک مربی کسب و کار حتما اهمیت داشتن یک برنامه برای مبارزه با مسائل شخصی و حرفه ای خاص را می‌دانید. درست همانطور که از استراتژی‌ها یا برنامه‌ریزی برای کمک به مشتریان خود برای عبور از مشکلاتشان استفاده می‌کنید، می‌توانید از همین رویکرد برای ایجاد یک برنامه جذب مشتری برای خود استفاده کنید.

برای تهیه طرح جذب  مشتریان بیزینس کوچینگ سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • مخاطب شما کیست؟
  • آنها در شبکه های اجتماعی به دنبال چه هستند؟
  • چه نوع محتوایی متناسب با زمینه است؟
  • چه معیارهایی را باید دنبال کنید؟
  • چه کسی قرار است چه وظایفی را انجام دهد؟

زمان بیشتری را صرف بازاریابی خود کنید تا خدمت به مشتریانتان

بدیهی است که شما همچنان در سطح شگفت انگیزی به مشتریان خود خدمت خواهید کرد، اما باید مطمئن شوید که از خودتان نیز مراقبت می‌کنید. بنابراین، کمی از برنامه شلوغ خود صرف نظر کنید و به فکر رفع نیازهای تبلیغاتی و جذب مشتری خود باشید..

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای بازاریابی خود انجام دهید، تبلیغات پولی است. وقتی تبلیغات در رسانه های اجتماعی به صورت استراتژیک انجام شود، می‌تواند نتایج سریعی برای کسب و کار شما ایجاد کند.

در حالی که تاکتیک‌های بازاریابی مانند سئو به زمان زیادی نیاز دارند تا نتایج ملموس ایجاد کنند، اجرای یک تبلیغ در فیس‌بوک می‌تواند صدها مشتری را در عرض چند روز ایجاد کند.

محتوای جالب ایجاد کنید

محتوای قدرتمند می‌تواند به ما در دستیابی به دو هدف اصلی کمک کند: درآمد و تأثیر. به عنوان یک بیزینس کوچینگ احتمالاً ایده‌های محتوایی زیادی برای الهام بخشیدن به مخاطبان خود دارید، زیرا برای حل مشکلات آنها محتوا تولید می‌کنید. فقط مطمئن شوید که محتوای آنلاین شما منعکس کننده علایق مخاطب یا شخص ایده آل شما باشد.

به عنوان مثال، اگر یک مربی شخصی هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که ویدیوهای کوچکی ایجاد کنید که در مورد مواردی مانند سرسختی ذهنی یا تعادل بین کار و زندگی صحبت کنید. هر نوع محتوایی که برای جذب مخاطبان رسانه های اجتماعی خود ایجاد می‌کنید، مطمئن شوید که استراتژی پیام رسانی خود را همسو می‌کنید. هر چیزی که ایجاد می کنید یا به اشتراک می گذارید باید ارزشمند و مرتبط باشد.

زمانی را صرف تعامل با مردم آنلاین کنید

آیا می‌دانستید برندهایی که در شبکه‌های اجتماعی مشارکت می‌کنند، نرخ وفاداری بیشتری از مشتریان خود دریافت می‌کنند؟ اگر نتوانید زمانی را برای تعامل با افراد خود در سطح تجاری و همچنین در سطح شخصی زمانی که منطقی است پیدا کنید، از رسانه های اجتماعی استفاده نمی‌کنید.

هرچه بیشتر با افرادی که به چیزهای مشابه با کسب و کار یا برند شما علاقه مند هستند تعامل داشته باشید، افراد بیشتری شروع به دنبال کردن پیام و خدمات شما خواهند کرد.

سخن پایانی

در حالی که مربیگری کسب و کار یکی از مشاغلی است که به سرعت در حال رشد است، هدف شما یافتن  مشتریان بیزینس کوچینگ مناسب در یک محیط بسیار شلوغ است. اگر واقعاً می‌خواهید مردم به شما گوش دهند و به شما توجه کنند، باید این استراتژی‌ها را اجرا کنید: برنامه‌ریزی، یافتن مخاطب مناسب، ایجاد محتوا، استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات پولی و غیره.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

28 + = 30

دکمه بازگشت به بالا
بستن