اخبار

وردپرس گوتنبرگ 14.2 تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد

به روزرسانی 14.2 وردپرس گوتنبرگ منتشر شده و برای دانلود در دسترس است. این نسخه افزونه وردپرس دارای چندین پیشرفت در تجربه کاربری از جمله بهبودهای رابط کاربری مانند گردش کار و عملکرد آسان تر به علاوه بلاک های هدر و فوتر سایت است.

همه ویژگی‌های جدید وردپرس گوتنبرگ پیشرفت‌های تدریجی هستند که در کنار هم کمک می‌کنند تا گوتنبرگ به ویرایشگر سایت دقیق‌تر و شهودی‌تر تبدیل شود.

تجربه کاربری بهتر با وردپرس گوتنبرگ نسخه 14.2

پیشنهادهای هوشمندتر برای تغییرات بلاک Query Loop در این نسخه از گوتنبرگ وجود دارد. این بهبود تنها با نشان دادن الگوهای بلاک Query Loop مرتبط، تجربه ویرایش روان تری را ارائه می‌دهد. همچنین گوتنبرگ اکنون دارای یک جریان نوشتاری بصری تر است.

توانایی تنظیم فاصله بین حروف نیز از دیگر قابلیت‌های نسخه به روز شده وردپرس گوتنبرگ است؛ توانایی تنظیم فاصله به ویژه برای عناصر عنوان مهم است زیرا با برخی فونت ها فضا می‌تواند خیلی به هم نزدیک باشد.

دسته بندی های الگوی بلاک جدید

گوتنبرگ اکنون دارای دو دسته الگوی بلاک جدید است که با بنرها و پاورقی ها مطابقت دارند. یکی دیگر از ویژگی های جدید این است که ویژگی تکمیل خودکار پیوند در هر بلوکی موجود است. قبلاً این یک ویژگی بود که باید از طریق یک انتخاب فعال می‌شد، اما اکنون به طور پیش فرض در همه بلاک ها در دسترس است. این ویژگی با میانبر «[[» فعال می‌شود.

جدای از بهبودها و ویژگی‌های اضافه فوق، قابلیت‌های اضافی بیشتری وجود دارد که همگی گوتنبرگ را به ویرایشگر سایت بهتری برای استفاده تبدیل می‌کنند.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 16 = 24

دکمه بازگشت به بالا
بستن