اخبار

کلوز فرند پست ها و ریلز اینستاگرام راه اندازی شد

با راه اندازی کلوز فرند پست ها و ریلز اینستاگرام اکنون می توانید پست های اینستاگرام و Reel ها را فقط برای دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید. اینستاگرام امیدوار است با قابلیت کلوز فرند پست ها و ریلز اینستاگرام به کاربران کمک کند تا بیشتر خود واقعی را نشان دهند.

کلوز فرند پست ها و ریلز اینستاگرام راه اندازی شد
Instagram posts and Reels to Close Friends

اینستاگرام در حال گسترش ویژگی Close Friends از استوری و Notes به پست‌ها و Reels است. به این ترتیب، می‌توانید ریل ها و پست‌های فید را به‌جای همه کسانی که شما را دنبال می‌کنند، با مخاطبان کوچک‌تر و شاید قابل اعتمادتر به اشتراک بگذارید.

تیم اینستاگرام می گوید مردم از Close Friends به عنوان فضایی بدون فشار برای برقراری ارتباط با افرادی که بیشترین اهمیت را دارند استفاده می کنند. با گسترش گزینه Close Friends به Reels و پست‌های فید، توسعه‌دهندگان امیدوارند که شما راه‌های بیشتری برای نشان دادن خود واقعی در اینستاگرام داشته باشید.

به اشتراک گذاری یک پست فقط با دوستان نزدیک بسیار ساده است. وقتی در حال ایجاد یکی پست هستید، دکمه Audience را بزنید، Close Friends را انتخاب کنید و سپس روی Share ضربه بزنید. پست یا Reel دارای یک برچسب ستاره سبز است، بنابراین کسانی که در لیست دوستان نزدیک شما هستند که آن را می بینند می دانند که بخشی از یک گروه انحصاری هستند.

شایان ذکر است که لیست دوستان نزدیک همان گروهی از افراد در تمام ویژگی های اینستاگرام خواهد بود. با این حال، اینستاگرام به دنبال راه‌های دیگری برای اشتراک‌گذاری چیزها با مخاطبان کوچک‌تر بوده است. ماه گذشته، آدام موسری، رئیس اینستاگرام فاش کرد که تیمش در حال آزمایش راهی است که به کاربران اجازه می‌دهد استوری‌ها را با زیرمجموعه‌های مختلف فالوور به اشتراک بگذارند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

61 − 60 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن